اجاره سالن و تالار با بهترین قیمت

پیشرفت تکنولوژی، زندگی امروز را برای ما آسان تر کرده است. از خرید کالا و سفارش اینترنتی غذا تا کرایه تاکسی و حتی خرید از سوپر مارکت را می توانید با کمک از اینترنت انجام دهید.

با تمام این تفاسیر هر روز شاهد ظهور‌استارتاپ های جدید هستیم و سرمایه گزاری در این حوزه با توجه به پتانسیل بالای آن در‌حال ‌گسترش است.

به همین منظور امروز قصد معرفی یک استارت آپ جدید را داریم که توسط آن می توانید  برای اجاره سالن اطلاعات تمام سالن های همایش، تالارها و باغ های کشور را مشاهده نموده و برای برگزاری مراسم های جشن و عروسی و یا سخنرانی و همایش و حتی مراسم ختم و یادبود، اطلاعات مکان های مختلف را مقایسه نموده و علاوه بر آن با در نظر گرفتن تخفیف اقدام به رزرو سالن و محل برگزاری مراسم خود نمایید.

سورانتو، یک ‌استارتاپ جدید اینترنتی  اجاره سالن و اجاره تالار می باشد که اطلاعات بیش از  ۵۰۰ سالن و باغ و تالار کشور را همراه با جزئییات و تصاویر در خود جای داده است و امکان برگزاری مراسم ها با قیمت های کمتر از نرخ مصوب را میسر نموده است. در سورانتو شما تصاویر اختصاصی از کیفیت برگزاری مراسم ها را مشاهده می کنید و می توانید قیمت های مختلف را در لب تاب یا موبایل خود مقایسه نمایید.

ارائه خدمات VIP ، تشریفات و خدمات مخصوص جلسات رسمی و شرکتی نیز از مهم ترین خدمات مجموعه سورانتو می باشد. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده تصاویر و خدمات پیشنهاد میکنیم به وب سایت سورانتو سر بزنید

www.Sooranto.com

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها