لذت سفر با استفاده از بلیط هواپیما سفرستان

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی. این مشهورترین گفته در مورد سفر است. از کتاب های تاریخی و مذهبی گرفته تا پند و اندرزهای بزرگان، همگی انسان را به سفر کردن و خرید بلیط هواپیما و گشت و گذار در طبیعت و کشف دنیاهای جدید تشویق کرده اند. سفر علاوه بر تاثیری که بر روحیه فرد دارد، باعث رشد و تکامل فکری وی می شود. سفر کردن در گذشته کاری بسیار سخت و طاقت فرسا بوده اما امروزه با پیشرفتی که در علم و تکنولوژی صورت گرفته راحت ترین کار ممکن، سفر کردن است. سفر لازم نیست به جایی دور و اقامت در هتلی فوق لوکس باشد بلکه سفر به نزدیک ترین روستا و اقامت در گوشه ای دنج هم می تواند سفری لذت بخش را به ارمغان داشته باشد. در گذشته سفر با گاری و حیوانات و بعدها با قطار انجام می شد اما با گذشت زمان و به لطف بلند پروازی برادران رایت هواپیماها اختراع شدند و امروزه به بهترین و راحت ترین وسیله سفر بشر تبدیل شده اند.

سفری دلپذیر با هواپیما در سفرستان

سفر کردن در گذشته در ماشین شخصی و باربندی پر از وسیله خلاصه می شد که گذشته از سنگینی ای که برای ماشین ایجاد می شد زحمت زیادی را نیز به همراه داشت. گرچه در این گونه سفر بسیاری از وسیله ها همراه فرد بوده اما فرض کنید برای برداشتن یک پتوی کوچک مجبور به برداشتن و باز کردن چندین وسیله بودید و برای ادامه سفر مجددا مجبور به بسته بندی کردن همان وسیله ها بودید و این عمل را تا رسیدن به مقصد و در هر توقف باید تکرار می کردید و وقتی هم به مقصد می رسیدید دیگر توانی برای انجام کار دیگر و گشت و گذار نداشتید. سفر با قطار نیز معایبی مشابه و بدتر دارد. صدای ریل قطار که به صورت بیست و چهار ساعته ادامه دارند سردرد فراوانی را به همراه خواهد داشت. اما هیچ یک از این مسائل را در سفر و بلیط هواپیما ارزان نخواهید داشت. در سفر با هواپیما خوراک و نوشیدنی را می توانید از مهمانداران پرواز درخواست کنید در نتیجه نیازی به سبد بزرگ پیک نیک نخواهید داشت. از طرفی با خرید بلیط هواپیما بسیار سریعتر از دیگر وسیله ها به مقصد خواهید رسید و این علاوه بر وقت فراوان انرژی بسیار زیادی را برای شما ذخیره خواهد کرد. در ضمن از صدای ریل و شلوغی کوپه کناری خبری نیست و این به معنی نبود سردرد است.

سفر به هر گوشه دنیا

هواپیماها امکان سفر به آن سوی آب ها و کشورها را فراهم کرده اند. کافی است اراده کرده و منطقه ای را برای سفر در هر زمانی از سال انتخاب کنید. سفر با هواپیما دست شما را در مقصد و زمان سفر باز می گذارد و این انعطاف پذیری را می توان از نقاط مثبت سفر با بلیط هواپیما نام برد.

خرید بلیط هواپیما تنها با یک کلیک در سفرستان

سفر گرچه امری لذت بخش است اما برخی اوقات تهیه بلیط کاری دشوار و گاهی اوقات بسیار هزینه بر است تا حدی که شاید از سفر منصرف شوید و یا مجبور باشید مدام اخبار تورها و قیمت بلیط هواپیما را از آژانس ها و ایرلاین ها پیگیر شوید تا بلکه بلیط هواپیمایی ارزان قیمت به پست تان بخورد. این ماجرا قبل از فراگیر شدن فضای مجازی بود. امروزه بیشتر شرکت ها و ایرلاین ها علاوه بر برنامه های کاربردی ای که برای گوشی دارند، مشتریان همیشگی و وفادار خود را عضو خبرنامه خود می کنند و اینگونه اخبار و اطلاعات مرتبط با تورها، فصل های مناسب سفر، بایدها و لوازم مناسب و دیگر اطلاعات مرتبط با آن را در اختیار مشتریان خود قرارمی دهند. اینگونه نه تنها مجبور به طی مسافتی طولانی برای رفتن به آژانس هواپیمایی نیستید بلکه حتی لازم نیست زحمت شماره گیری و مصاحبت با مشاوران تور را به خود بدهید.

خرید بلیط هواپیما در سفرستان آنلاین و بی دردسر است.

دیگر مزیت بلیط های هواپیمایی آنلاین بودن شان است. حتی اگر اخبار تور به ایمیل شما ارسال شود باز مجبور بودید برای تهیه بلیط هواپیما به آژانس هواپیمایی مراجعه کنید. اما امروزه تنها با کلیک کردن چند دکمه علاوه بر خرید بلیط هواپیما، صندلی خود در پرواز را نیز مشخص می کنید و حتی می توانید قیمت بلیط هواپیما ایرلاین ها و شرکت ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا مناسب ترین قیمت پرواز را تهیه کنید.

خدمات ویژه پرواز با سفرستان

سفر با هواپیما آسان ترین روش سفر و بهترین نوع آن است. در سفر با اتوبوس و قطار مجبور به استفاده از ترمینال هایی شلوغ و صندلی هایی نه چندان راحت هستید که خستگی سفر را دوچندان می کند اما با سفر هوایی و استفاده از بلیط هواپیما امکان استفاده از بخش VIP فرودگاه ها را خواهید داشت که امکانات مختلفی از صندلی های ماساژور تا اینترنت رایگان را در اختیارتان قرار خواهد داد. از فرودگاه ها که بگذریم، امکاناتی که در سفرهای هوایی وجود دارد در سفرهای زمینی به ندرت دیده می شود و اگر هم باشد در مقایسه با پروازها چندان چنگی به دل نمی زنند. به طور مثال در پروازهای طولانی مدت معمولا کیت امکانات و پتو، دمپایی، جوراب و حتی لباس راحتی نیز در اختیار میهمانان خود قرار می دهند که مشابه این خدمات را در سفرهای زمینی و نمی توان مشاهده کرد. غذاهایی که در هواپیما نیز سرو می شود در مقایسه با دیگر سفرها متفاوت تر و با کیفیت تر است. البته هرچه کلاس پروازی تان بالاتر باشد باید انتظار سطح بالایی از خدمات و امکانات داشته باشید.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها