مهاجرت به اتریش ملک پور

 مهاجرت به اتریش یکی از موضوعات پر متقاضی در سال‌های اخیر است.   کشور اتریش از کشورهای خوب اروپایی می باشد.  برای مهاجرت به اتریش ملکپور( موسسه حقوقی ملک پور) ۷ روش مهاجرت را تعریف نموده است. یکی از این روشها پناهندگی است که تاکید موکد می‌کنیم که موسسه حقوقی ملک پور هیچ فعالیتی در این زمینه ندارد. ۷ طریق مهاجرتی عبارتند از تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری، تولد، ازدواج، پناهندگی و مهاجرت برای هنرمندان و افراد موفق.  که ما در اینجا به بررسی سه روش مهم مهاجرت به اتریش می پردازیم.

مهاجرت به اتریش ملک پور از طریق تحصیل

مهاجرت تحصیلی به اتریش یکی از روش ‌های خوب است که شرایط مهاجرت به اتریش ۲۰۲۰ را فراهم می‌ کند. تحصیل در اتریش به صورت رایگان و پولی امکان پذیر است. فرصت تحصیل در اتریش در مقاطع مدارس و دانشگاه برای متقاضیان خارجی وجود دارد. تحصیل در بعضی از مدارس اتریش به صورت رایگان است. مدارس در اتریش به صورت شبانه روزی و روزانه هستند. تحصیل در دانشگاه های اتریش نیز اگر به زبان آلمانی باشد تقریباً رایگان است اما تحصیل در دانشگاه های خصوصی به زبان انگلیسی نیاز به پرداخت شهریه دارد. تحصیل در اتریش می‌تواند راه خوبی برای مهاجرت به اتریش و دریافت اقامت اتریش باشد. دانشجویان پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های اتریش می ‌توانند به مدت ۶ ماه اقامت خود را برای پیدا کردن کار در اتریش تمدید نموده و در صورتی که کار پیدا کنند اقامت تحصیلی را به کاری و شرایط خود را برای دریافت اقامت دائم فراهم نمایند.

مهاجرت به اتریش از طریق کار

یکی از روش های مطلوب، مخصوصاً برای افرادی که سرمایه زیادی ندارند مهاجرت کاری است.  البته که مهاجرت کاری هم برای اشخاصی مقدور است که تحصیلات حداقل فوق دیپلم و تجربه کار مرتبط با رشته تحصیلی خود را داشته باشند. وجود کارخانه های بزرگ دنیا در کشورهایی مثل آلمان و اتریش باعث شده که این کشورها به نیروی کار متخصص مخصوصاً در رشته‌هایی مثل کامپیوتر، مکانیک، الکترونیک و پرستاری نیاز داشته باشند. برای کار در اتریش ۲ نوع ویزا وجود دارد، ویزای جستجوی کار(جاب سیکر) و ویزای پیشنهاد کار (جاب آفر). ویزای جستجوی کار به صورت امتیازی است و شخص در صورت کسب حداقل ۶۰ امتیاز می تواند ویزا دریافت کنند و برای ۶ ماه به کشور اتریش رفته و به جستجوی کار بپردازد. در صورت یافتن شغل مورد نظر می تواند اقامت کاری دریافت نموده و خانواده خود را نیز به اتریش ببرد.

ویزای پیشنهاد کار به این صورت است که شخص در کشور خود در سایتهای کاریابی اتریش به جستجوی کار می‌پردازد و در صورت پیدا کردن کارفرما، با نامه پیشنهاد کاری برای دریافت ویزای کاری اقدام نموده و با خانواده خود به اتریش مهاجرت می‌کنند.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در اتریش

سرمایه گذاری در اتریش روشی آسان و خوب در مهاجرت است. افرادی که از سرمایه کافی برای سرمایه‌گذاری برخوردارند می‌توانند به راحتی از طرقی مثل خرید فرنچایز، خود حمایتی،  ثبت شرکت و یا خرید ملک اقدام نموده و اقامت کشور های خوب دنیا را به دست آورند. در اتریش دریافت اقامت از طریق خود حمایتی، ثبت شرکت (به صورت غیر مستقیم) و همچنین خرید فرانچایز مقدور است.

شرایط مهاجرت به انگلستان

مهاجرت به انگلستان در حال حاضر برای ایرانیان تنها از طریق تحصیل فراهم است. مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل یکی از روشهایی است که نسبت به سایر روشهای مهاجرت آسان تر است. تحصیل در انگلستان برای مدارس و دانشگاه امکان دارد. مدارس انگلستان شبانه روزی هستند و هزینه تحصیل در مدارس انگلستان بین ۲۵ تا ۵۰ هزار پوند در سال است.

تحصیل در مقطع لیسانس در انگلستان نیازمند داشتن مدرک آیلتس ۶ است و در مقطع لیسانس امکان بردن همراه وجود ندارد.

برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس باید مدرک آیلتس ۶.۵ داشته باشید و در این مقطع شخص اجازه بردن همراه دارد و همچنین می‌تواند پس از تحصیل در این کشور به مدت حداقل دو سال اقامت خود را تمدید نموده و به جستجوی کار بپردازد و در صورت یافتن کار اقامت خود را به اقامت کاری انگلستان تبدیل و در این کشور بماند. یکی از مزایای  تحصیل در مقطع ارشد در انگلستان این است که دوره ارشد در این کشور یک سال است.

تحصیل در دوره دکترا نیز شرایطی مثل ارشد را دارد با این تفاوت که برای دوره دکترا باید آیلتس ۷ داشته باشید و همچنین یک استاد راهنما نیز معرفی نمایید.

مهاجرت به آلمان

مهاجرت به آلمان یکی از گزینه ‌های پر متقاضی است. از آنجا که کشور آلمان کشوری صنعتی و پیشرفته است که همیشه با کمبود نیروی کار متخصص مواجه است از این  رو افراد زیادی تمایل دارند به این کشور مهاجرت نمایند. مهاجرت به آلمان از روش‌هایی مثل تحصیل، کار، ازدواج ، سرمایه‌گذاری و پناهندگی امکان‌پذیر است.  پناهندگی روش پرخطر است که موسسه حقوقی ملک پور فعالیتی در این زمینه ندارد و این روش را نیز پیشنهاد نمی کنند. روش سرمایه گذاری نیز در آلمان به تنهایی منجر به دریافت اقامت دائم نمی‌شود و افراد باید از روش تحصیل و کار برای مهاجرت به آلمان اقدام نمایند.

اطلاعات بیشتر در این مورد را میتوانید از اینجا بخوانید.

مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج

برای افرادی که می‌خواهند با یک شخص آلمانی ازدواج کنند روش مناسبی است. مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج با یک آلمانی پس از سه سال زندگی مشترک منجر به دریافت اقامت دائم برای شخص خارجی می‌شود.  در صورت جدایی قبل از ۳ سال شخص باید قبل از پایان اقامتش از کشور آلمان خارج شود و به کشور خودش بازگردد.

مهاجرت از طریق تحصیل در آلمان

تحصیل در آلمان از روش های خوب مهاجرت به آلمان است که البته در چند سال اخیر به دلیل وقت های طولانی سفارت آلمان با مشکل مواجه است. تحصیل در آلمان به زبان آلمانی رایگان و به زبان انگلیسی شهریه دارد و برای تحصیل در آلمان در مقطع لیسانس و فوق لیسانس و دکترا امکان اقدام وجود دارد. در صورتی که می خواهید به زبان آلمانی تحصیل نماید باید مدرک A2 آلمانی داشته باشید.

مهاجرت کاری به آلمان

کشور آلمان شرایط خوب و ویژه را برای افراد متخصص فراهم کرده است که افراد متخصص می‌توانند با دریافت ویزای کار به کشور آلمان مهاجرت نمایند. مهاجرت کاری به آلمان از طریق ویزای جستجوی کار (ویزای جاب سیکر) و ویزای پیشنهاد کار(ویزای جاب آفر) ممکن است. در ویزای جستجوی کار شخص می تواند با ویزای جستجوی کار در مدت ۶ ماه به آلمان رفته و کار پیدا کند و در صورت یافتن کار اقامت کاری دریافت کرده و برای خانواده نیز اقدام  کند.

روش دیگر مهاجرت به آلمان از طریق کار به این صورت است که فرد از کشور خودش در سایت های کاریابی آلمان به جستجوی کار می ‌پردازد و رزومه خود را برای کارفرماهای آلمانی ارسال می کند و در صورتی که کارفرمایی از نیروی کار دعوت به همکاری نماید می تواند با آن دعوت نامه کاری، برای ویزای خود و خانواده‌اشr اقدام کرده و به آلمان برود.

راه های ارتباط با مؤسسه حقوقی ملک پور

وبسایت مؤسسه:

https://miemohajerat.com/

شماره های تماس با مؤسسه:

شماره تماس دفتر تهران: ۴۹۰۷۶-۰۲۱

۰۲۱-۴۹۱۹۶۰۰۰

شماره دفتر مرکزی وین: ۰۰۴۳۷۲۰۰۲۲۱۹۹

 

 

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها