راهنمای خرید بوفه ، میز تلویزیون و میز ناهار خوری از فروشگاه iranmiz.com

برای زیباتر شدن خانه و تکمیل دکوراسیون نیاز به یکسری لوازم داریم که هم برای ما به عنوان امکانات رفاهی محسوب می شوند و باعث راحت تر شدن کارهای روزانه و زندگی می شوند و هم اینکه به زیبایی خانه می افزایند. خصوصا یکسری از لوازم خاص که بیشتر در دید هستند و می توانند تاثیر بیشتری بر خانه داشته باشند.

بوفه از جمله لوازمی ست که برای قرار دادن لوازم تزیینی و ظروف گران قیمت مورد استفاده قرار می گیرد. قسمت پایین آن برای افرادی ست که جای کمی برای نگهداری ظروف در آشپزخانه دارند و از این طریق می توانند ظروف بیشتری نگهداری کنند. میز تلویزیون نیز برای قرار دادن تلویزیون بر روی آن و از جمله موارد ی ست که می تواند بر زیبایی اتاق پذیرایی تاثیرگذار باشد. در نهایت میز ناهار خوری که برای استفاده روزانه و همچنین برای زیباتر شدن خانه و تعیین دکوراسیون دارد. در ادامه اطلاعات بیشتری در زمینه تمامی این موارد برای شما قرار خواهیم داد.

بوفه و استند ایران میز

بوفه

بوفه از جمله لوازم دکوری می باشد که از دیربار در خانه ما ایرانیان جایگاه ویژه ای داشته است. از گذشته بوفه هایی با طرح چوبی که در آن لوازم و ظروف نگه داشته میشد و یا برخی دیگر که شیشه ای بودند و مجسمه های تزیینی درون آن ها وجود داشت و دیده می شد. اما در طی گذشت سال ها این موراد کمی تغییر پیدا کردند و به شکلی امروزی تر در آمدند که جذاب و زیبا هستند. هر سبک از بوفه برای کاری خاص مورد استفاده قرار می گیرد به صورت مثال بوفه سلطنتی برای ظروف کریستالی و بلوری مورد استفاده قرار میگیرد و بوفه کلاسیک برای اینکه یکسری از لوازم آنتیک و خاص درون آن قرار داده شود. بوفه های مدرن می تواند جایگاه برای قرار دادن لوازم تزیینی و ظروف تزیینی از جنس نقره و غیره باشد.

بوفه و دکوراسیونی به سبک سلطنتی

در دکوراسیون به سبک سلطنتی از تم رنگی طلایی استفاده بسیاری می شود.  بوفه به همراه سایر مبلمان و میزناهارخوری می تواند یک دکوراسیون سلطنتی بسیار زیبا را برای شما مهیا نماید. شما می توانید بوفه را در یک گوشه خلوت از خانه قرار دهید زیرا این سبک از لوازم به قدری بزرگ و چشم گیر هستند که بتوانند یک سمت خانه را به خوبی پر نمایند و تاثرگذار باشند.

بوفه و دکوراسیونی به سبک مدرن

شما می توانید از بوفه هایی به سبک مدرن برای خانه استفاده نمایید که همراه با سایر لوازم مانند کنسول و مبلمان، خصوصا رنگ سفید یک جلوه بسیار مدرن و زیبا را ایجاد نماید. بوفه را سعی کنید در معرض دید قرار دهید و درون آن را با لوازم تزیینی مدرن و یا ظروف قیمتی شیک پر نمایید اما این را فراموش نکنید که سبک مدرن سبکی ساده و خلوت است و از شلوغ کردن بیش از اندازه آن بپرهیزید.

بوفه و دکوراسیون به سبک کلاسیک

بوفه های به سبک کلاسیک عمدتا چوبی هستند  با رنگ چوب قهوه ای تیره و یا روشن. این دست از بوفه ها طول عمر بسیار زیادی دارند و خیلی ساده می توانید آن را با تمام خانه هماهنگ نمایید. درون این دست از بوفه هر نوع لوازمی می توان قرار داد اما بهتر است لوازمی که قیمتی و قدیمی هستند در آن قرار داده شود تا بتواند همچنان تم کلاسیک خود را حفظ نماید. جهت خرید بوفه ارزان و با کیفیت بالا میتوانید به فروشگاه iranmiz.com مراجعه کنید .

میز تلویزیون ایران میز

میز تلویزیون

میزهای تلویزیون در سال‌های اخیر به مهمترین لوازم خانه تبدیل شده اند که می توانند تاثیر بسیار ی بر دکوراسیون کلی خانه داشته باشند. شما می توانید نوع میز و ابعاد آن را متناسب با خانه و ابعاد تلویزیون هماهنگ کنید و خریداری نمایید. حتما به هماهنگی مدل و طرح میز با دکوراسیون کلی خانه دقت نمایید زیرا اگر دکوراسیون شما کلاسیک باشد و میز تلویزیون شما مدرن ناهمانگی بسیار بدی دارد و اصلا جذاب نخواهد بود.

مدل  قفسه‌ای (جلو باز)

میز تلویزیون قفسه‌ای یا طبقاتی یا جلو باز معمولا ساده هستند تا بتوان با هر نوع از دکوراسیونی آن را هماهنگ نمود. در این طرح قفسه ها و طبقات میز تلویزیون هیچ گونه دربی ندارد و فضا را به راحتی برای چیدمان لوازم تزیینی در این قفسه ها برای شما فراهم می کند. حتی می توانید سایر دستگاه های پخش و الکترونیکی را درون این قفسه در کنار تلویزیون قرار دهید.

 مدل کنسولی

مدل کنسولی نیز به دلیل طرح ساده ای که دارد می تواند بسیار پر استفاده باشد و طرفداران بسیاری نیز دارد زیرا در هر نوع دکوراسیونی می توان از آن استفاده نمود. برخی از قسمت های میز دارای درب هستند و یا حتی کشوهایی برای میز تعبیه شده که می توان لوازم مختلف را درون آن قرار دارد. مدل کنسولی نیز به دلیل وجود همین درب ها و کشوها بر روی این میزها گذاشته شده است.

مدل میز تی وی (TV) با پایه‌های بلندگویی

این سبک از میزها فضای بسیاری می خواهند برای همین بیشتر در منازل با متراژهای بالا مورد استفاده قرار می گیرد. در قسمت کناری این میزها کمدی به شکل بلندگو وجود دارد که می توان در آن ها لوازم مختلف از جمله همان بلندگوها را قرار داد. حتی می توان این کمدهای کناری را جدا نمود و به عنوان بوفه های کوچکتر در قسمت های دیگر خانه قرار داد  و سایر لوازم دیگر از جمله کتاب و یا لوازم تزیینی درون آن قرار داد.

مدل کابینتی

این سبک از میز به دلیل اینکه تماما دارای درب می باشد به مدل کابینتی معروف است. همچنین تلویزیون به صورت کامل داخل این میز قرار می گیرد و تمام زوایای آن پوشیده است که به شما این امکان را می دهد لوازم دیگری را در کنار تلویزیون قرار دهید. در انتخاب این سبک از میز ها دقت نمایید زیرا در دکوراسیون خانه بسیار تاثیرگذار هستند و در دید می باشند.

مدل  شناور یا معلق

جدیدترین و مدرن ترین سبک میز تلویزیون است. می توان این میزها را به دیوار متصل نمود تا دیگر بر روی زمین قرار نداشته باشند تا فضایی را به خود اختصاص دهند و از این رو برای خانه هایی که بسیار کوچک هستند می تواند بهترین انتخاب باشد.

همچنین به عنوان یک شلف و دکور نیز می توان از این میز استفاده نمود زیرا میز به دیوار متصل شده و بر روی آن می توان لوازم تزیینی و یا سایر دستگاه های الکترونیکی را قرار داد و تلویزیون را با کمی فاصله از میز به دیوار متصل نمود.

میز ناهار خوری ایران میز

میز ناهار خوری

میزهای ناهار خوری یکی از مهمترین لوازم در خانه است و در واقع مرکز توجه اتاق ناهارخوری یا آشپزخانه است. زمانی که شما قصد خرید میز دارید بهتر است به شکل و اندازه و ابعاد آن به خوبی دقت نمایید که متناسب با خواسته شما باشد. وجود میز نارهارخوری می تواند به خانه شما شخصیت دهد و دکوراسیون را تکمیل نماید و یا حتی نوع آن را مشخص نماید.

اگر اتاق ناهار خوری یا پذیرایی شما بی رنگ است می توانید با استفاده از میز ناهار خوری به آن جان تازه ای ببخشید. استفاده از رنگ های مختلف می تواند به شما در این مورد کمک نماید و همچنین نوع میز که به صورت مدرن باشد و یا کلاسیک و سلطنتی. طرح میز نیز وجه دیگری از این موضوع می باشد که میز به  صورت مربع باشد و یا بیضی و دایره و مستطیل و حتی اشکال جدید مینیمال و مدرن.

ایده هایی جالب برای میز ناهار خوری در دکوراسیون خانه

  • اگر خانه ی شما فضای کوچکی دارد و در واقع قسمت نارهار خوری و نشمین یکی هستند و نمی توانید میز ناهارخوری در آن قسمت قرار دهید بهتر است میز را داخل آشپزخانه بگذارید.
  • برای خانه هایی که فضای کمتری دارند و نمی توانند میز را داخل آشپزخانه قرار دهند بهتر است از میزهای تاشو استفاده شود تا فضای چندانی اشغال نکند. یا حتی می تواند از اپن به عنوان میز استفاده نمایید خصوصا اپن هایی که پهن هستند این قابلیت را به راحتی در دسترس شما قرار خواهند دارد.
  • میزهای مربع و بیضی معمولا جای بیشتری اشغال می کنند بهتر است میزهای مستطیل را انتخاب نمایید.
  • اگر جنس میز ناهار خوری شما از سنگ مرمر ممکن است لکه های بسیاری بر سطح آن باقی بماند اگر می خواهید از این کار جلوگیری نمایید می توانید سفره پلاستیکی بی رنگ را بر روی آن قرار دهید تا از لکه های ایجاد شده جلوگیری نمایید.
  • میز ناهار خوری شیشه ای یکی از میزهای دوست داشتنی و پرطرفدار می باشد و می تواند ایده ای عالی برای محیط های کوچک باشد زیرا محیط را بزرگتر و روشن تر نشان می دهد. اما شیشه های میز باید مقاوم باشند تا در صورت برخورد ضربه به آن ها دچار شکستگی نشود و همچنین در برابر گرما خصوصا گرمای ظروف غذا نیز مقاوم باشد.
  • میز ناهار خوری ملامینه از روکش نئوپان ساخته شده است. این میز نسبت به میز های چوبی و ام دی اف قیمت بسیار کمتری دارند اما طول عمر آن ها نیز بسیار کمتر از سایر میزهای چوبی می باشد. همچنین کیفیت چندانی ندارند خیلی سریع دچار فرسودگی می شوند. تنوع رنگ و طرح بسیاری در این سبک از میزها وجود ندارد و برای افرادی که به دنبال رنگ های متنوع هستند چندان مناسب نخواهد بود.

ایران میز (iranmiz.com) از تابستان ۱۳۸۸ فعالیت خود را به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی محصولات چوبی آغاز کرده و تا کنون توانسته طیف وسیعی از محصولات چوبی و دکوراسیون منزل و دکوراسیون اداری  از جمله انواع صندلی اداری و میز اداری را تحت پوشش قرار دهد.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها