جدیدترین روش های جوانسازی پوست

هایفوتراپی یکی از بهترین‌ روش‌های جوانسازی پوست است. لیفت سریع صورت، رفع چین و چروک‌ها، سفت کردن پوست و شکستن چربی‌های بدن، تنها بخشی از کاربردهای این روش درمانی موثر هستند. هایفوتراپی سه مزیت بسیار مهم و فوق‌العاده دارد: اول این که چشمه‌ای از نتایج آن بلافاصله بعد از اتمام جلسات درمانی قابل مشاهده است. دوم این که دردسرهای عمل‌های جراحی جوانسازی (مانند بی‌هوشی، درد، بخیه و خونریزی) را ندارد. سوم این که روشی بسیار ایمن و کم عارضه است. در این مقاله می‌خواهیم راجع به اتفاقات و مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی صحبت کنیم تا هم با نتایج و ایمنی این روش درمانی بهترش آشنا شوید، هم بدانید که چه مواردی را باید بعد از جلسه درمانی رعایت کنید.

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی یکی از روش‌های بسیار مدرن جوانسازی پوست است که در آن از امواج فراصوت استفاده می‌شود. همان امواج ایمنی که در روش سونوگرافی برای تصویربرداری پزشکی کاربرد دارد. امواج فراصوت به لایه‌های عمیق پوست نفوذ کرده و کلاژن سازی را تحریک می‌کنند. رشته‌های کلاژن از اجزای ساختاری پوست هستند که موجب قوام و سفتی پوست می‌شوند.

هایفوتراپی امروزه یکی از بهترین راهکارها برای لیفت بدون جراحی صورت به شمار می‌آید. این روش پرطرفدار، از جمله درمان‌های غیرتهاجمی محسوب می‌شود و درکنار تاثیرات شگفت‌انگیز، عوارض بسیار کمی دارد. هایفوتراپی به قدری کم دردسر و کم‌عارضه است که در کشورهای خارجی به «لیفت وقت ناهار» یا «Lunchtime Facelift» معروف شده است. یعنی می‌توانید در ساعت استراحت ناهار به کلینیک مراجعه کنید و بعد از هایفوتراپی دوباره به محل کار برگردید.

بهترین کلینیک هایفو تراپی کجاست ؟

بهترین کلینیک هایفوتراپی در ایران که از سال ها قبل اقدام به انجام هایفو برای لیفت نموده است، کلینیک پوست و مو خانه سفید می باشد.

از امکانات بسیار ویژه ای برخوردار است. بیش از ۴۰ پزشک متخصص پوست و مو در تهران برای انجام کلیه خدمات لیفت بدون جراحی مراجعین خود را به کلینیک پوست و مو خانه سفید ارجاع می دهند.

هزینه هایفوتراپی در کلینیک خانه سفید به دلیل تعداد بالای دستگاه هایفو و مراجعین زیاد نسبت به سایر کلینیک های معتبر تهران بسیار پایین تر می باشد.

هزینه هایفو در کلینیک خانه سفید بین ۹۰۰ هزارتومان تا ۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان می باشد. که بستگی دارد پزشک متخصص انجام هایفو را به عهده بگیرید یا اپراتور دستگاه هایفو در کلینیک.

اندولیفت چیست ؟

یکی دیگر از جدیدترین روش های جوانسازی اندولیفت می باشد. این روش می تواند جایگزین مناسبی برای جراحی لیفت صورت باشد که بدون عوارض و خطرات عمل جراحی انجام می پذیرد. در این روش با استفاده از یک فیبرِ نوری بسیار نازک  به ضخامت یک تار مو ( ۲۰۰ – ۳۰۰ میکرون ) ، گرمایش عمقی به زیر پوست منتقل میشود. این کار در مدت کمتر از دو ساعت بدون بیهوشی و بدون عوارض خاصی شخص را ده سال جوان تر میکند. این تکنولوژی نه تنها باعث لیفت صورت و کاهش چشمگیر خطوط خنده  و چین و چروک ها شده، بلکه اثرات بسیار خوبی بر سطح پوست داشته و موجب شفاف شدن وجوان سازی آن میگردد.

دستگاه اندولیفت از لیزری با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر استفاده می‌کند. این پرتوی لیزری، نوعی نور مادون قرمز یا فرو سرخ محسوب می‌شود که احتمالاً با آن آشنایی دارید. در مورد طول موج لیزر و دیگر نکات علمی مربوط به آن، کمی جلوتر به زبان خیلی ساده توضیح داده‌ایم؛ ولی تا همین جا بدانید که این طول موج بیشترین اثر را روی آب و چربی‌های موجود در بافت پوست دارد. هدف اصلی در اندولیفت هم ذوب کردن چربی‌های اضافی پوست و در نتیجه سفت شدن آن است.

در اندولیفت، برخلاف لیزر موهای زائد، پرتوی لیزر به صورت موضعی و سطحی استفاده نمی‌شود. این لیزر با استفاده از فیبرهایی به ضخامت یک تار مو (۲۰۰ یا ۳۰۰ میکرون معادل ۰.۲ یا ۰.۳ میلی‌متر) که به زیر پوست فرستاده، به بافت‌های عمقی تابیده می‌شود. لیزر به صورت انتخابی، به تجزیه‌ی چربی‌ها و بازآرایی اسکلت پروتئینی بافت می‌پردازد.

مجری انتشار : آژانس تبلیغاتی تسمینو

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

 

 

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها