کارگزاران فارکس

تا اواخر قرن بیستم ، تجارت فارکس فقط در دسترس موسسات بود. امروزه بانک ها و شرکت های بزرگ در کنار افراد به تجارت ارز می پردازند. معامله گران خرده در دنیا روندهای مالی را کنترل می کنند و با کمک واسطه های محلی تصمیم گیری های سودآور می گیرند. این واسطه ها نه تنها به بازار دسترسی پیدا می کنند بلکه به مشتریان مناسب ترین استراتژی های معاملاتی فارکس را آموزش می دهند.

ده ها شرکت در حال تبلیغات خدمات کارگزاری تجارت آنلاین   هستند. با توجه به محبوبیت باورنکردنی معاملات فارکس در سراسر جهان ، وجود سایت های کلاهبرداری تعجب آور نیست. از آنجا که کارگزاران عملیات مالی مشتریان خود را انجام می دهند ، انتخاب صحیح بسیار مهم است. این مقاله به شما در شناسایی اپراتورهای قابل اعتماد در کشور کمک می کند.

معیارهای انتخابی مهم

برای از بین بردن خطر کلاهبرداران از لیست فاکتورهای زیر استفاده کنید. ببینید آیا می توانید به این سوالات پاسخ دهید.

آیا شرکت از مقررات کشور پیروی می کند؟ از طرف کدام نهاد نظارتی کنترل می شود؟

این شرکت باید مجوز فعالیت تجاری داشته باشد. این اطلاعات باید به طور واضح در وب سایت آنها بیان شود ، زیرا این یک نشانه اعتبار است. لیست اشخاص تنظیم کننده را با دقت بررسی کنید. چون پس از شروع کار  ، جریان مالی شما از طریق کارگزار عبور می کند.

آیا بررسی های مشتری واقعی به نظر می رسد؟

به سیستم عامل های خاص با مقایسه اپراتورهای فارکس نگاه کنید.

هزینه معاملات چقدر است؟

گسترش (یعنی تفاوت بین مقادیر عرضه و تقاضا ) کمیسیون کارگزار را برای هر معامله تعیین می کند. اگرچه طبیعی است که به دنبال کمترین هزینه باشید ، به یاد داشته باشید که اینها باید واقع بینانه به نظر برسند.

هزینه های مخفی وجود دارد؟

ارائه دهندگان بی پروا ممکن است در شرایط و ضوابط خود از معابر فریب دهنده استفاده کنند. از طرف دیگر کارگزاران قابل اعتماد همه شرایط را شفاف می کنند.

حداقل سپرده چقدر است؟

این معمولاً به نوع حسابی که باز میکنید بستگی دارد.

 آیا می توانید هزینه لازم برای شروع تجارت با این کارگزار را داشته باشید؟

آیا روش های سپرده گذاری و برداشت آنها راحت است؟

این توانایی شما برای انجام نقل و انتقالات را با استفاده از روشهای پذیرفته شده تعیین می کند.

آیا کارگزار راهنمایی جامع ارائه می دهد؟

ارائه دهندگان مشهور فارکس با تنهایی مواد آموزشی به مشتریان عرضه می کنند. حساب های نمایشی باید موجود باشند ، بنابراین می توانید معاملات با ریسک های صفر را تمرین کنید. شما باید حداقل دسترسی را در روزهای هفته  به مرکز پشتیبانی کارگزار داشته باشید.

مثال: تجارت با FXTM

این برند در سال ۲۰۱۱ تأسیس و در حال حاضر واقعاً جهانی است. با ۲+ میلیون مشتری در ۱۵۰ کشور جهان ، دارای پوشش جغرافیایی چشمگیر است. این شرکت تحت نظارت FCA (مرکز رفتارهای مالی) قرار دارد. رسالت این نهاد حمایت از مصرف کنندگان ، تقویت یکپارچگی بازار و ترویج رقابت در حوزه مالی است.

با گذشت سالها ، FXTM بیش از ۲۵ جایزه صنعت جمع آوری کرده است. این شرکت معمولاً در بررسی های سالانه فارکس گنجانده شده است. نکته مهم این است که کلیه وجوه مشتری از داراییهای شرکت جداگانه نگهداری می شود. این باعث محافظت بیشتر از مشتریان می شود. سایر مزیت های رقابتی عبارتند از:

نرم افزار کارآمد بهینه سازی شده برای تلفنهای همراه (MetaTrader 4 و ۵) ،

گسترش رقابت ،

حداقل سپرده ،

تبلیغات منظم و جوایز و پاداش ،

تجارت ارز ، سهام ، CFD و کالاها ،

پشتیبانی شبانه روزی در روزهای هفته.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

 

 

 

عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
مجیدی راد

سلام آموزش فارکس هم قرار بدید لطفا