ایوان بند پسران جنگجو موسیقی پاپ

کمتر می شود که حضور موسیقی را در زندگی روزمره احساس نکرد. به همین اساس باید سعی کنیم انتخاب های خوبی داشته باشیم. در گذشته برای شنیدن موسیقی از نوارهای کاست و سی دی استفاده میشد و باید همه این ها را خریداری میکردید تا بتوانید موسیقی مورد نظر را شنیده و از آن ها لذت ببرید.

اما امروزه با پیشرفت صنعت اینترنت و بخصوص آشنایی کلی مردم با این فضا دریافت که همان دانلود محسوب می شود موزیک ها بسیار آسان شده است. فقط کافی است تا در گوگل دانلود اهنگ جدید ایوان بند و گروه ها و خواننده های دیگر موسیقی پاپ را جست و جو زده تا همه را در اختیار داشته باشید.

هریک از خواننده و هنرمندان عرصه موسیقی پاپ فارسی که در کشور فعالیت دارند روش های بخصوص خود را در انتشار موزیک ها داشته و همین مورد سبب شده تا این دسته از هنرمندان کاربران ویژه و مخاطبان خاصی را به دور خود جمع کرده باشند.

اما گروه موسیقی ایوان بند فعالیت خود را بسیار زیبا شروع کرده و اکنون فراتر از یک همکاری باهم فعالیت دارند. آن ها به گونه ای در موسیقی رشد کرده اند که گویی دو برادر بوده و پشت به پشت هم پله های ترقی را پیموده اند.

بیایید بهتر پیش برویم تا شما سریعتر موضوع را درک کنید.

حسین شریفی و شروع خوانندگی

ممکن است که تاکنون حسین شریفی را به اسم نشناخته باشید. درواقع حسین شریفی خواننده گروه ایوان بند بوده و با صدای خاص خود عالیجناب موسیقی شده است. این خواننده دوستداشتنی متولد سال ۲۸ اردیبهشت سال ۱۳۶۶ در رفسنجان می باشد.

همیشه کسانی که به موسیقی علاقه دارند در سنین کم به این استعداد پی برده و آن را پیش می برند. حسین شریفی سرنجام در سن ۱۴ سالگی و با تشویق پدر و مادر خویش با ورود به کلاس های استاد مجتبی دلزده در کرمان خوانندگی را بصورت حرفه ای فرا گرفت.

حسین شریفی که دیگر خوانندگی را بصورت تخصصی یاد گرفته بود به دنیال شناخته شدن بهتر بود و همین مورد سبب شد تا همه صدای وی را در سن ۲۸ سالگی و در سال ۱۳۹۴ در برنامه عید بشنوند. این پله ای بود برای پیشرفت های بیشتر.

این خواننده جوان و هنرمند در بیانی گفته است که همیشه به سبک پاپ علاقه داشته و در نظر وی این نوع از سبک موسیقی در کشور بیشتر پسندیده است و همین مورد دلیل گرایش او در این زمینه موسیقی شده است.

حسین شریفی خواننده گروه ایوان بند خواننده مورد علاقه خود را ناصر عبداللهی خوانده و همیشه از وی تمجید کرده است. همچنین بیان داشته که اولین نوار کاستی که خریداری کرده است اهنگ آدم و حوا خواننده مرحوم ناصر عبداللهی می باشد.

فواد غفاری و شروع ریتم سازی

ممکن است بازهم برای بار اول باشد که این نام را شنیده باشید. اما فواد غفاری آهنگساز و گاها تنظیم کننده گروه ایوان بند می باشد. درواقع گروه ایوان بند یک گروه دو نفره بوده و متشکل از حسین شریفی و فواد غفاری است.

فواد غفاری متولد ۸ مرداد ۱۳۶۵ درتهران است و در زمینه آهنگسازی فعالیت دارد. این هنرمند جوان در سن ۹ سالگی یعنی در سال ۱۳۷۴ نوازندگی و اهنگسازی را در خود یافته بود و سعی داشت این استعداد را با کیبورد زیر نظر استاد ایوانی پرورش داد.

در سال ۱۳۸۶ تقریبا فواد غفاری توانست سال های پیشرفت خود را استارت بزند و یکی از کارهایش بصورت خیلی اتفاقی بدست علی لهراسبی رسید. همین دلیلی بر پیشرفت وی در زمینه موسیقی شده بود.

اهنگ اولین بار که ساخته فواد غفاری برای سریال دلنوازان بود مورد تحسین علی لهراسبی قرار گرفت و علی لهراسبی از وی خواست برای تیتراژ جدیدش در سریال فاصله ها با وی همکاری داشته باشد. با این وجود فواد غفاری با پشتکار قوی توانست در سال ۱۳۸۸ شناخته شود.

این پیشرفت حتی بعد از اتمام دوره سربازی نیز ادامه داشت و فواد غفاری توانست در سال ۹۰ همکاری های زیادی با خوانددگان برتر ایرانی همچون رضا صادقی، سینا شعبانخانی و میثم ابراهیمی و فریدون آسرایی داشته باشد.

حتی فواد توانست به دلیل همکاری با سیروان خسروی در سال ۱۳۹۴ جایزه بهترین آهنگساز جشن سالانه موسیقی را از ان خود کند. از همه این ها که بگذریم می توانیم بگوییم سرانجام پیشرفت های این فرد و حسین شریفی آشنایی این دو با یکدیگر بود.

ایوان بند با همکاری فواد و حسین شریفی تشکیل شد و معنای این گروه که به زبان لاتین بوده به معنای پسر جنگجو می باشد. اولین اهنگ این گروه ماه منی بود که باعث شناخته شدن این گروه موسیقی شد.

این گروه موفق شد در سال ۱۳۹۷ آلبوم عالیجناب عشق را به انتشار برساند. رسانه موزیکیشو یکی از بهترین وب سایت های موزیک ایران بوده که اکنون بهترین آهنگ های پاپ ایرانی در دسته بندی مناسب قرار داده است.

موزیکیشو بهترین اهنگ های این گروه موسیقی را برای شنونده های ایوان بند قرار داده اند تا بتوانند نهایت لذت را ببرند. اکنون ایوان بند بعد از مدت ها گوشه گیری از دنیای موسیقی توانسته مژده انتشار آلبوم جدید خود را به طرفدارانش بدهد.

شاه نشین قلبم ایوان بند اهنگ جدید این گروه بوده که می توانید آن را به راحتی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

 

امیدواریم با مطالعه متن های بالا نهایت لذت را برده باشید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها