گالری هنر در بهشت تایلند

گالری هنر در بهشت تایلند

تایلند و زیبایی‌های تمام ناشدنی‌اش هر ساله میلیون‌ها گردشگر را به سمت خود می‌کشاند. در میان هزاران دیدنی این کشور، به سراغ یکی از بهترین گالری‌های دنیا، گالری هنر در بهشت تایلند می‌رویم.  این گالری که به انگلیسی  art in paradise نامیده می‌شود یکی از جذابیت‌ها و بهشت‌های ساخته شده به دست انسان است زیرا که در این گالری می‌توانید انواع و اقسام نقاشی‌های سه بعدی را مشاهده و از آن‌ها لذت ببرید. در ادامه برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.

موقعیت جغرافیایی

شهر پاتایا میزبان این گالری ارزشمند می‌باشد. جاذبه‌های دیدنی پاتایا به همراه گالری هنر را یکجا در سفر به پاتایا تجربه کنید.

نوع عکس‌ها

عکس‌هایی که در این مکان هستد بیشتر در مورد حیوانات می‌باشد. اما در میان انبوه عکس‌های زیبای حیوانات می‌توان به بعضی از عکس‌هایی که در مورد انسان‌ها هم است، اشاره کرد. از دیگر موضوعات این گالری می‌توان به آثاری از طبیعت، تمدن‌های سال‌های خیلی دور و … اشاره کرد. در این عکس‌ها که همگی بر روی دیوار نقش بسته‌اند، حیواناتی را نشان می‌دهد که مثلا در حال چیدن یک میوه، بیرون آمدن از یک در، خرتوم فیل‌هایی که به نظر می‌رسد از دیوار بیرون آمده‌اند و …. که همگی زیبایی و جذابیت‌های خاصی دارد و بینندگان را به وجد می‌آورد.

سفر به تایلند و بازدید از آکواریم پوکت

بخش‌های مختلف گالری

بخش‌های مختلف گالری بدین معنا است که انواع حیوانات مثل دایناسورها، شهرفرنگ که برای آشنایی با تایلند گذاشته شده است و … که همگی در بخش‌های جداگانه‌ای هستند و دسترسی به آن‌ها نیز، به خاطر تفکیک موضوعی راحت‌تر است. در ادامه با این بخش‌ها آشنا می‌شویم.

گالری هنر در بهشت تایلند

بخش دایناسورها

برای مشاهده دایناسورهای غول‌آسا و وحشی با آرواره‌های بلند و کمی استرس و هیجان می‌توانید به بخش دایناسورها در گالری هنر در بهشت تایلند مراجعه کنید.

مصر 

همانطور که شما می دانید تمدن مصر و بناها و آثاری که در گذشته خلق کرده بودند از منحصر به فرد ترین تمدن های موجود در دنیا تا به امروز شناخته شده است و در این گالری زیبا از مصر الهام گرفته شده و در بخش ایجیپت تا مصر تصاویری ترسیم شده اند که نشان دهنده اماکن ، فرهنگ و تمدن مصری می باشد .

تایلندی 

در این قسمت نقاشی های سه بعدی جالبی از فرهنگ و آداب مردم تایلند مانند جشنواره فانوس تایلند قرار داده شده که گردشگران و بینندگان می توانند علاوه بر لذت بردن از زیبایی های تابلوها با رسوم تایلندی هم بیشتر آشنا شوند .

فانتزی

شاید افرادی که به این گالری آمده اند تنها قصد شادی و تفریح و قرار گرفتن در میان نقاشی های زیبا را داشته باشند و آشنایی با تمدن های کهن مصری یا تایلند برایشان خیلی جذاب نباشد ، به همین منظور بخشی در این گالری وجود دارد که تصاویرش فانتزی و خنده دار هستند و موضوع مشخصی را بیان نمی کنند و تنها هدف از وجود آن ها سرگرم کردن مخاطبان خاص می باشد .

گالری هنر در بهشت تایلند

نتیجه گیری

تایلند کشور زیبا و پر از دیدنی‌هایی است که دیدن آن‌ها شما را به وجد می‌آورد. شهر پاتایا یکی از شهرهای زیبا و مهیج تایلند در گالری هنر در بهشت تایلند میزبان گردشگرانی از سرتاسر جهان است. برای تماشای نقاشی‌های بی‌نظیر سه بعدی به این گالری سر بزنید.

منبع معراج گشت آسمان
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها