با شهر باستانی لالاگونا بیشتر آشنا شوید!

شهر باستانی لالاگونا

در جزیره تنریف که یکی از جزایر قناری است و در ایالت سانتاکروز شهر باستانی لالاگونا واقع شده است این شهر دومین شهر پرجمعیت در جزیره تنریف به شمار می ­آید. وجود مکان ­های تاریخی در این شهر باعث شد که در سال ۱۹۹۹ در یونسکو به عنوان میراث جهانی ثبت شود. شهر لالاگونا به خاطر قدمت دیرینه­ و معماری ­های جذابش گردشگران بسیاری را به سوی خودمی­ کشاند. در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

آب و هوا

شهر لالاگونا به عنوان یک شهر ساحلی از آب و هوای معتدل و مساعدی برخوردار است. در گذشته گردشگران فقط برای لذت بردن از طبیعت چشم­ نواز و آب و هوای مناسب به این منطقه سفر می­کردند اما هم اکنون توریست­ ها پی بردند که بناهای تاریخی و اصیل این منطقه نیز در خور توجه هستند. اگر به این شهر وارد شدید باید انتظار ازدحام جمعیت و ترافیک سنگین را داشته باشید چرا که در ابتدا به جمعیت زیاد این شهر اشاره­ هایی شد.

شهر باستانی لالاگونا

معماری­ خاص بناهای لالاگونا

شهر باستانی لالاگونا مهد فرهنگ ­های مختلف است و این موضوع در معماری ساختمان ­هایش به وضوح دیده می­شود برای مثال ساختمان­ هایی را می­بینید که سقف آن ها سفالی است ویا بعضی دیگر به شکل مارپیچی هستند که از سبک گوتیک الهام گرفته ­اند یا بناهایی راخواهید دید که سقفشان گنبدی شکل هستند، پرتغالی­ ها،فرانسوی ­ها و انگلیسی­ ها در ساخت آنها نقش بسزایی داشتند.

رازهایی شگفت انگیز درباره جزیره بالی

کشف شهر باستانی لا لاگونا

اگر هنگام سفر به شهر باستانی لا لاگونا قصد دارید جاذبه‌های تاریخی آن را تک به تک بررسی کنید، بهترین راه قدم زدن در سطح شهر است. طراحی خیابان‌های این شهر به گونه‌ای صورت گرفته است که به راحتی می‌توانید مسیرتان را پیدا کنید، اما قبل از جستجو بهتر است نقشه را بررسی کنید تا مسیرهای اصلی این شهر قدیمی را شناسایی کرده و به خاطر بسپارید.دانشگاه لا لاگونا دارای ۳۰۰۰۰ دانشجو است و حضور این تعداد از جمعیت برای این شهر تاریخی تا حدودی غیرمنطقی به نظر می‌رسد.

هر چند با وجود این دانشگاه لا لاگونا به عنوان پایتخت فرهنگی مجمع الجزایر قناری شناخته می‌شود. کشاورزی شغل اصلی مردم ساکن در این منطقه است و زمین‌های شمالی شهر لا لاگونا به این امر اختصاص داده شده‌اند. در صورتی که بافت شهری لا لاگونا در قسمت‌های غربی و جنوبی گسترش پیدا کرده و شمال این شهر نیز توریستی‌ترین قسمت لا لاگونا محسوب می‌شود.

شهر باستانی لالاگونا

نتیجه گیری

در این مقاله متوجه شدیم که شهر باستانی لالاگونا شهری خوش­ آب و هواست که به همین دلیل در گذشته مکان­های تاریخی زیادی در آنجا بنا شدند و حال علاوه بر اینکه یک شهر با طبیعت زیبا است یک شهر تاریخی نیز محسوب می­شود.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها