اندروید باکس چیست و چه کاربردی دارد؟

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن ابزارهای مختلف اندروید می‌توان گفت که اندروید باکس به عنوان یک وسیله کاربردی و محبوب است که شباهت زیادی به هارد اکسترنال دارد. این وسیله می‌تواند ورژن مختلفی از سیستم عامل محبوب اندروید را بر روی تلویزیون هوشمند شما اجرا کند. در واقع افراد به کمک این وسیله قادر خواهند بود اطلاعات اندروید خود را بر روی دستگاه تلویزیون اجرا کنند.

در سال‌های اخیر با همه گیر شدن بیشتر سیستم عامل اندروید، توسعه دهندگان با آزادی عمل بیشتری می‌توانند بر روی این سیستم عامل شخصی سازی‌های خود را اعمال کنند. کاربران به کمک اندروید باکس می‌توانند جدیدترین سریال‌ها را تماشا کرده و به بازی‌های روز بپردازند. البته باید خاطر نشان کرد که ویژگی‌های این دستگاه به این موارد ختم نمی‌شود. اگر می‌خواهید در مورد این دستگاه کاربردی بیشتر بدانید بهتر است تا پایان همراه ما باشید.

آشنایی با دستگاه اندروید باکس

وجود پیشرفت در فناوری اطلاعات باعث شده است تا زندگی به سمت و سوی آسایش بیشتر حرکت کند. توسعه دهندگان سیستم عامل اندروید می‌دانند که این سیستم عامل به دلیل ساختاری که دارد اجازه می‌دهد تا افراد بتوانند ایده‌های ذهنی خود را بر روی وسایل مختلف پیاده سازی کنند. اندروید باکس به عنوان یک وسیله شبیه سازی شده است که بر روی تلویزیون‌های هوشمند قابل استفاده است. زمانی که بخواهید بر روی تلویزیون هوشمند خود یک سیستم عامل اندروید داشته باشید می‌توانید از این وسیله استفاده کنید.

بهترین اندروید باکس وسیله‌ای است که بتواند با قابلیت شخصی سازی فراوان، سیستم عامل محبوب اندروید را برای کاربران تداعی کند. نام‌های زیادی برای این دستگاه وجود دارد که از جمله آن می‌توان به اسمارت باکس، دستگاه آندرو باکس،Android TV Box  و هوشمند ساز تلویزیون اشاره کرد. ویژگی‌های متعددی در این دستگاه گنجانده شده است که ارزش خرید آن را افزایش می‌دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه اندروید باکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پخش آنلاین شبکه‌های مختلف

این وسیله کاربردی به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند شبکه‌های مختلف را به صورت آنلاین بر روی تلویزیون هوشمند خود تماشا کنند. دسترسی به پخش آنلاین شبکه‌های مختلف برای بسیاری از کاربران دارای اهمیت است، چرا که می‌توانند با داشتن یک اینترنت پرسرعت به برنامه‌های هیجان انگیز دسترسی پیدا کنند.

تماشای مسابقات ورزشی

اگر بخواهید مسابقه تیم‌های مورد علاقه خود را بدون توجه به کنداکتور شبکه‌های صدا و سیما مشاهده کنید به کمک Android Box  قادر خواهید بود تا به سهولت به ورزش‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. تهیه کردن این وسیله از یک مکان معتبر به شما این اطمینان را می‌دهد که به راحتی بتوانید جنس باکیفیت خریداری کنید. اگر به دنبال هوشمند کردن تلویزیون خود هستید، ۲۰ مدل از جدیدترین اندروید باکس های بازار در سال ۲۰۲۰ را در این لینک مشاهده و بررسی کنید.

تماشای فیـلم  HD

یکی از سرگرمی‌های سالم و مفرح برای بسیاری از جوانان تماشا فیـلم و سریال‌های HD است که به کمک اندروید باکس قادر خواهید بود تا در هر زمان و مکان به فیلـم‌های جدید دسترسی داشته باشید. وجود این دستگاه به افراد کمک خواهد کرد تا بدون نیاز به داشتن رایانه به آرشیو زیادی از فیـلم و سریال‌های روز دسترسی داشته باشند.

انجام بازی‌های متنوع

این وسیله کاربردی علاوه بر داشتن قابلیت‌های بالا، به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند بازی‌های مورد علاقه خود را بر روی تلویزیون انجام دهند. با توجه به این که در سال‌های اخیر بازی‌های انحصاری زیادی برای اندروید منتشر شده است اگر بخواهید بازی‌های گرافیکی را به صورت شفاف بر روی تلویزیون‌های هوشمند خود بازی کنید نیاز به اندروید باکس دارید.

وبگردی

امروزه با توجه به مشغله زیاد افراد، اگر بخواهید اطلاعات جامع و کاملی در مورد موضوعات مختلف روز داشته باشید بهتر است یک تلویزیون با سیستم عامل هوشمند داشته باشید. اگر به دلایل مختلف تلویزیون شما بدون سیستم عامل است به کمک Android Box قادر خواهید بود تا تلویزیون خود را به یک سیستم عامل هوشمند تبدیل کنید. وجود سیستم عامل اندروید به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند از طریق آن به نیازمندهای خود در اینترنت دسترسی پیدا کنند.

همچنین این دستگاه به افراد کمک می‌کند تا به حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی مختلف نظیر توییتر، لینکدین و فیسبوک دسترسی داشته باشند.

نحوه نصب و راه اندازی Android Box

با توجه به قابلیت‌های بیان شده می‌توان نتیجه گرفت که دستگاه اندروید باکس به عنوان یک وسیله کاربردی برای بسیاری از منازل امروزی است. اگر بخواهید بدون هزینه‌های گزاف، سیستم عامل تلویزیون خود را به سیستم عامل محبوب اندروید تبدیل کنید می‌توانید از این دستگاه مقرون به صرفه استفاده کنید. به کمک این دستگاه می‌توانید به پخش آنلاین اکثر شبکه‌های جهانی دسترسی پیدا کنید. در واقع به کمک دستگاه Andorid Box قادر خواهید بود تا تمام مسابقات ورزشی را به صورت زنده مشاهده کنید و جدیدترین فـیلم‌ها را از دست ندهید.

نصب دستگاه فوق بسیار ساده است و کافی است دستگاه را با کابل HDMI به تلویزیون خود متصل کنید تا اتصال اندروید باکس با تلویزیون به شکل صحیح برقرار شود. توجه داشته باشید که برای بهره‌گیری کامل از دستگاه نیاز به اینترنت پرسرعت دارید. اگر بتوانید یک اینترنت خانگی پرسرعت تهیه کنید قادر خواهید بود تا از امکانات ویژه و بی نظیر این دستگاه به شکل صحیح بهره‌مند شوید. دستگاه فوق به عنوان یک راه مطمئن و کم هزینه برای داشتن سیستم عامل محبوب اندروید است.

خرید بهترین اندروید باکس

با توجه به این که فروشگاه‌های مختلفی محصولات اندروید را ارائه می‌دهند اگر بخواهید یک دستگاه معتبر و با کیفیت خریداری کنید باید بتوانید یک فروشگاه مطمئن را انتخاب کنید. خرید از فروشگاه اینترنتی در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی کسب کرده است که اگر بخواهید یک دستگاه اندروید باکس را با قیمت رقابتی خریداری کنید بهتر است به وب سایت بیگ سرچ سر بزنید.

بیگ سرچ به عنوان راهنمای خرید بهترین محصول بازار ایران است که به کاربران کمک می‌کند تا در انتخاب خود بتوانند، با کیفیت‌ترین محصولات را خریداری کنند. وجود افراد متخصص در این مجموعه باعث شده است تا محصولات به صورت دقیق مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد و بهترین محصولات موجود در بازار به صورت کاملاً بی طرفانه به کاربران معرفی شود.

 

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

3 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
مهرشاد
امتیاز :
     

خیلی ممنون بابت این مطلب. البته من بین خرید مارک تسکو و فیلیمو موندم و نمی دونم کدوم بهتره.

پوریا
امتیاز :
     

با راهنمایی شما تونستم یه اندروید باکس اچ ۹۶ خوب بخرم. لازم دیدم با حداقل کاری که میشه انجام داد بیام و از سایت خوبتون تشکر کنم

روشنک
امتیاز :
     

من اندرویدباکس هایی که سایت بیگ سرچ معرفی کرده بود رو دیدم مرسی