سفر به تایلند و بازدید از آکواریم پوکت

آکواریم پوکت

اگر به کشور تایلند سفر کردید حتما از اکواریم پوکت دیدن نمائید این آکواریوم که زیبایی کم نظیر و خارق­العاده ­ای دارد، از جاذبه­ های مهم پوکت محسوب می­شود. وجود موجودات عجیب و غریب در این آکواریم باعث شده مکان جذاب و هیجانی برای نوجوانان که علاقه زیادی به جانوران دارند، باشد. در تاریخ ما، ما را همراهی کنید.

فضای آکواریم

قطعا تماشای موجودات دریایی آن هم از نمای زیر آب حس هیجان انگیزی در افراد ایجاد می­کند این آکواریم نمای واقعی اما کوچکی از دریا را به نمایش می­گذارد از جمله جانورانی که در این آکواریم به چشم می­خورد می­توان کوسه، انواع خرچنگ، مارماهی و گونه ­های مختلف ماهی را نام برد. جذاب ­ترین بخش آکواریم پوکت قسمت تونلی آن است که در مرکز این مجموعه بنا شده است. افرادی که در پایان هفته برای بازدید از این مکان می­روند می­توانند طریقه­ ی غذا دادن به این جانوران را مشاهده کنند.

آکواریم پوکت

تنوع آکواریم ­ها

در این مجموعه عظیم آکواریم­ های متعددی از حیث حجم و اندازه وجود دارند که آکواریم­ های کوچکتر موجودات کوچکی مانند گاو ماهی، اسب دریایی ،میگو و ….. را نگهداری می­کنند. و آکواریوم­ های بزرگتر محل نگهداری موجودات عظیم مانند کوسه­ های پلنگی، لاک­پشت­ های دریایی و ……هستند. در این آکواریم ­ها می­توانید گونه ­ای از ماهی­ ها که به پیراناها معروف هستند و در آکواریم ­های بومی آمازون نگهداری می­شوند را ببینید.

سفری جذاب به دنیای زیر آب ها در آکواریوم انزلی

مرکز زیست شناسی دریایی پوکت (PMBC)

آکواریوم پوکت که به تازگی بازسازی شده، با اشکال، رنگ ها و موجودات دریایی عجیب و غریب در انتظار شما است. بیش از ۳۰ تانکر پر از آب شور و شیرین در اینآکواریوم به کار رفته است آکواریوم پوکت در واقع بخشی از یک ساختار بزرگتر به نام مرکز زیست شناسی دریایی پوکت (PMBC) است. جایی که با هشت هکتار فضای سرشار از آب در ساحل جنوب شرقی پوکت برای آموزش، تحقیقات و حفاظت مورد استفاده قرار می گیرد. مدیریت در نظر دارد از منابع قابل توجهی استفاده کند که شامل یک کشتی تحقیقاتی و موزه‌ی گونه های در معرض خطر است. از جمله‌ برنامه های در دست انجام، برنامه‌ی تور یک روزه برای آموزش دانش آموزان اس که در آینده‌ی نزدیک اجرایی خواهد شد تا کودکان و نوجوانان بتوانند بیش از پیش با طبیعت زیر آب آشنا شوند.

آکواریم پوکت

نتیجه گیری

آکواریم پوکت به دلیل زیبایی و داشتن گونه­ های مختلف آبزیان دریایی از جذابیت خاصی برخودار است که همه ساله گردشگران بسیاری از اقصی نقاط جهان برای بازدید از این مجموعه ی آبی راهی کشور تایلند می­شوند.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها