ارتباط طراحی سایت، سئو و خرید رپورتاژ آگهی

طراحی سایت ، سئو این روز ها دو واژه آشنا برای صاحبان کسب و کار است، در صورتی که صاحب  یک کسب و کاری هستید و می خواهید با فروش بالاتری پیش بروید و استارتاپ خود را گسترش دهید، ابتدا باید به فکرطراحی یک وب سایت باشید.

در این صورت باید به دنبال شرکتی برای انجام این کار باشید و اگر خود پیش بروید سایت شما پس از مدتی مطابق خواسته، نیاز و سلیقه تان طراحی می شود، پس از آن وب سایت شما روی سرور و هاست آپلود شده و با استفاده از یک دامین هر کسی می تواند وارد سایتتان شود، مثلا MySite . ir.

شرکت طراحی سایت راش وب می تواند وبسایت شما را با رعایت تمام اصول سئو پیاده سازی کند.

در ادامه وارد فاز جدیدی می شوید، می دانیم که مردم هر چیزی را این روز ها در موتور های جستجو دنبال می کنند و برای دستیابی به آن ها دنیای وب را زیر و رو می کنند. پس شما باید از این ویژگی و فرصت استفاده کنید. به این صورت است که سایتتان در گوگل ایندکس می شود و وقتی نام و یا آدرسش را جستجو می کنید آن را می یابید.

رپورتاژ آگهی

رشد سئو با رپورتاژ آگهی

در این مرحله باید گفت که سئو وارد عمل می شود، این عبارت لاتین یا همان SEO  مربوط به بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو می باشد. در نظر داشته باشید که جهت پیشرفت در این کار باید فعالیت گسترده ای در زمینه سئو از همان ابتدای طراحی سایت داشته باشید.

به این صورت که از ویژگی های مختلفی که سئو در اختیار شما قرار می دهد استفاده کنید، بخش عظیمی از آن به صورت درون صفحه ای است، یعنی سایت خود را طوری تنظیم می کنید که آمادگی ورود ربات های گوگل را داشته باشد.

ربات های گوگل باید مطالب شما را بررسی کرده و آن ها را در لیست و رنک قرار دهند. مثلا یکی از مهم ترین روش های رشد دادن به سایت در گوگل استفاده از رپورتاژ آگهی است. متنی تهیه می کنید و به وب سایت ها درخواست می دهید که آن را به صورت یک مطلب منتشر کنند، البته که این کار در حال حاضر توسط شرکت ها و سرویس دهنده های سئو امکانپذیر است و نیازی نیست که شما به دنبال این سایت ها باشید. خرید رپرتاژ از راش وب همه چیز را آسان کرده است.

سایت ها باید از ای پی های مختلف، با اعتبار بالا در گوگل و همین طور دامین و پیج اتوریتی خوبی باشند.

چرا باید از رپورتاژ آگهی استفاده کنیم؟

در واقع رپورتاژ آگهی فواید و مزایای زیادی دارد و تاثیر مستقیمی بر اساس الگوریتم های گوگل روی سئو سایت شما خواهد داشت، نخستین فاز این است که در رپورتاژ آگهی توضیحات جامعی در مورد خدمات و وب سایت و کسب و کار شما ارائه خواهد شد.

این متن باید با بهترین کیفیت و همین طور بدون یک جمله کپی تهیه شود، رپورتاژ های کپی معمولا اعتبارشان نصب خواهد شد و بهتر است از تهیه آن ها صرف نظر کنید و حدالامکان از یک تیم متخصص و آشنا به تولید محتوا بر اساس سئو بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد.

پس از این مرحله باید گفت که لینک هایی از سایت شما با عناوین کلمه کلیدی در میان متن رپورتاژ قرار می گیرد، مثلا اگر صاحب یک سایت دانلود فیلم هستید، از این عبارات کلیدی استفاده می شود.

رپورتاژ آگهی

اصول سئو با استفاده از رپورتاژ آگهی

پس تا اینجا آموختیم که سئو در یکی از ارکان اصلی خود نیاز به رپورتاژ آگهی خواهد داشت، بنابراین در صورتی که می خواهید ایندکس مطالب شما در گوگل سریع تر شود و همین طور رتبه مناسبی هم در الکسا و هم در گوگل کسب کنید، همین حالا به فکر پکیج رپورتاژ آگهی باشید.

البته که باید در خرید و انتشار آن زیاده روی نکنید و احتمالا اگر مبتدی هستید بهتر است در این مورد با تیم آشنا به حوزه سئو مشورت کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

در درجه دوم متن شما توسط کاربران زیادی خوانده می شود و آن ها نیز به صورت طبیعی به سایت شما می آیند و این کلیک و ورود با استفاده از انکر تکست ها می تواند راه اصلی رشد در دنیای سئوی سال ۲۰۱۹ میلادی باشد.

البته که بعید است رپورتاژ آگهی به عنوان یک روش سئو از بین برود، پس شما نهایت استفاده از آن را داشته باشید.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها