بهترین سایت های خبری ایرانی

با گسترش روز افزون دسترسی مردم به شبکه اینترنت و راحتی استفاده از آن، در سال های اخیر سایت های خبری جایگزین ی مناسب روزنامه ها و مجلات مختلف بوده اند و تعداد این سایت ها نیز روزانه در حال افزایش است. با این روش کابران می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن از اخبار و اتفاقات رخ داده در کشور و جهان مطلع شوند به طوری که این سایت ها نقش پر رنگی در اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم پیدا کرده اند.

سایت های خبری در کشور نقش مهمی دارند زیرا با اطلاع رسانی بدون کم و کاست و به موقع باعث افزایش سطح آگاهی مردم می شوند. در میان سایت های متعددی که روزانه با آن ها رو به رو می شویم یافتن سایتی که اخبار لحظه به لحظه را پوشش داده و همچنین بتوان به اخبار آن اعتماد کرد، کار راحتی نیست. پیگیری خبرهای روز از سایت خبری ای که بتوان از آن به عنوان منبعی موثق استفاده کرد تاثیرات بسزایی بر روی فرد خواننده و همچنین سایر افراد جامعه خواهد داشت. علاوه بر آن سایت های خبری با پیگیری و اطلاع رسانی های خود می توانند باعث رفع مشکلات گوناگون در جامعه شوند.

چنین سایت هایی که به جز مطالب ذکر شده دارای ویژگی هایی به روز رسانی سریع، دسترسی آسان و هزینه کم، طراحی کاربر پسند و ظاهر عالی هستند باعث رضایت کاربران خواهند شد. سایت های خبری انواع گوناگونی دارند. برخی از این سایت به صورت تخصصی یک موضوع خاص را دنبال می کنند. برای مثال بعضی از سایت ها به خبر های ورزشی پرداخته و دیگری به پوشش اخبار اقتصادی می پردازد. در نوع دیگر این سایت ها، به تمامی مسائل روز چون اخبار سیاسی، اقتصادی، ورزشی، فرهنگی و … پرداخته می شود. در ادامه این مطلب به معرفی چند سایت خبری معتبر برای پیگیری سرخط اخبار ایران و جهان و همچنین مشروح اخبار خواهیم پرداخت.

خبرگزاری ایسنا

ایسنا یکی از با سابقه ترین و معتبر ترین وبسایت های خبری ایران است. این سایت که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ و متشکل از دانشجویان رشته‌های مختلف در دانشگاه‌های ایران آغاز کرد، از پربازدیدترین سایت های داخلی نیز به شمار می رود. این سایت با چهار زبان فارسی، عربی، فرانسوی و انگلیسی در دسترس قرار گرفته است و همه اخبار علمی، فرهنگی، بهداشتی و … داخلی و خارجی را پوشش می دهد. سرعت و دقت در انتشار اخبار در این خبرگزاری از نکات قابل توجه است.

وبسایت خبری رکن آنلاین

وبسایت خبری و تحلیلی رکن آنلاین یک رسانه کاملاً مستقل و به روز است که به پوشش روزانه اخبار سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ورزشی ایران و جهان می پردازد. دسته بندی و چیدمان سایت به گونه ای است که کاربران به سادگی می توانند اخبار روز در دسته های مورد علاقه خود را دنبال کنند.

وبسایت طرفداری

وبسایت طرفداری یک رسانه تخصصی مستقل و معتبر در پوشش اخبار ورزشی است. این سایت فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرده و هم اکنون جزو برترین وبسایت های ورزشی ایران است. علاوه بر پوشش سریع و دقیق اخبار فوتبال داخلی و خارجی، بخش کاربران این سایت یکی از مهم ترین برتری های این وبسایت نسبت به رقبای خود است.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها