طراحی داخلی در تبریز با متخصصین حرفه ای + تصاویر ویژه

طراحی داخلی تبریز بحثی ست که افراد روزها به دنبال مطالعه مطالب مرتبط در رابطه با آن هستند تا یک دکوراسیون زیبا و جذابی رو برای محیطشون داشته باشن.وقتی تصمیم میگیرین که دکوراسیون رو تغییر بدین باید در نظر داشته باشین که به تمامی موارد به اندازه ،اهمیت و توجه داشته باشین و هیچ کدوم از قسمت ها رو به حال خود رها نکنین .بعضی وقت ها تصمیم گیری ساده مانند چیدمان مبل و میز ناهار خوری، یا انتخاب محل قرار گرفتن تلویزیون به مساله‌ای چالشی تبدیل می‌شود.

وقتی وارد یه محیطی میشین اولین چیزی که شما رو به خودش جلب میکنه طراحی داخلی اون محیط هس که با دکوراسیون جالب یک جذابیت و زیبایی خاصی به محیط داده که شمارو به خودش مجذوب می کنه.

طراحی داخلی تبریز هماهنگ سازی طراحی شده برای رنگ ها، اثاثیه ها و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان یا هر محیطی که به صورت هنرمندانه قرار گرفته باشه.طراحی داخلی در تبریز همانند سایر سبک های هنری دارای ریزه کاری های زیادی هس .

عناصر مهم  و تاثیر گذار در طراحی داخلی تبریز

در حالت کلی بین طراحی داخلی تبریز و طراحی دکوراسیون داخلی تبریز تفاوت زیادی قائل نمی‌شوند. در حالی که طراحی داخلی در تبریز به طراحی کل فضای زندگی از ابتدا اشاره دارد در حالی که طراحی دکوراسیون داخلی به تزئین یک فضای خصوصی اعم از فضای داخلی ساختمان یا فضای اداری با مبلمان اضافه شده و اثاثیه یا لوازم داخلی یا چیدمان تلویزیون اشاره دارد. طراحی داخلی طیف متنوع و متعددی ازعناصر و مولفه هایی را از قبیل فضا، خطوط، فرم،نور،رنگ، بافت،الگو را در بر میگیرد. این عناصر در حقیقت ابزار و وسایل کار برای طراح هستند.

فضا

فضا یکی از مهمترین عناصر طراحی داخلی تبریز است. فضا به عنوان پایه ای عمل می کند که کل نقشه طراحی داخلی در آن ساخته شده است. از این رو ضروری است که طراح از فضای موجود، ابعاد و کاربرد های آن آگاه باشد.

فضا به دو نوع تقسیم می شود یعنی فضای دو بعدی که کف را در بر می گیرد (شامل طول و عرض) و فضای سه بعدی که فضای زندگی را تشکیل می دهد (شامل طول، عرض و ارتفاع).

تصاویر ویژه

 

طراحی داخلی در تبریز

طراحی داخلی تبریز

طراحی داخلی تبریز

خطوط

خطوط، اشکال را به وجود می آورند و وظیفه ایجاد حس هماهنگی، تضاد و وحدت در یک فضای زندگی را بر عهده دارند. آن ها اشکال را تعریف می کنند و به عنوان راهنمای بصری یک فضای داخلی عمل می کنند. خطوط بطور گسترده به سه نوع افقی، عمودی و پویا تقسیم می شوند. در حالی که خطوط افقی باعث ایجاد احساس امنیت به فضا می شوند، خطوط عمودی طبیعت آزاد و گسترده ای را نشان می دهند و خطوط پویا یا زاویه ای، که بر روی سازه هایی مانند پله ها قابل مشاهده می باشند. یک طراح داخلی باید بداند که چگونه می تواند از این خطوط برای تعریف فرم ها (یکی دیگر از عناصر مهم طراحی داخلی) استفاده کند.

فرم ها

فرم ها به طور کلی اشکال هستند. فرم ها با ترکیب دو یا چند شکل ایجاد می شوند و با کمک عناصر دیگر مانند بافت، الگو ها و رنگ ها می توانند برجسته شوند. فرم خوب تعریف شده هماهنگی برقرار می کند. دو نوع فرم هندسی (ساخته شده توسط انسان) و طبیعی (ارگانیک) وجود دارد. همچنین فرم ها به صورت باز و بسته طبقه بندی می شوند. اشکال باز آن هایی هستند که می توان به آن ها نگاه کرد و اشکال بسته آن هایی هستند که توسط یک سطح بسته محصور می شوند.

یک پیشنهاد ویژه!

میخوام مجموعه ای رو بهتون معرفی کنم که با کادر تخصصی خود و بیش از ۱۰۰ نمونه کار کشوری تونسته بهترین طراحی داخلی در شهر تبریز و کشور اجرا کنه و رضایت بیش از ۹۸ درصد مشتریان خودش رو جلب کنه که این مجموعه هلدینگ شریفی است .وارد سایتش بشین که ادرس sharifi.co  هست سپس به قسمت پروژه ها رفته و نمونه پروژه های کار شده روببینین، مطمنم به دردتون می خوره.

آخرین و مهمترین قسمت در مبحث طراحی داخلی در تبریز چیدمان و قرار دادن صحیح همه این اجزا از نظر انتخاب ابعاد، رنگ‌ها و ترکیب صحیح آن‌ها و انتخاب دیگر اجزای دکوراتیو مثل گلدان‌ها کوسن‌ها و … است. این قسمت نمایش نتیجه نهایی همه انتخاب‌هایی است که برای این هدف انجام شده است. تمام این مباحث البته با انتخاب نوع سبک‌های موجود برای طراحی داخلی اعم از سبک‌های کلاسیک، مدرن، سبک‌های ایران باستان، یونان باستان، شرق دور، ساحلی و … کامل می‌شود.

با بهره‌مندی از طراحی داخلی می‌توان ضمن رضایت‌مندی و آرامش بیشتر، از صرف اوقات شبانه روز در فضاهای سربسته ساختمان با هر نوع کاربری، لذت برد.

کلام آخر!

طراحی داخلی تبریز در اصل به ایجاد هارمونی و هماهنگی بین اشیا و فضای مورد نظر، به همراه کاربرد صحیح نور، رنگ‌ها در کنار توجه به کاربری فضا گفته می‌شود. با توجه به این تعریف هدف اصلی اجرای طراحی داخلی تبریز استفاده بهینه از فضای مورد نظر به همراه خلق زیبایی است. بعید نیست اگر این کار را به منزله یک هنر بدانیم. این کار با شناخت رنگ‌ها، استفاده صحیح از ترکیب رنگ‌ها، همچنین شناخت و استفاده صحیح از وسایل دکوراتیو مثل مبلمان، پرده، انتخاب متریال و رنگ هماهنگ برای کفپوش و دیوارپوش، بهره‌گیری صحیح از نور متناسب با فضای مربوطه امکان پذیر است. برای اجرای صحیح و ایده‌آل برای این هدف باید مختصری از دانش مهندسی سازه، معماری و هنر را با هم در هم آمیخت و از آن‌ها بهره گرفت. البته در کنار این عوامل بهتر است برای کسب بهترین نتیجه و دستیابی به حداکثر کارایی، فاکتورهایی مانند نوع کاربری فضای مورد نظر برای اهداف تجاری، اداری، آموزشی یا محل زندگی، شرایط آب و هوایی منطقه، انتخاب سبک طراحی مورد علاقه ساکنان آن و هماهنگی با فرهنگ و سلیقه سکنه را مورد توجه قرار دهیم.

اطلاعات تماس جهت طراحی داخلی در تبریز + مشاوره رایگان

جهت کسب اطلاعات بیشتر با هلدینگ شریفی می توانید با شماره ۰۹۱۴۳۰۲۸۹۸۵ از طریق واتساپ و یا تماس تلفنی و همچنین شماره دفتر ( ۳۴۷۷۲۶۱۶ (۰۴۱) ) تماس حاصل فرمایید. در ضمن میتوانید از مشاوره رایگان در زمینه  خدمات این مجموعه با کارشناسان خبره استفاده نمایید.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها