بیوگرافی مهدی احمدوند

خواننده‌های بسیاری طی این سال‌ها وارد عرصه موسیقی شدند. برخی گذرا بودند و برخی ماندگار. در این میان عده‌ای هم هستند که علاوه بر ماندگار بودن به کار خود اطمینان دارند و با کیفیت فعالیت می‌کنند. مهدی احمدوند یکی از آن دسته خواننده‌هایی است که اگر از متولدین دهه ۷۰ باشید، احتمالا بیشتر با آهنگ‌های او خاطره دارید. این خواننده جوان، خوش صدا و خوش سلیقه با انتشار آثار ارزشمند و پرمعنای خود در اذهان بسیاری از مخاطبین خود باقی مانده است. به همین خاطر تصمیم گرفتیم که در این نوشتار چند کلمه‌ای درباره بیوگرافی مهدی احمدوند بنویسیم.

تولد و شروع به کار

مهدی احمدوند خواننده خوش صدای ایرانی که آهنگ های او هر بار موجی از هیجان را در بین طرفدارانش ایجاد می‌کند در ۲۹ بهمن سال ۱۳۷۰ در کرج متولد شده است. او علاوه بر خوانندگی آهنگسازی را هم انجام می‌دهد.

او گفته است که از دوران کودکی علاقه زیادی به فعالیت در زمینه موسیقی داشته و از سال‌های کودکی و نوجوانی تصمیم گرفته بود که به طور تخصصی به موسیقی وارد شود. او ۱۴ ساله بود که تصمیم گرفت به آموزشگاه ویولن برود.

او گفته است که در ابتدا فقط علاقه داشت که ویولون بزند اما بعدها تصمیم به خوانندگی گرفت. او همچنین ادامه داد که از آنجایی که به آهنگساز دسترسی نداشته است تصمیم خود را گرفت تا آهنگسازی و ترانه سرایی را خود انجام دهد. او جز ویولن در هیچ یک از زمینه ها آموزش ندیده است.

او همچنین گفته است که برای فرد خاصی کار نمی‌کند و موسیقی را فقط به خاطر موسیقی انجام می‌دهد.

شروع کار حرفه‌ای مهدی احمدوند

در ادامه بیوگرافی مهدی احمدوند باید بگوییم که آهنگ عشق اول که از او منتشر شد اولین کاری بود که بسیار مشهور شد و بسیاری از افراد او را شناختند. این آهنگ آغاز راه جدیدی برای او شد. همچنین این آهنگ به یکی از پرطرفدارترین آهنگ های پیشواز در اپراتور ایرانسل شد.

بعضی از افراد گفته اند که او شبیه محسن یگانه است.اما خود او گفته است که محسن یگانه را خیلی دوست دارد و آثار او را تحسین می‌کند اما هرگز سعی نکرده است که شبیه او باشد.

بیوگرافی مهدی احمدوند و هنرمند مورد علاقه او

او همچنین گفته است که خواننده و نوازنده و آهنگساز مورد علاقه اش شادمهر عقیلی است. آلبوم او به نام های از این ساعت در یک کتاب به نام پاپ نامه مورد بررسی قرار گرفته است.

شبکه بی بی سی او را یکی از ستاره های موسیقی پاپ  ایران دانست و فارین پالیسی ( یک مجله خبری سیاسی اقتصادی) او را از خواننده‌های محبوب ایرانی دانست.

او آهنگ جدید بسیار منتشر می‌کند و نسبتا خواننده پرکاری است.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها