بیوگرافی خواننده‌های پرطرفدار و ثروتمند خارجی

خواننده‌ها از جمله سلبریتی‌های محبوب در جهان هستند. در کل هر چه که به موسیقی ارتباط داشته باشد، برای افراد در سراسر دنیا جذاب و قابل توجه است. خواننده‌های زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که چندین میلیون طرفدار دارند. عوامل مختلفی باعث موفقیت آن‌ها شده است. از جمله صدای خاص و منحصر به فرد، اکت خوب، استفاده از آهنگسازان برجسته و اشعار خوب. در این نوشته قصد داریم تا تعدادی از معروف ترین خواننده های جهان را به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.

شکیرا

البته که ما برای ترتیب قراردادن اسامی خوانندگان در این لیست از اصل خاصی پیروی نکرده ایم و به صورت دلخواه نام شکیرا را در ابتدا قرار دادیم. این خواننده در ۲ فوریه سال ۱۹۷۷ میلادی در کلمبیا متولد شد. نام کامل وی شکیرا ایزابل مبارک ریپل است. معنی شکیرا نیز به معنی خوش اندام و زیباروی است. او زمانی که به مدرسه ابتدایی می‌رفت در یک گروه کر عضو بود که او را به این خاطر که صدای بلندی داشت از آن گروه بیرون کردند. هنگامی که تنها ۱۳ سال داشت برای یک فستیوال اسپانیایی انتخاب شد. او از آلبوم خود به نام Magia استفاده کرد تا در این فستیوال شرکت کند. این خواننده علاوه بر زبان لاتین و اسپانیایی بر زبان انگلیسی نیز مسلط است و حتی با زبان های ایتالیایی ، فارسی و عربی هم آشنایی دارد.

https://zaminmusic.com

جاستین تیم برلیک

خواننده معروف آمریکایی است که در ۳۱ ژانویه سال ۱۹۸۱ در ممفیس متولد شد. وی فعالیت در زمینه موسیقی را از زمانی که در سنین نوجوانی به سر می‌برد، آغاز کرد. اولین فعالیت‌های وی در کلوپ میکی ماوس بود یعنی دقیقا جایی که بریتنی اسپیرز و کریستینا آگوریلا در آن جا فعالیت می‌کردند. هنگامی که این خواننده و جاشوا با یک دیگر یک گروه تشکیل دادند، رابطه ای بین جاستین و بریتنی شکل گرفت. از آنجایی که بریتنی در آن زمان در اوج شهرتش قرار داشت به همین خاطر این رابطه منجر به معروف شدن بیشتر جاستین هم شد.

مدونا

به نظر می‌رسد که موفق ترین و ثروتمندترین زن هنرمند در تاریخ مدونا باشد. این خواننده ، مدل و بازیگر آمریکایی در میشیگان و در یک خانواده مذهبی متولد شد. هنگامی که در دبیرستان مشغول به تحصیل بود، رقص و بازیگری وی بسیار مشهور شده بود. به همین خاطر توانست بورسیه تحصیلی برای رشته رقص دانشگاه میشیگان دریافت کند. او دو سال در دانشگاه تحصیل کرد و سپس آن را رها کرده و به نیویورک رفت. در این شهر به عنوان مربی رقص و یک مدل مشغول شد. او همچنین در کلیپ آهنگ های راک می‌رقصید و نقش های کوتاهی هم اجرا کرده بود . سپس چند ترانه خوانده که یکی از ترانه های وی بسیار مورد توجه قرار گرفته و باعث معروف شدن هر چه بیشتر وی شد.

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها