اقامت در رامسر با ارزان ترین قیمت ممکن!

همواره اقامت در رامسر یکی از جدی ترین مسائل پیش روی مسافران بوده که در این چند ماهه اخیر به دلیل افزایش قیمت اجاره اقامتگاه در رامسر، به مشکلی بزرگتر تبدیل شده است. به همین دلیل سعی کردیم در این مقاله با معرفی ارزان ترین اقامتگاه های این شهر در نحوه انتخاب مسافران کمکی کرده باشیم.

برای جزئیات بیشتر  از اقامت در رامسر می توانید به آدرس (https://www.karnaval.ir/stay/list-ramsar) در سایت کارناوال مراجعه کنید.

واحد تک خوابه مبینا

این سوئیت آپارتمان یکی از گزینه های بسیار ارزان برای اقامت در رامسر است که قیمت هر شب اجاره آنجا برای هر نفر ۶۵۰۰۰ تومان می باشد.

این اقامتگاه از امکانات رفاهی کمی بر خوردار است و تمیزی آن در حد قابل قبولی می باشد و بیشتر برای کسانی مناسب است که میخواهند به صورت تنها و یا با دوستان خود سفر کنند.

آدرس اقامتگاه: مازندران – رامسر – خیابان اصلی

واحد تک خوابه رامسر

این اقامتگاه یک گزینه خوب برای سفر خانوادگی می باشد که قیمت هر شب اجاره آن برای هر نفر ۸۰۰۰۰ هزار تومان است.

امکانات رفاهی در حد متوسط دارد و از نظر نظافت و تمیزی نیز خوب می باشد و می تواند برای اقامت با خانواده مناسب باشد.

آدرس اقامتگاه: مازندران – رامسر – خیابان ساداتشهر

اقامتگاه بوم گردی مهر

به صورت کلی اقامتگاه بوم گردی برای کسانی که اهل ماجراجویی و طبیعت گردی هستند مناسب می باشد و بیشتر مورد استقبال جوانان قرار می گیرد. هزینه اقامت در آنجا برای هر شب هرنفر ۸۰۰۰۰ هزار تومان است.

از نظر امکانات رفاهی در حد قابل قبول است و از نظر تمیزی در حد متوسط می باشد.

آدرس اقامت گاه: مازندران – رامسر – روستای مهرمیجه

اقامت در رامسر

همانطور که مشاهده کردید بر اساس اقامتگاه های موجود در سایت کارناوال (https://www.karnaval.ir/) برای اقامت در رامسر می توان هزینه زیر ۱۰۰ هزار تومان کنار گذاشت و در هزینه ها صرفه جویی کرد. اما باید این نکته را در خاطر داشت که اقامتگاه با این قیمت امکانات رفاهی کمی دارد و از نظافت و تمیزی متوسطی بهره می برد. این قیمت از اقامتگاه بیشتر برای جوانان و یا کسانی که میخواهند به تنهایی سفر کنند، مناسب است.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها