بیوگرافی محسن چاوشی

امروز قصد داریم تا شما را با یکی از معروف ترین خواننده‌های ایرانی و مسیر سخت او برای رسیدن به جای که الان در آن حضور دارد آشنا کنیم. در این جا سعی کرده ایم که بیوگرافی محسن چاوشی را به طور خلاصه و اما کامل برای شما مطرح کنیم. او متولد ۸ مرداد سال ۱۳۵۸ در خرمشهر خواننده ، آهنگساز و ترانه سرای ایرانی سبک پاپ و راک است. او  اکنون ۴۰ ساله است و به عنوان یکی از معروف ترین خواننده‌های ایرانی در حال فعالیت در این زمینه می‌باشد. او  اصالتا کردی است اما در خرمشهر به دنیا آمده است. به این علت که پدر او کارمند شرکت نفت بوده و به خرمشهر مهاجرت کرده بودند. او فرزند پنجم خانواده بود. بعد از جنگ خانواده او دوباره به کرمانشاه آمدند و سپس به تهران نقل مکان کردند.

تحصیلات و آغاز به کار

محسن چاوشی فوق دیپلم حسابداری دارد و پس از این که سربازی خود را تمام کرد فعالیت حرفه ای خود در موسیقی را آغاز کرد. او در سال ۱۳۸۲ آلبوم نیلوفر را شروع کرد. او تا به الان حدود ۲۰۰ قطعه را منتشر کرده است.

محسن چاوشی درباره ضبط آهنگ فیلم سنتوری می‌گوید که چاره ای نداشت جز این که آهنگ را در یکی از اتاق های خانه شان ضبط کند. او به کمک مادرش به در و پنجره ها پتو را با میخ متصل کرد تا صدا نپیچد. سپس مادرش هم از اتاق خارج شد و در را با یک پتوی دیگر پوشاند. خودش هم سمت داخلی در را با پتو پیچاند. سپس روی سر خودش هم یک پتو گذاشت تا بتواند وکال را ضبط کند. همان نسخه هم به عنوان نسخه نهایی آهنگ علی سنتوری پخش شد.

تا به حال خواننده‌ای نبوده که با گذشت ۱۰ سال شهرت کنسرت برگزار نکرده باشد . اما چاوشی تا به حال کنسرتی برگزار نکرده است. همین موضوع سبب شد که عده‌ای بگویند او توانایی لازم برای اجرای زنده را ندارد و به همین خاطر کنسرت برگزار نمی‌کند. به همین خاطر او دو تا از تمرین های زنده خود را منتشر کرد. این خواننده هر چند وقت یکبار آهنگ جدید از خود منتشر می‌کند.

چاوشی و همسرش
چاوشی و همسرش

ازدواج و فرزند در بیوگرافی محسن چاوشی

در ادامه بیوگرافی محسن چاوشی باید بگوییم که او در سال ۱۳۸۸ با زنی به نام اسپاکو یوسفی ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۲ نیز پسر آن‌ها به نام زانکو به دنیا آمد. افراد زیادی در رابطه با اصالت همسر چاوشی سوال می‌پرسند و این به  خاطر اسم عجیب و کمتر شنیده شده‌ی اوست. او در یک پست در اینستاگرام در این رابطه توضیح داد. او چنین توضیح داد که برای تمام قومیت‌های ایرانی احترام و ارزش زیادی قائل است. اما فقط جهت اطلاع رسانی و پاسخ به پرسش‌های مکرر مردم، بنده یک ایرانی از قوم بختیاری بوده و آریایی هستم.

 

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها