بهترین مناطق جهان

بهترین مناطق جهان

کره زمین دارای شگفتی­‌های بسیاری می­باشد. برای دیدن بهترین مناطق جهان کافیست تا اراده خود را استوار کنید و به دیدن این مناطق بروید. در این مقاله قصد داریم تا چند مورد از بهترین مناطق جهان را برای شما شرح دهیم. منطقی که با دیدن آن­ها قطعا شگفت زده خواهید شد.

ساحل شیشه‌­ای کالیفرنیا در کشور آمریکا

این ساحل زیبا و بی­‌نظیر یکی از بهترین مناطق جهان از دیدگاه بازدید کنندگان است. این ساحل در پارک مکریچر قرار دارد و همان طور که از نامش مشخص است به مانند شیشه می­ماند. این ساحل زیبا یه شکلی حیرت آور مملو از سنک­های شیشه­ای درخشان می­باشد که بازدیدکندگان را محو زیبایی و شگفتی خود می­کند.

ساحل شیشه‌­ای کالیفرنیا

دیدنی ترین پل های جهان

جزیره لرد هاوو واقع در استرالیا

جزیره زیبای لرد هاوو که در کشور استرالیا قرار دارد، از بهترین مناطق جهان شناخته می شود. این جزیره شگفت انگیز و زیبا در فهرت میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است. جزیره لرد هاوو بر اثر فعالیت آتشفشانی در وسط اقیانوس بیکران پدید آمده است. این جزیره به دلیل داشتن آبی شفاف و زلال در ساحل خود یکی از بهترین مناطق جهان را برای افرادی که به دنبال شنا و ورزش­های آبی هستند به وجود آورده است.

مهمان خانه آیچر در کشور سویس

مهمان خانه آیچر یکی از مرتفع‌­ترین مهمانخانه‌­های جهان است که در ارتفاع ۱۶۴۰ متری از سطح دریا قرار دارد. مهمان‌خانه آیچر یکی از بهترین مناطق جهان است که در آن میتوان منظره شگفت آور فلات ایبنالپ را مشاهده کرد. این مهمان‌خانه کوچک و دلهره آور دامنه کوه سانتیس قرار دارد و منظره­ای بسیار چشم نواز به سوی زمین­های سرسبز و گوهستانی دامنه کوه سانتیس را دارا می­باشد.

جزیره کوکوس واقع در کاستاریکا

جزیره کوکوس که در اقیانوس آرام قرار دارد را می­توان یک جزیره خاص از نظر پوشش گیاهی دانست. زیرا این جزیره زیبا که بر اثر فعالیت­‌های آتشفشانی که بیش از یک و نیم میلیون سال از آن میگذرد به وجود آمده است با جنگل‌­های بارانی پوشیده شده است. همچنین جزیره کوکوس در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

جزیره کوکوس

تاج محل در آگرا، هند               

شاید بتوان گفت که عاشقانه ترین بنای تاریخی و قطعا یکی از بهترین شاهکارهای معماری که تا بحال ساخته شده، تاج محل است که دستور ساخت آن ۴۰۰ سال پیش توسط امپراطور شاه جهان برای نگهداشتن جسد سومین همسر دوست داشتنی خود، صادر شد. ساخت این مقبره شگفت انگیز، نیاز به ۲۰ هزار کارگر داشت و بیش از دو دهه زمان برد تا تکمیل شود. برای اطمینان از پیشرفت آن، متخصصین ماهری از سراسر دنیا آورده شدند و مرغوبترین مصالح و مواد از کل آسیا تهیه شد. زیبایی باشکوه تاج محل غیرقابل مقایسه است و باید بطور شخصی و در سفر بعدی خود آنرا مشاهده کنید. تاج محل یکی از عجایب هفتگانه دنیا و میراث جهانی یونسکو می باشد.
منبع توریستگاه
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها