لوازم بهداشتی مناسب برای روابط زناشویی (برترین برندهای کاندوم)

با اهمیت پیدا کردن آموزشهای جنسی توسط سازمان جهانی بهداشت و معطوف شدن توجهات به پیشگیری از ابتدا به بیماری های جنسی و مقاربتی و همچنین پیش بینی درآمد جهانی بیش از ۱۱ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۲ ، بازار جهانی لوازم بهداشتی زناشویی، از جمله کاندوم با نرخ قابل توجه و رو به رشدی همراه بوده است. برنامه های جامع آموزش جنسی برای جلوگیری از ابتلا به بیماریهای مزمن و STI و همچنین تلاش برای برنامه ریزی بهتر خانواده، به ویژه در کشورهای در حال توسعه، یک دلیل عمده برای گسترش مارک های کاندوم پیشرو در جهان در مناطق جدید بوده است. در کشورهایی مانند ایالات متحده، استراتژی های نوین بازاریابی توسط برندهای معتبر کاندوم باعث افزایش تقاضا برای این محصول شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع رسانی در مورد بازار در مورد اندازه بازار جهانی کاندوم ، تولید کنندگان و مارک های برتر کاندوم و روندهای آینده در این بازار ، لطفاً نمونه گزارش بازار جهانی کاندوم را به صورت رایگان بارگیری کنید!

اما مارکهای معتبر جهانی و بازار لوازم بهداشتی، چه ویژگیهایی دارند؟!

۱۰ برند برتر کاندوم پیشرو در بازار جهانی کاندوم ۲۰۱۹

کاندوم Durex

این کاندوم ها بطور خاص برای جلوگیری از مشکلات زودرس انزال طراحی شده اند. این شرکت مستقر در انگلستان اولین مارکی است که تست الکترونیکی را برای کاندوم های خود توسعه داده و از آن استفاده کرده و همچنین اولین کاندوم آناتومیک را منتشر کرده است. جدا از کاندوم ، Durex همچنین روغن و حلقه تولید می کند.

 

در سال ۲۰۰۲ ، Durex با حمایت از یک برنامه برابری جنسیتی در برزیل تحت عنوان “برنامه H.” تأثیر عمده ای در تأثیر اجتماعی گذاشت. چنین پروژه هایی بعداً در کشورهایی مانند هند نیز دنبال شده اند.

 

از سهم بازار Durex در بازار جهانی کاندوم مطلع شوید

کاندوم Trojan

Trojan یکی از پرفروش ترین مارک های کاندوم در ایالات متحده است و توسط شرکت Church & Dwight ساخته شده است. همچنین یکی از مارک های برجسته در بخش کاندوم زنانه است. Trojan Her Pleasure Condoms با استفاده از لاتکس با کیفیت عالی تولید می شود تا خطر STIها و حاملگی ها را کاهش دهد و همچنین از موادی تشکیل شده است که کمترین میزان آسیب به پوست را به همراه دارد. این برند، یکی از معدود کاندوم هایی است که از دیدگاه زن طراحی شده است و فروش بالای آن به ویژه در ایالات متحده و کانادا مشتریان بسیاری را در سرتاسر جهان به سوی خود کشانده است.

به غیر از ۳۰ مدل کاندوم متنوع و دیگر لوازم بهداشتی روابط زناشویی، تروجان همچنین روغن و ویبراتوری تولید می کند.

کاندوم SKYN ؛ سبک زندگی متفاوت

یکی از اولین کاندوم های خاص ساخته شده از پلی استایرن، کاندوم های سبک زندگی Skype است که به خاطر راحتی و احساس طبیعی که در اختیار کاربران قرار می دهند، شناخته شده‌اند. مواد غیر لاتکس آنها باعث محبوبیت این برند در بین کاربران حساس از نظر پوستی شده است.

شیوه زندگی یک رهبر جهانی در بخش سلامتی جنسی است و روان کننده‌های شخصی، کاندوم و محصولات مرتبط با لوازم بهداشتی مربوط به روابط زناشویی را ارائه می دهد. Jissbon ، Blowtex ،Unimil  و Manix برخی دیگر از برندهای نوآورانه کاندوم غیر لاتکس از این شرکت هستند که همواره با استقبال بسیار زیادی رو به رو شده‌اند.

لوبهای آستروگلاید

کاندوم بدون نفت و مبتنی بر آب، اولین بار توسط Astroglide Lubes ساخته شده است و در چندین سال اخیر، به طور مداوم در بین برترین و محبوبترین مارک های کاندوم شناخته شده است. Astroglide یک شرکت مستقر در کالیفرنیا است که در ساخت روان کننده های شخصی و اسپری های حساس کننده عالی است. محصولات Astroglideمرطوب کننده، ماندگار و طولانی مدت هستند و رضایت بهتری را برای کاربران ایجاد می کنند. همچنین باید گفت که این شرکت همواره آموزش های متعدد رایگان مربوط به روابط جنسی سالم و به دور از بیماری‌های مقاربتی را به مشترکان خود ارائه داده است.

کاندوم کیمونو میکروتین

این مارک با ساخت کاندوم با استفاده از مشخصات پیشرفته مهندسی لاتکس FDA و مشخصات ISO شناخته شده است. کیمونو با داشتن محصولاتی که ۳۸ درصد نازکتر از کاندوم های سنتی هستند، آن را در لیست مارکهای برتر کاندوم جهانی قرار داده است. لوازم بهداشتی کیمونو با استفاده از فناوری ژاپنی با کیفیت برتر لاتکس طبیعی تولید می شوند و عاری از پارابن هستند.

کاندوم شیرلون

یکی از بهترین محصولات بهداشتی برند Okamot ، یک کاندوم از جنس لاتکس پیشرفته به نام Sheerlon ساخته شده است. شرکت ژاپنی اوکاموتو پس از ادغام چهار شرکت تشکیل شد و امروز یک رهبر جهانی در فناوری لاتکس است. همچنین به نوعی مارک شماره یک کاندوم ژاپنی در خارج از منطقه آسیا نیز میباشد که طرفداران فراوانی دارد.

کاندوم Trustex

Trustex Ribbed و Studded، دو محصول جدید از آزمایشگاه برندLine One در زمینه کاندوم‌های بافت‌دار  می‌باشد. این شرکت مستقر در کالیفرنیا یک حامی قوی در رابطه با رابطه جنسی امن و به دور از بیماریهای مقاربتی با استفاده از موانع لاتکس بدون فتالات است. روان کننده های باران و Lixx از دیگر مارکهای معروف از آزمایشگاه های Line One هستند.

کاندوم‌های زن  Cupid

Cupid Limited تولید کننده پیشرو کاندوم‌های زنانه، به همراه ژله روان کننده میباشد. این شرکت هندی در ۴۰ کشور جهان حضور بسیار پررنگی دارد. این اولین شرکت در جهان است که توسط WHO / UNFPA برای تهیه کاندوم های زن و مرد، از قبل واجد تمامی شرایط بهشداتی و ایمنی روابط جنسی شده است.

کاندوم تاج

یکی دیگر از برندهای برتر کاندوم Okamoto ، Crown Condoms  است. کاندوم های Crown که مخصوص کاربران بسیار حساس (هم از لحاظ وسواس و هم از لحاظ بهداشت پوستی) طراحی شده‌اند، به دلیل نازکی شناخته شده‌اند. دقیقاً مانند سایر کاندوم‌های تولید شده توسط اوکاموتو، تاج از فناوری ژاپنی برای طراحی محصولاتی استفاده می‌کند که دارای حداقل بوی لاتکس هستند و کاربران را به میزان بسیار کمتری اذیت میکند.

کاندوم گنبد لذت

محصولی که از کاندوم های One Pleasure Dome ارائه شده است ، به دلیل مناسب بودن، روان کننده سیلیکون و نوک مخزن مناسب است.

خرید لوازم بهداشتی و کاندوم مناسب

برای انواع خرید کاندوم بهداشتی، باکیفیت و مناسب و دیگر لوازم بهداشتی میتوانید به فروشگاه اینترنتی www.shabjome.com مراجعه نمایید.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها