بهترین اپلیکیشن‌هایی که باید قبل از سفر به دبی دانلود کرد

این روزها، فناوری تمامی جنبه‌های سفر را در برگرفته و برنامه‌ریزی برای مسافرت را آسان‌تر کرده است. می‌توان تمامی مراحل سفر، از رزرو هتل‌ها گرفته تا گرفتن تاکسی و یافتن مسیر، را با زدن چند ضربه بر روی تلفن‌های هوشمند مدیریت کرد. دوبی نیز از غافله عقب نمانده و اپلیکیشن‌های بین‌المللی و محلی متعددی را به‌منظور آسان‌تر کردن سفر برای گردشگران و ساکنان شهر تهیه کرده است. برای رزرو هتل های دبی از خدمات فلایتیو استفاده کنید.

Dubai Mall

ازآنجایی‌که دوبی مال بزرگ‌ترین مال دنیا با ۱۲۰۰ فروشگاه محسوب می‌شود، تعجبی ندارد که برای گشت‌وگذار در این مجتمع عظیم به GPS نیاز باشد. اپلیکیشن Dubai Mall کاملا رایگان بوده و به افراد برای کاوش در سراسر مال و یافتن تمامی جاذبه‌های آن کمک می‌کند. در این اَپ، افراد می‌توانند نوتیفیکیشن‌های مرتبط با جاذبه‌ها، مد روز، غذا یا سبک زندگی را فعال کرده و حتی آن را بر اساس جنسیت خود شخصی‌سازی کنند. درنتیجه نرم‌افزار به‌طور هوشمند به آن‌ها اطلاعات گزینش‌شده را ارائه می‌دهد. اپلیکیشن دوبی مال همچنین دارای ابزار جهت‌یابی برای کمک فوری به بازدیدکنندگان است.   برای خرید بلیط هواپیما دبی ارزان و همچنین رزرو هتل خارجی با کارت شتاب از خدمات فلایتیو استفاده کنید.

Culture Trip

نرم‌افزار Culture Trip ابزار مناسبی برای یافتن بهترین رستوران‌ها، هتل‌ها و جاذبه‌های گردشگری دوبی یا هرکجای دیگر در سراسر دنیا است. این نرم‌افزار را می‌توان بهترین دوست هر فرد نامید. Culture Trip مقالات مفیدی را بر اساس موقعیت مکانی هر کشور و شهر در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این اپلیکیشن علاوه بر نمایش جدیدترین خبرهای دوبی، افراد را با جاذبه‌های تاریخی اطراف این شهر نیز آشنا کرده و به آن‌ها در صرفه‌جویی در هزینه‌ها به‌منظور پرهیز از گرفتن راهنما کمک می‌کند. دانلود این اپلیکیشن قبل از سفر و خواندن مقالات جذاب آن در حین سفر با هواپیما بسیار توصیه می‌شود.

عکس رپورتاژ آگهی %d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d9%82%d8%a8%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3 Tarikhema.org

Careem

اگر به دنبال تاکسی‌های اینترنتی در دوبی هستید، نرم‌افزار Careem می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. شرکت Careem که در دوبی واقع شده، در بسیاری از دیگر کشورهای حوزه خاورمیانه نیز فعال است و روشی مناسب برای جابجایی در دوبی محسوب می‌شود. افراد می‌توانند به‌مانند دیگر نرم‌افزارهای کرایه تاکسی، از Careem استفاده کرده و هرکجا که خواستند سوار یا پیاده شوند. رانندگان شرکت Careem به‌عنوان کاپیتان شناخته می‌شوند و همین موضوع به عاملی جذاب در سفرهای روزانه مسافران تبدیل شده است.

Dubai Metro2

اپلیکیشن Dubai Metro2 مناسب افرادی است که تمایل دارند با وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر جابجا شوند. این اپلیکیشن روشی ایده آل برای آگاهی از ساعت حرکت قطارها در دوبی است. به‌علاوه، Dubai Metro2 اطلاعات بیشتری چون نام ایستگاه‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اپلیکیشن Dubai Metro2 نه‌تنها مفید است، بلکه بسیار آموزنده محسوب می‌شود، زیرا به کاربران تاریخچه‌ای مختصر از متروی دوبی و همچنین فهرستی از جریمه‌هایی که کاربران ممکن است در هنگام استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی با آن روبرو شوند را ارائه می‌دهد. جریمه‌ها در دوبی از ۲۸ دلار تا ۵۴۵ دلار متغیر هستند و دانستن آن‌ها به نظر مفید می‌رسد.

Talabat

تمامی عاشقان خوراکی باید نرم‌افزار Talabat را دانلود کنند. این اپلیکیشن تحویل غذا در بسیاری از کشورهای خاورمیانه یافت می‌شود و روشی خوب برای حمایت از یک کسب‌وکار محلی، حتی به هنگام سفارش غذا، است. این اَپ به کاربران صدها رستوران، کافه و فست فود را پیشنهاد می‌دهد و به‌طور شبانه‌روزی کار می‌کند. همین امر سبب می‌شود تا حتی در نیمه‌های شب نیز هوس‌های خوراکی شما ارضا شوند. اپلیکیشن Talabat همچنین در صورت سفارش‌های متعدد غذا، به کاربران خود کوپن‌های تخفیف نیز ارائه می‌دهد.

عکس رپورتاژ آگهی %d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d9%82%d8%a8%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3 Tarikhema.org
رپورتاژ آگهی
Zomato

دیگر اپلیکیشن ایده آل برای سفارش غذا در امارات و همچنین ۲۳ کشور دیگر، Zomato نام دارد. اگرچه شاید دامنه انتخاب رستوران‌ها در اپلیکیشن Zomato به‌اندازه اپلیکیشن Talabat گسترده نباشد، اما گزینه‌های اضافی این اپ، مشتریان را به طرف خود جذب می‌کند: Zomato شرحی مختصر از هر رستوران و نظرات دیگر کاربران ارائه می‌دهد. این اپ تقریبا تمامی رستوران‌های دوبی را، صرف‌نظر از بزرگی یا کوچکی، پوشش داده و به کاربران اجازه می‌دهد تا منوی آن‌ها را بررسی کرده، به عکس‌ها و نظرات دیگر کاربران نگاهی بیندازند. دانلود این اپ قبل از سفر به دوبی ضروری است.

GuavaPass

ورزش بخش مهمی از زندگی بسیاری از انسان‌ها را شامل می‌شود و خیلی از افراد دوست ندارند تا در حین سفرهای تفریحی، از شرایط ایده آل خود فاصله بگیرند. GuavaPass یک اپلیکیشن مناسب به هنگام سفر به دوبی است. این اپلیکیشن بدن‌سازی به افراد اجازه می‌دهد تا با پرداخت مبلغی به‌عنوان حق عضویت از برنامه‌های متعدد ورزشی آن در حین سفر استفاده کنند. اپلیکیشن GuavaPass بیش از ۸۰ سالن بدن‌سازی در دوبی را پوشش می‌دهد. این اپ همچنین به کاربران خود اجازه استفاده از باشگاه‌های بدن‌سازی در ابوظبی و ۸ شهر در جنوب شرقی آسیا را می‌دهد. کاربران می‌توانند یک برنامه بدن‌سازی روزانه و مناسب خود را انتخاب کرده و با رفتن به باشگاه‌های مخصوص در دوبی، در حین سفر به تمرینات خود بپردازند.

عکس رپورتاژ آگهی %d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d9%82%d8%a8%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3 Tarikhema.org

Dubai Calendar

نرم‌افزار Dubai Calendar با نمایش به‌روزترین رویدادهای اطراف شهر، می‌تواند بهترین دوست برای توریست‌های دوبی باشد. این اپ بهترین شیوه برای آگاهی از جدیدترین اتفاقات شهر نظیر کنسرت‌ها، رویدادهای ورزشی و فرهنگی است. نرم‌افزار Dubai Calendar همچنین بهترین توصیه‌ها را به کاربران کرده و رویدادهای شهر را در دسته‌های مجزا طبقه‌بندی می‌کند. درنتیجه کاربران می‌توانند به سراغ بررسی رویداد موردعلاقه خود در دوبی بروند. دیگر ویژگی کاربردی Dubai Calendar این است که افراد می‌توانند مستقیما از نرم‌افزار بلیت خریداری کنند، تمامی اطلاعات مورد نیاز را یکجا دریافت کنند و تمامی رویدادها را تنها با یک نرم‌افزار دنبال کنند.

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها