رپورتاژ آگهی در پورتال آسمونی

رپورتاژ چیست و دلیل نیاز به آن:

رپورتاژ آگهی که به تبلیغ رپورتاژ هم معروف است به نوعی همان تبلیغ یا خبر شما بصورت کامل همراه با لینک و تصاویر برای ارائه و نشان دادن نوع کارتان به کاربر است. رپورتاژ که کلیتی شبیه به محتواهای دیگر سایت دارد با هدف تبلیغ کار و زمینه کاری شما در سایت برای همیشه قرار می گیرد و تاریخ انقضایی برای آن وجود ندارد.

رپورتاژ که بیشترین کاربران آن وب سایت ها، کمپانی ها و شرکت های تجاری هستند، با سفارش قبلی صاحب کسب و کار و با هدف تبلیغ نوشته شده و با لینک مربوط به آن در وب سایت قرار می گیرد.

رپورتاژ بهترین روش برای معرفی خدمات ، محصولات یا وب سایت شما به مخاطبین سایت های پربازدید است.

انتشار رپورتاژ آگهی
انتشار رپورتاژ آگهی

هدف از سفارش رپورتاژ آگهی برای وب سایت:

همان طور که برای شناختن کارتان و پیدا کردن مشتریان مختص به خود نیازمند به تبلیغ به روش های گوناگون دارید ، در این زمان رپورتاژ آگهی میتواند کمک شایانی به شما داشته باشد. با کمک ریپورتاژ آگهی خیلی سریع و همیشگی و با ترفندی خیلی خوب میتوانید مشتریان خود را بیابید. شاید غیر قابل باور باشد که با کمک رپورتاژ چقدر میتوانید کاربر بیشتری داشته باشید و علاوه بر آن با کمک رپورتاژ می توانید تغییراتی عالی را در سئو سایت تان ببینید.

انجام ریپوتاژ آگهی با دو استراتژی انجام می شود:

  1. انتشار خبر یا متن خود در وب سایت های پر بازدید
  2. لینک سازی به منظور گرفتن جایگاه بهتر در سئو + بازدید کاربران از سایت شما

دائمی بودن رپورتاژ آگهی

از بهترین مزایای رپورتاژ دائمی بودن این نوع تبلیغ است. شما شاید سالیانه هزینه هنگفتی بابت تبلیغ پرداخت کنید اما با داشتن رپورتاژ هیچ نیازی به هزینه ماهانه یا سالانه نیست. هرچند مقالات و محتواهایی جدیدی به وب سایت اضافه شود رپورتاژ شما به صفحات پایین تر کشیده می شود اما این مهم است که بدانید صرفاً مسئله دیده شدن رپورتاژ شما توسط کاربر نیست بلکه لینک های دائمی ست که در درازمدت باعث بهبود سئو سایت و افزایش رنکنیک شما در موتورهای جستجو خواهد شد.

انتشار رپورتاژ آگهی
انتشار رپورتاژ آگهی

آگهی در بخش نیازمندی ها

آگهی در اینترنت برخلاف مجلات و روزنامه ها معمولا ، تبلیغاتی هستند که در موقعیت های بهتری به نمایش در می آیند و تعداد دفعات بازدید آنها بسیار بالاتر است. زیرا تیراژ روزنامه و مجله محدود است و علاوه بر آن ، این رسانه ها محدود به زمان و مکان هستند اما اینترنت در تمام ۲۴ ساعت شبانه روز در هر مکانی قابل دسترس است و نکته مهم تر از همه این است که مخاطب هدف را به سمت تبلیغ اینترنتی شما هدایت می کند، زیرا امروزه  افراد هر خدماتی را که به دنبال آن هستند در اینترنت و سایت های اینترنتی بزرگ جستجو می نمایند.

بستر دایرکتوری و نیازمندی در آسمونی این امکان را به شما می دهد که به راحتی با ارائه اطلاعاتی مفید و تصاویر در یک صفحه اختصاصی مربوط به آگهی خود، کسب و کارتان را به صورت هدفمند تبلیغ نمایید و همچنین در تمامی بخش های مرتبط وب سایت دیده شوید.

انتشار رپورتاژ آگهی
انتشار رپورتاژ آگهی

معرفی پورتال آسمونی

آسمونی از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده است. پورتال آسمونی یک وب سایت معتبر با متد های بروز است که در تمام زمینه های عمومی و تخصصی به صورت گسترده اطلاع رسانی می نماید،  با توجه به جایگاه و بازدید زیاد، این سایت دارای شرایط بسیار مناسب برای درج رپورتاژ، تبلیغات و نیازمندی تمام کسب و کارها است.

برای اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه نمایید :  https://www.Asemooni.com/ 

 

/پایان رپورتاژ/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها