بهترین برندهای لوازم خانگی در ایران و جهان از زبان [خریدیار]

 بهترین لوازم خانگی برقی از کدام برند هستند؟

بهترین برندهای لوازم خانگی در ایران کدامند؟

بهترین برندهای لوازم خانگی خارجی در جهان کدامند؟

در گذشته برندهای کمتری در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کردند و که عمدتا هم برندهای خارجی مطرح و چند برند ایرانی بودند.

این موضوع موجب می‌شود که انتخاب بین برندهای مختلف لوازم خانگی کار آسانی باشد، چرا که ما گزینه‌های خیلی زیادی پیش رو نداشتیم.

اما امروز نه تنها برندهای خارجی زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند، بلکه برندهای مطرح ایرانی همچون اسنوا، پارس خزر، امرسان، ایکس ویژن و چند برند دیگر هم به این زمینه ورود کرده اند که البته در میان آنها چند برند مانند پارس خزر بسیار قدیمی هستند.

در این مطلب که توسط سایت راهنمای خرید لوازم خانگی خریدیار تهیه شده است، به بررسی برندهای لوازم خانگی ایرانی و جهانی مطرح می‌پردازیم.

برندهای معروف لوازم خانگی در جهان

لوازم خانگی سونی:

بر اساس  فهرست اعلام شده از سوی موسسه ی بین المللی اینتر برند رتبه  شصت و یکمین برند قدرتمند جهان به برند سونی تعلق دارد. شایان ذکر است ، موسسه ی بین المللی اینتر برند، معتبرترین موسسه ی جهان در زمینه ی ارزش گذاری برندهای معتبر است.

که البته دور از واقعیت نیست که این برند بارها با محصولات درجه ۱ خودش را به ایرانیان و البته کل دنیا ثابت کرده است.

هم اکنون  این برند برگزیده  به عنوان یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین تولیدکنندگان  وسایل الکترونیکی و تجهیزات پیشرفته الکترونیکی در جهان، به چشم می خورد.

محصولات صوتی تصویری، ارتباطات، بازی‌های ویدیویی، و فن آوری اطلاعات برای بازارهای عادی و حرفه‌ای ، این شرکت را یکی از ثروتمندترین شرکت‌های جهانی  تبدیل کرده است.

برند لوازم خانگی سامسونگ:

سامسونگ یک برند لوازم خانگی کـره‌‌ای است که از سال  ۱۹۳۸ تاسیس شد و به صادرات فرآورده‌های دریایی پرداخت، سپس در دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ وارد بیمه عمر وو منسوجات شد در دهه ۱۹۷۰ تلویزیون سیاه و سفید ساخت و کم‌کم تولید لوازم خانگی دیگر را آغاز کرد، سپس در دهه ۲۰۰۰ به بازار موبایل و لوازم ارتباطی هم وارد شد. و در دهه اخیر رقیب سرسخت برندهای مشهور دنیا از جمله اپل شده است.

سامسونگ محصولات خوبی دارد اما اگر بخواهیم از بین همه محصولات لوازم خانگی سامسونگ بهترین را به شما معرفی کنیم، باید بگوییم که سامسونگ یخچال ها و تلویزیون‌های بسیار خوبی تولید می‌کند.

 

برند لوازم خانگی ال جی:

لوازم خانگی ال‌ جی در رقابت با محصولات غربی و رقیب اساسی آن سامسونگ با قیمت کمی‌ پایین‌تر بازار را تسخیر کردند اما در حال حاضر کیفیت لوازم خانگی برقی ال جی با هم‌رده‌های سامسونگ و برندهای اروپا و امریکا رقابت می‌کند.

ال جی هم مانند سامسونگ طرفداران زیادی در ایران دارد و خیلی خوب جای خود را میان خانواده‌های ایرانی باز کرده است، در حال حاضر ال جی محصولات خوبی مانند تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی و.. را در ایران به فروش می‌رساند که البته تلویزیون های ال جی شهرت خوبی دارند بخصوص که روی بیشتر آنها اندروید نصب شده است.

 

برند لوازم خانگی بوش:

برند بوش از سال‌های دور در ایران شناخته شده بود و حالا در سال‌های دهه ۱۳۹۰ با تحریم‌های جدی کشورمان، هم‌چنان لوازم خانگی برقی بوش، سرسپرده‌های خاص خود را دارد زیرا عمر این محصولات بالاست و با‌کیفیت خوب از زمان چیدن جهیزیه تا جهازبرون دختر یا عروس‌تان برای شما کار می‌کنند.

چرا به بوش اعتماد کنیم؟

چون شعار همیشگی آقای بوش این بود: «ترجیح می‌دهم سرمایه ام را از دست بدم تا اعتماد شما را» و در این چند دهه اعتماد بسیاری از مردم دنیا به این برند لوازم خانگی، جلب شده است.

 

برندهای معروف لوازم خانگی در ایران

برند ایرانی پارس خزر، نیم قرن همراهی:

پارس خزر به تولید لوازم خانگی برقی کوچک شهرت دارند که مشهورترین محصول این شرکت پلوپزهایش هستند که هنوز کمتر پلوپزی ته دیگ هایی که پارس خزر درست می‌کند را می‌تواند ایجاد کند.

شاید بد نباشد بدانید که برندهای ایرانی پلوپز به خصوص پلوپز پارس خزر بهترین ته دیگ ها می‌سازند، ته دیگ هایی که برندهای خارجی هم در ساخت آن توانمند نیستند.

شرکت صنعتی پارس خزر با توسعه شبکه خدمات پس از فروش گسترده و با بیش از ۴۵۰ مرکز مجاز در کلیه شهرهای کشور، به مدت ۱۰ سال از کلیه محصولات خود پشتیبانی کرده و ۲۵ ماه خدمات پس از فروش رایگان و ۲ ماه خدمات تعویض محصول به مشتریان ارائه می‌کند.

برند ایرانی اسنوا، اصیل و ملی:

این شرکت محصولات لوازم خانگی از قبلی ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی، یخچال، فر، اجاق گاز، تلویزیون و …. را تولید و در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

یکی از مواردی که اسنوا در آن ادعای بسیاری دارد، لعاب کاری محصولاتش است، اسنوا مدعی است که در تولید از موارد اولیه درجه یکی استفاده می‌کند که شرکت های تراز اول جهان هم از همان استفاده می‌کنند و البته اسنوا واقعا روی کیفیت محصولاتش حساسیت بالایی دارد.

خدمات پس از فروش اسنوا در سطح قابل قبولی قرار دارد و محصولات این شرکت از ۲ تا ۸ سال ضمانت دارند و همچنین بیش از ۸۰۰ نمایندگی در سطح ایران دارد و از نظر خدمت پس از فروش جای هیچ نگرانی ندارد.

 

برند ایرانی ایکس ویژن:

ایکس ویژن را احتمالا به محصولاتش در گروه صوت و تصویر بشناسید، این برند متعلق به گروه مادیران است که در سال ۱۳۸۵ با تلویزیون به دنیای لوازم خانگی راه پیدا کرد و مدتی بعد محصولاتش را به یخچال فریز و ماشین لباسشویی هم گسترش داد.

نقطه قوت محصولات ایکس ویژن طراحی به روز آنهاست که مورد پسند خیلی از افرادی واقع شده است و محصولات این شرکت در سطح انرژی A قرار دارند. در مورد خدمات پس از فروش ایکس ویژن باید بدانید که تمامی محصولاتش تحت گارانتی مادیران عرضه می‌شود که مادیران هم به اندازه کافی شناخته شده است و از بهترین شرکت های ارایه دهنده خدمات پس از فروش است.

برند  ایکس ویژن از سال ۱۳۸۵ با تولید در زمینه محصولات صوتی تصویری و تلویزیون ایکس ویژن متولد شد. این محصول به دلیل کیفیت خوب و قابل قبولی که داشت در رتبه سوم بازار قرار گرفت. برند ایکس ویژن تحت گارانتی مادیران فعالیت خود در تولیدات مختلف دیگری ادامه داد و از سال ۱۳۹۵ به بعد نیز وارد فاز تولید لوازم‌خانگی همچون یخچال‌ فریزر ایکس ویژن، ماشین لباسشویی و … شد.

 

در انتخاب خود فقط برند را ملاک قرار ندهید

در یکی از مطالب منتشر شده در خریدیار، ما در حال بررسی آبمیوه گیری های مختلف بازار بودیم و نظرات خریدران برندهای مختلف را بررسی می‌کردیم.

موضوعی جالبی که در این بررسی توجه ما را جلب کرد، عدم رضایت قطعی از برندهای گران قیمت بود، در حقیقت این موضوع که ما صرفا در انتخابمان به دنبال بهترین برند باشیم و به نکات دیگر پیش از خرید توجهی نکنیم، کاملا اشتباه است.

در واقع شما در ابتدا باید ببینید که به طور مثال انتظار شما از یک دستگاه پلوپز چیست؟ چه امکاناتی مد نظراتان است؟ به طور مثال اگر ته دیگ انداختن برای شما مهم است، حتی بهترین برندهای خارجی هم به شما کمکی نمی‌کنند چون ته دیگ انداختن را پلوپزهای ایرانی بخصوص پلوپزهای پارس خزر به خوبی انجام می‌دهند.

منبع: وانا نیوز

 

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها