بهترین غذا برای ژرمن شپرد + ۵ ویژگی

بهترین غذای کمکی برای عضله سازی در ژرمن شپرد

ژرمن شپردها به‌عنوان سگ‌های همراه انسان، نقش اساسی در کمک به فعالیت‌های مهم و حیاتی انسان‌ها دارند؛ دلیل علاقه زیاد انسان‌ها به این نژاد از سگ‌ها نیز، کارآمد بودن و ویژگی‌های برجسته ژرمن شپرد است؛ البته خرید، تربیت، نگه‌داری و به‌کارگیری این نوع سگ‌ها نیز نکات مهمی را می‌طلبد که باید حتماً رعایت شود و به‌عنوان یکی از صاحبان ژرمن شپرد، لازم و ضروری است که تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

از اساسی‌ترین مطالبی که باید صاحبان نژاد اصیل و قدرتمند ژرمن شپرد باید بدانند، نحوه تغذیه این سگ و به‌کارگیری بهترین غذاها برای پرورش و عضله سازی در ژرمن شپرد برای فعالیت‌های مختلف است؛ در ادامه به‌صورت کامل، تمامی اطلاعاتی که برای تغذیه ژرمن شپرد باید داشته باشید را قرار داده‌ایم.

تأثیر تغذیه مناسب در پرورش ژرمن شپرد

ژرمن شپردها سگ‌هایی متفاوت با دیگر انواع سگ‌ها هستند؛ قدرت بدنی بالا، سرعت عمل بالا، هوش بالا و درنتیجه تربیت‌پذیری ئ انعطاف زیادی که دارند، موجب شده است که تقریباً از پس همه‌کاره‌ای خطرناک و پیچیده مانند نگهبانی، همکاری با پلیس، حفاظت از انسان و حیوانات و… برآیند؛ همین عوامل سبب شده است که تغذیه نژاد ژرمن متفاوت باشد؛ اگر شما هم صاحب یکی از این سگ‌ها هستید و باهدف فعالیت‌های سنگین و مهم آن مشغول به تربیت آن هستید تا پایان همراه ما باشید.

تأثیر تغذیه اصولی و صحیح بر روی تربیت سگ و عضله سازی در بدن آن، غیرقابل‌انکار است و یکی از اصلی‌ترین فاکتورها است که باید به آن توجه زیادی شود؛ برای تأمین تغذیه ژرمن شپرد باید در مرحله اول به علایق سگتان اهمیت دهید، چراکه اگر غذایی را بیشتر از دیگر غذاها دوست دارد، شما می‌توانید برای تنظیم رژیم غذایی‌اش از آن غذا بیشتر استفاده کنید؛ اما به‌صورت کلی سگ‌ها غذاهایی که حاوی گوشت هستند را بیشتر می‌خورند.

شما برای یافتن بهترین رژیم غذایی ابتدایی فهرستی از مواد ضروری بدن حیوانتان بخصوص سگ‌ها تهیه کنید و غذاهایی که برای آن‌ها تهیه می‌کنید را بر اساس نیازهای بدنشان تهیه کنید؛ در ادامه فهرستی از موادی که لازم است برای قوی شدن و سالم ماندن به بدن سگ‌های ژرمن شپرد برسد را مطالعه خواهید کرد.

گوشت مورد نیاز ژرمن شپرد

پروتئین، جزو جدایی‌ناپذیر از غذای ژرمن شپرد است؛ چراکه سگ‌های تربیت‌شده ژرمن شپرد به حجم بالایی نیروی بدنی برای تحمل تمرین‌های سخت و عضله سازی نیاز دارند و ازآنجاکه موجودات فعال و پرجنب‌وجوشی هستند، باید حجم بالایی انرژی روزانه به بدن آن‌ها برسد بنابراین، غذایی که در روز مصرف می‌کنند، باید حاوی ۲۰ درصد پروتئین باشد که این مقدار بین ۲۰ تا ۲۵ درصد بنا بر حجم و جثه سگتان متفاوت است.

چربی، از حساس‌ترین موادی است که باید به مقدار آن در غذای ژرمن شپرد توجه زیادی شود؛ چراکه زیاد یا کم ب.دن آن، تأثیر مستقیمی بر سلامتی حیوان می‌گذارد؛ نکته مهم این است که ژرمن شپردهای قدرتمند، تقریباً هرگز به غذاها دست رد نمی‌زنند و همین عامل سبب می‌شود که اگر غذای اضافی به آن‌ها داده شود در مدت‌زمان اندکی چاق شوند و از تحرک بدنی‌شان کاسته شود؛ به همین خاطر بهتر است چربی غذایی‌هایی که به ژرمن شپردها می‌دهید بین ۱۵ تا ۳۰ درصد بنا بر وزن و میزان تحرک سگ، تنظیم شود تا بالا بودن چربی موجب بیماری‌های خون در سگتان نشود.

علاوه بر مواد ذکرشده در بالا، مواد دیگری مانند مواد معدنی و کربوهیدرات‌ها نیز باید حتماً در برنامه غذایی حیوانتان باشد؛ اما قابل‌بحث است که با موارد ذکرشده، تهیه غذایی کاملاً سالم و کامل برای سگ‌های ژرمن شپرد دقت بالا و اطلاعات جامعی از می‌طلبد بنابراین این دغدغه وجود دارد که ممکن است غذایی که به‌صورت خانگی برای ژرمن شپرد تهیه می‌شود، حاوی مقدار کافی مواد موردنیاز بدن حیوان نباشد؛ اما راه‌حل چیست؟ فروشگاه‌هایی که در خصوص تهیه غذای سگ و هر آنـچه برای تربیت و عضله سازی سگ وجود دارد، تمام نیاز شما برای نگهداری و تربیت حیوانات خانگی و سگ‌ها را برطرف می‌کنند و همچنین به‌صورت کاملاً تخصصی به غذای سگ‌ها اهمیت می‌دهند؛ اگر شما هم صاحب یکی از سگ‌های بی‌نظیر ژرمن شپرد هستید؛ بهتر است در مورد پت‌شاپ‌ها بیشتر بخواند؛ در ادامه به معرفی معتبرترین پت شاپ خواهیم پرداخت.

بهترین غذا برای ژرمن شپرد

بزرگ‌ترین پت شاپ برای تهیه غذای سگ ژرمن کدام است ؟

امروزه خرید از پت‌شاپ‌ها، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های صاحبان حیوانات شده است، چراکه تنوع محصولات و مغازه‌های متعدد، پیدا کردن محصول درجه‌یک و معتبر را سخت کرده است؛ طی این مقاله قصد داریم با معرفی معتبرترین پت شاپ، انتخاب را برای شما آسان و خریدتان را تضمین کنیم.

پت شاپ ثمین پت ، به‌عنوان بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین پت شاپ فروش کلیه لوازم بهداشتی و مواد غذایی حیوانات خانگی، کامل‌ترین و مقوی‌ترین غذاهای سگ که با محتویات گوشتی و با رعایت بهداشت کامل تهیه‌شده است را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار خریداران قرار می‌دهد؛ با خرید غذاهای ثمین پت، عضله سازی در سگ‌های ژرمن شپرد برخلاف استفاده از غذاهای خانگی کار دشواری نیست؛ البته در این فروشگاه علاوه بر غذاهای خشک و کنسرو شده، ابزارهای دیگری که لازمه سگ‌های خانگی شما هستند یافت می‌شود؛ در ادامه با دیگر محصولات ثمین پت بیشتر آشنا خواهید شد.

  • فروش مقاوم‌ترین قلاده‌های سگ که در انواع قلاده‌های کتفی و گردنی تولید و به فروش می‌رسد.
  • فروش استانداردترین لوازم بهداشتی برای سگ، گربه و انواع حیوانات خانگی که شامل مواردی چون اقلام لازم برای شست و شوی سگ ازجمله برس، شانه و مواد شوینده است؛ همچنین پد توالت، ناخن‌گیر و دیگر امکاناتی که برای رعایت بهداشت صددرصدی حیواناتتان لازم است را در کمترین زمان ممکن می‌توانید از پت شاپ ما تهیه کنید.

شما میتوانید برای مطالعه کامل این مقاله و دریافت اطلاعات کامل در مورد نژاد ژرمن شپرد به وب سایت ثمین پت و یا صفحه ژرمن شپرد ما مراجعه نمایید .

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها