معرفی بهترین اپلیکیشن‌های اندروید در ۲۰۲۰

کاربران گوشی های اندروید همواره در هر سال به دنبال بهترین برنامه های کاربردی هستند که نیازهای آن ها را به سادگی و ارزان تامین کند. به همین ترتیب توسعه دهندگان اندروید هر چند وقت یکبار برنامه های کاربردی جالبی را برای کاربرانشان ایجاد می‌کنند. در این نوشته قصد داریم تا تعدادی از بهترین برنامه های کاربردی مخصوص سیستم عامل اندروید را به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای این نوشته با ما همراه بوده و حتما برنامه های کاربردی خوبی که می‌شناسید را از طریق همین پست برای ما ارسال کنید.

اپلیکیشن Feedly

برنامه بسیار مناسب که در سال ۲۰۲۰ منتشر شده است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید پست های تعداد بسیار زیادی از سایت ها را تنها در یک صفحه و به صورت مرتب بخوانید. در اصل این برنامه یک فید خوان RSS است که با انتشار هر پست در هر سایتی در این برنامه نمایش داده شده و شما نیازی به استفاده از چندین تب برای خواندن اخبار ندارید. کافی است که سایت های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و تمام. همچنین شما این توانایی را خواهید داشت تا پست های جذاب و جالبی که خواندید را از طریق توییتر ، لینکدین ، فیسبوک و … با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

http://zamindl.com

اپلیکیشن Forest

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که عادت دارید مدام گوشی موبایلتان را در دست داشته باشید، قفل آن را باز کنید و به نوتیفیکشین‌ها نگاهی بیندازید و این کار شما را در بلند مدت کلافه کرده است، پس احتمالا اپلیکیشن Forest برای شماست.هنگامی که این اپلیکیشن را نصب می‌کنید در استفاده اول از شما می‌خواهد که ۱۵ دقیقه به گوشی خود دست نزنید تا یک درخت در این برنامه رشد کند. همین روند ادامه پیدا می‌کند تا درخت های بسیار بیشتری رشد کرده و به این ترتیب یک جنگل ایجاد خواهید کرد. همچنین آمار به شما نشان خواهد داد که در طول هفته و ماه چگونه عمل کرده اید. اما نکته جالب تر این است که این برنامه با همکاری افراد مختلف توانسته واقعا به درخت کاری بپردازد که یکی از فواید جالب استفاده از این برنامه است.

اپلیکیشن Walli

تم ها و تصاویر پس زمینه گوشی‌ها می‌توانند بعد از گذشت مدتی خسته کننده شوند. به خاطر همین برنامه walli منبعی شامل میلیون ها تصویر برای صفحه گوشی شماست که تمام آن ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و وجود دسته بندی، دسترسی به تصاویر دلخواه را آسان تر از هر زمان دیگری کرده است. در واپسین نسخه ای که از این برنامه منتشر شده است، می‌توانید در لحظه تصویر پس زمینه گوشی را عوض کنید.

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها