قیمت نصب کرکره برقی مغازه ، بالکن و پارکینگ

قصد داریم به شرح کامل چگونگی خرید کرکره برقی ضد سرقت بعنوان حفاظ درب مغازه ، فروشگاه تجاری ، درب پارکینگ حیاط ساختمان و همچنین بالکن و پنجره بپردازیم.

قیمت نصب کرکره برقی
قیمت نصب کرکره برقی

قیمت کرکره برقی مغازه

ابتدا با قیمت کرکره برقی مغازه شروع می کنیم.

چرا ابتدا با کرکره مغازه شروع کردیم؟

چون ابتدا کرکره برقی بعنوان حفاظ ضد سرقت مغازه به بازار معرفی شد و رفته رفته با توجه به ویژگیهای بسیار ممتاز خود پای خود را به سایر عرصه ها صنعت ساختمان باز نمود.

پس اگر بخواهیم احترام به پیشکسوت را نیز در نظر بگیریم ، کرکره برقی مغازه سابقه بیشتری نسبت به سایر انواع کرکره داردو در نتیجه شروع بحث را با تشریح کامل کرکره مغازه استارت میزنیم.

در حدود ۲۰ سال پیش کرکره برقی مغازه پای خود را به زندگی کسبه باز نمود و از آن موقع دعای خیر آنها را برای خود خرید!!

قیمت انواع کرکره برقی
قیمت انواع کرکره برقی

از خود میپرسید چگونه ؟

پاسخ روشن است…

انواع حفاظ های اهنی سنتی و کرکره های دستی قدیمی بسیار سنگین بودند و بعد مدتی زنگ می زدند و گیر زیادی داشتند و کسبه همواره با رنج و سختی فراوان هر روز آنها را باز و بسته می نمودند و … پس از مدتی دیسک کمر و گردن و … دامن گیر مغازه داران می شد.

از زمانی که کرکره برقی اختراع و وارد بازار شد این مشکلات به کلی مرتفع گردید.

البته با توجه به سنت گرا بودن بعضی از مالکان فروشگاه ها و ترس از خرابی مداوم موتور ، ابتدا مقاومت در برابر این محصول نو ظهور بسیار زیاد بود و فروش آن دشوار بود.

ولی ۴-۵ سال بعد از ورود این محصول و تجربه موفق کسانی که آنرا نصب نمودند ، مابقی فروشگاه های تجاری نیز فوژ فوژ به سمت این محصول گرویدند و فروش و نصب آن بصورت تصاعدی افزایش یافت.

امروزه دیگر فقط جنبه رفاهی کرکره برقی مطرح نیست و جنبه لاکچری ، زیبا نمودن فروشگاه هم مطرح است.

تصور کنید یک مغازه عطر فروش با تابلو کامپوزیت و کرکره زیبای آلومینیومی در کنار یک فروشگاه عطر دیگر با تابلو قدیمی و کرکره سنتی واقع شده باشد. به نظر شما مشتری به سمت کدامیک از عطر فروشگاه ها جذب می شود؟!

علاوه بر جذب مشتری ، تصور کنید شما فروشگاه خود را اجاره می دهید و اصلاً خودتان در آن کاسبی نمی کنید و تعداد مشتری برایتان مهم نیست.

آیا با این شرایط باز هم نصب کرکره برقی مغازه توجیه اقتصادی دارد ؟

پاسخ : ۱۰۰% توجیه اقتصادی دارد.

قیمت و هزینه تمام شده کرکره برقی اصلاً با ارزش افزوده ای که به فروشگاه می دهد قابل مقایسه نیست.

فروش و اجاره دادن مغازه ای که دارای کرکره برقی است بسیار آسانتر از مغازه فاقد کرکره برقی است و یکی از آپشن های مهم یک مغازه دارا بودن کرکره برقی می باشد.

اگر می خواهید مطمئن شوید فقط کافی است چند دقیقه وقت بگذارید و به یکی از سایت ها و یا اپلیکیشن های درج آگهی ماند دیوار و یا شیپور سر بزنید و خواهید دید که اکثر آگهی دهندگان یکی از آمکانات مهم مغازه خود را دارا بودن کرکره برقی بر شمرده اند.

حتی در یک خیابان قیمت یک مغازه دارای کرکره برقی خیلی گرانتر از یک مغازه فاقد کرکره برقی آگهی شده است.

در و کرکره برقی
در و کرکره برقی

می خواهم برای شما یک مثال واقعی بزنم:

مستاجر یکی از آشنایان در شهر کرج به مغازه وی را تخلیه نموده بود وحدود ۵ ماه بود که مغازه اجاره نمی رفت. به پیشنهاد یکی از مشاورین املاک مالک مغازه تصمیم گرفت مغازه را رنگ آمیزی کند و کرکره برقی نصب نماید.

حدود ۱۵ روز بعد از نصب کرکره برقی مغازه با مبلغ بالاتر اجاره رفت.

نکته جالب اینجاست که مغازه اشاره شده دارای تابلوی قدیمی با ورق آهنی ذوزنقه بود و مستاجر جدید با عقد قرار داد اجاره ۲ ساله ، تصمیم به نصب تابلوی کامپوزیت گرفت و مالک بصورت رایگان یک تابلوی جدید را برای فروشگاه خود دریافت نمود.

در اینجا لازم است بگوییم حوزه اصلی فعالیت این مجموعه شهر تهران و شهر های اطراف مانند کرج ، دماوند ، پردیس ( آدرس های تا شعاع ۱۰۰ کیلومتر از تهران ) است. ولی متاسفانه امکان فروش و نصب کرکره در شهرستان های راه دور وجود ندارد.

قیمت کرکره برقی پنجره و بالکن

کرکره برقی یکی از ایمن ترین و ضد سرقت ترین انواع حفاظ برای بالکن و پنجره به شمار میرود و امروزه بصورت گسترده برای کاربرد های فوق مورد استفاده قرار می گیرد.

مزیت اصلی حفاظ کرکره برقی بالکن و پنجره به سایر حفاظ های نرده ای داشتن دید عالی و ورود نور است. ولی حفاظ های نرده ای مانند یک حس نچندان خوشایند مانند حبس شدن در قفس را به ما القا می کند که این حس جندان خوشایند نیست.

در اینجا ذکر می نماییم که معمولاً کرکره برقی بالکن از سمت داخل نصب می شود و نیازی به داربست خاصی نیست.

ولی کرکره برقی های پنجره های تکی خارج از بالکن معمولاً به صورت روکار و بر روی نمای ساختمان نصب می شوند.

لذا برای طبقات دوم و بالاتر نصب داربست الزامی است.

در بسیاری از موارد دیده می شود که جهت بازسازی نما داربست نصب می شود. در اینگونه موارد بهتر است پس از نصب داربست ، ابتدا کرکره برقی پنجره نصب شود و سپس نمای ساختمان بازسازی شود.

همچنین در هنگام بازسازی ساختمان در بسیاری از موارد تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره در دستور کار قرار می گیرد، که مجموعه ما در زمینه نصب پنجره های دوجداره فعال می باشد و می توانید استعلام قیمت پنجره را نیز از همکاران بخش فروش ما دریافت نمایید.

قیمت درب کرکره ای پارکینگ

یکی از کاربردهای دیگر کرکره اتوماتیک استفاده بعنوان درب پارکینگ می باشد.

چرا کرکره برقی پارکینگ؟

  • قیمت پایین تر
  • تولید و نصب سریعتر
  • رنگ پودری کوره ای
  • عدم نیاز به فضا برای باز شدن
  • خرابی کمتر نسبت به جک

با توجه به مزیت های بالا نصب کرکره برقی پارکینگ بصورت گسترده ای رو به افزایش است و رفته رفته در حال گرفتن جایگاه درب های آهنی و جک های ریموت کنترلی آن است.

در و کرکره برقی
در و کرکره برقی

این کرکره های برقی هم بعنوان درب اصلی پارکینگ و هم بعنوان درب دوم جهت ضد سرقت نمودن محل اختصاصی پارک خودروها مورد استفاده قرار می گیرند.

 

/پایان رپورتاژ آگهی /

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها