هتل فورسیزن از بهترین هتل های استانبول

هتل فورسیزن

هتل فورسیزن یکی از مجلل ترین هتل‌های ترکیه به شمار می‌آید، این هتل در واقع یکی از قصرهای عثمانی بوده و بعدها بازسازی و مرمت شده و به شکل هتل کنونی درآمده است و حتی اکنون هم در قسمت‌هایی معماری قدیمی به چشم می‌خورد. این هتل زیبا مورد علاقه مردم ترکیه نیز می‌باشد و بعضی از مراسمات خود از جمله عروسی را در باغ این هتل برگزار می‌کنند.

امکانات هتل فورسیزن

این هتل پنج ستاره‌ی زیبا در منطقه‌ی بسیار خوبی از استانبول در نزدیکی تنگه بسفروس قرار دارد و به مرکز شهر ومنطقه‌ی بسیار زیبا‌ی بشیکتاش نزدیک می‌باشد. این هتل از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردار است از جمله وجود پارکینگ رو بسته رایگان، استخر رو پوشیده و رو باز، باغ بزرگ، تراس های بزرگ که رو به دریا هستند، اینترنت که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد، سالن ورزشی، سونا، سالن زیبایی، سالن ماساژ، حمام ترکی، غذاهای ترکی و ایتالیایی، محل‌های نگهداری از کودکان، صرافی، میز تور، اتاق‌های مبله به همراه تلویزیون و انواع امکانات دیگر، ساحل آفتاب گیری و …. و امکانات بسیار دیگر که همگی با هم می‌توانند برای شما سفر راحت و به یاد ماندنی رقم بزنند.

اطلاعات مختصر از هتل فور سیزن ترکیه

هتل فورسیزن قبل از تبدیل شدن به هتل مدتی به عنوان زندان استفاده شده بود که بعدها بازسازی و به شکل هتل امروزی درآمده است. این هتل چشم انداز بسیار خوبی به شهر استانبول دارد و ایا صوفیه نیز از این هتل قابل مشاهده است. این هتل رستوران بسیار خوبی به نام آکوا دارد که غذاهای ایتالیایی و ترکی در آن سرو می‌شود.

مسابقه کشتی شترها در ترکیه

موقعیت مکانی هتل

در گذشته تنها خود سلطان بود که در کاخ توپکاپی (Topkapi) از بهترین موقعیت مکانی استانبول لذت می برد. اگر تصمیم به اقامت در هتل فورسیزن استانبول دارید، خودتان را برای تماشای منظره ی شگفت انگیز ۳۶۰ درجه ای استانبول از تراس پشت بام هتل فورسیزن مهیا سازید.

اتاق ها

هتل فورسیزن

هر یک از اتاق ها به طور منحصر به فردی طراحی شده اند و بسیار جا دار می باشند (دیوار سلول های زندان خیلی وقت است که تخریب شده اند)، برخی از اتاق ها دارای بالکن هستند که مشرف بر حیاط پر از گل و گیاه و پرندگانی که بر روی شاخه ی درختان نشسته اند و در حال آواز خواندن هستند، می باشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس دارای یک وان بزرگ و دوش مجزا است. تخت ها بسیار راحت هستند و شما هرگز متوجه صدای اذان مسجد سلطان احمد که در نزدیکی هتل می پیچد نخواهید شد.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها