جاذبه های گردشگری شامونیکس

جاذبه های گردشگری شامونیکس

شهر شامونیکس چگونه جایی است؟ شاید خیلی از شما این سوال را در ذهن خود داشته باشید شهر شامونیکس با جذابیت­ های هیجان ­انگیز در کشور فرانسه در مجاورت با کوه­  های آلپ قرار دارد. همان شهری است که در سال ۱۹۲۴افتخار میزبانی مسابقه ­های المپیک را در تاریخ ورزشی خود داشته است. افراد زیادی برای انجام ورزش ­های زمستانی مانند حاکی روی یخ واسکلی روی برف عازم این منطقه می­شوند. در فصل زمستان گردشگران زیادی مهمان این شهر می­شوند. در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا اطلاعاتی در رابطه با جاذبه های گردشگری شامونیکس را در اختیار شما قرار دهیم.

کوه مونت بلانک

از برترین و مشهورترین جذابیت ­های فرانسه می­توان کوه مونت بلانک را نام برد. که به واسطه طبیعت بکر و دست­نخورده ­اش گردشگران زیادی را مجذوب خود کرده است. افراد حاضر برای بالا رفتن از کوه از تلکابین استفاده می­کنند. و چشم ­انداز زیبای کوه را از بالا نظاره می­کنند و خاطرات پرنشاطی را برای خود به ارمغان می ­آورند.

جاذبه های گردشگری شامونیکس

پیست اسکی

این پیست اسکی علاوه بر این­که جزو جاذبه های گردشگری شامونیکس محسوب می­شود یکی از مهم­ترین و مشهورترین پیست­ های جهان نیز بشمار می­رود. وسعت این پیست به حدی است که پنج پیست اسکی هیجان ­انگیز را در خود جای داده است. در این پیست اقامتگاه ­هایی وجود دارد که افراد در آن ها می­توانند به استراحت بپردازند.

فستیوال های خاص و جذاب کشور فرانسه

آب و هوای شامونیکس

شامونیکس یکی از شهر های متفاوت فرانسه است که عمدتاً افرادی را به سمت خود می کشد که در عین حال عاشق هیجان و آرامش  و نیز تاریخ و طبیعت باشند. فقط کافی است که مسافران این شهر، زمان مناسبی را برای رفتن به آنجا انتخاب نمایند تا شهر شامونیکس و جاذبه های آن نیز به طور تمام و کمال برای آنان خاطره یک سفر بی مانند را به وجود آورد. شهر شامونیکس همانند دیگر شهر های کشور فرانسه، ۴ فصل خود را به معنای واقعی حفظ کرده است. این شهر دارای آب و هوای معتدل و زمستان های نسبتاً سرد است.

جاذبه های گردشگری شامونیکس

به جرات می توان گفت آب و هوای شامونیکس متفاوت تر و خاص تر از دیگر شهر های فرانسه است که این خاص بودن را به محض ورود به این شهر می توان لمس کرد. با وجود آنکه شهر شامونیکس اندکی گران قیمت تر از دیگر شهرهای فرانسه است اما به جرات می توان گفت این منطقه درست همان جایی است که در رویاهای خود به دنبال آن بوده اید.

نتیجه گیری

با توجه به مطالب گفته شده دریافتیم که جاذبه­ های گردشگری شامونیکس هم مانند دیگر جاذبه ­های جهان افراد کثیری را مجذوب خود می­کنند. و توریست­ ها با کوله ­ای پر از بهترین خاطرات به خانه­ های خود بر ­می­گردند.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها