آموزش صفر تا صد دوره سئو و بهینه سازی سایت در تبریز + پروژه محور

مختصر توضیحاتی پیرامون سئو سایت seo )

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را بصورت زیر تعریف نمود:

به مجموعه کارهایی که باید انجام داد تا یک وب سایت تازه تاسیس شده یا یک سایتیکه در زمینه سئو فعال نبوده را به صفحه اول گوگل آورد را سئو میگویند. سئو معمولا تعاریف مختلفی دارد که هر کسی بسته به برداشت خودش از علم سئو میتواند ان را تعریف نماید.

آموزش سئو سایت در تبریز

تفاوت دوره سئو سایت ما با سایر دوره های سئو

دوره صفر تا ۱۰۰ آموزش سئو ( بهینه سازی سایت ) در تبریز یک دوره کامل و جامع است که نه تنها برای افرادی که می خواهند از طریق آموزش سئو، وب سایت خودشون رو در رتبه های برتر و به خصوص در ۳ رتبه برتر گوگل مشاهده کنن بلکه برای تمامی مدیران شرکت ها، سئوکارهای تازه کار و مدیران سایت ها لازم و ضروریه.

این دوره از مقدماتی تا سطح پیشرفته و سپس استادی برگزار میشه و ما تمامی تجربیاتی که طی چندسال بر حسب پروژه های داخلی، خارجی و منطقه ای انجام داده ایم و انجام می دهیم را در اختیار شما بزرگواران قرار می دهیم.

آینده سئو چطور خواهد بود

Anthony De Guzman که یک متخصص سئو در  Shopify است در خصوص آینده ی سئو بر این باور است که در آینده سئو ما شاهد سرچ و جستجو با بهره گیری از صداها در خصوص کلمات کلیدی و محتوا خواهیم بود. با گسترش دانش نموداری سوال و پاسخ در گوگل و همچنین تکنولوژی های مورد استفاده در خانه ها مانند گوگل هوم و آمازون اکو این نحوه از جستجو اصلا مسئله ی غیر قابل باور و پیچیده ای نخواهد بود.

بعد از پایان دوره آموزشی چه چیزهایی را یاد خواهیم گرفت ؟

✔️ آشنایی با مفاهیم اولیه seo  سایت

✔️ آشنایی کامل با اصطلاحات seo

✔️ نقش کلمات کلیدی در سئو سایت و استراتژی سئو سایت

✔️ درک و شناخت محتوا و ساخت محتوای مناسب

✔️ بهینه سازی موارد داخلی وب سایت

✔️ لینک بیلدینگ

✔️ آموزش کامل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس

✔️ آشنایی با الگوریتم های گوگل در سال ۲۰۲۰

✔️ بهینه سازی سرعت لود و کد های سایت

✔️ آموزش ابزار های پولی جهت آنالیز وب سایت ها

معرفی دوره آموزش نرم افزار فتوشاپ برای کار در تبریز

مختصر توضیحاتی پیرامون نرم افزار فتوشاپ ( Adobe Photoshop )

فتوشاپ به زبان انگلیسی  Photoshop، به معنی فروشگاه عکس) یک پردازشگر گرافیکی است که توسط شرکت ادوبی گسترش یافته و کار اصلی این نرم‌افزار، تدوین و ادیت عکس است که می‌توان با امکانات موجود در عکس‌ها تغییرات بسیار زیاد و متنوع‌ای را به وجود آورد.

آموزش فتوشاپ در تبریز

معرفی دوره اموزش نرم افزار فتوشاپ در تبریز

دوره اموزش نرم افزار فتوشاپ در تبریز به صورت مقدماتی تا حرفه ای ، شامل تمام موضوعات جداسازی با ده ها تکنیک منحصر به فرد ، فضا سازی ، مونتاژ ، روتوش تخصصی و پیشرفته پوست و طراحی لوگو ، طراحی پوستر ، بنر ، کارت ویزیت ، طراحی آلبوم ، طراحی اکشن ، کار روی متن به صورت حرفه ای و هرچیزی که از ذهنتان میگذرد!

در قسمت جداسازی سوژه از پس زمینه ، به قدری تکنیک و ترفند یاد خواهید گرفت که حرفی برای استاد شدن باقی نماند .

معرفی دوره آموزش طراحی وب سایت در تبریز

مختصر توضیحاتی پیرامون سیستم مدیریت محتوا وردپرس  ( wordpress )

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی و ایجاد سایت‌ها و وبلاگ‌ها است که شما با استفاده از این سیستم نرم‌افزاری می‌توانید، محتوا سایتتان (متن، فیـلم ، تصویر و هر چیز دیگری) را مدیریت کنید.

آموزش طراحی سایت در تبریز

درباره دوره آموزش طراحی سایت در تبریز

دوره آموزش طراحی سایت بدون دانش کدنویسی در تبریز و به صورت پروژه محور و خصوصی یا آنلاین برگزار میشود که توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس هنرجویان میتوانند در پایان دوره آموزشی سایت دلخواه خود را از شرکتی تا فروشگاهی راه اندازی و مدیریت نمایند.

بعد از پایان دوره آموزشی …

بعد از پایان دوره آموزشی هنرجویان محترم میتوانند سایت دلخواه خود را توسط قالب های ایرانی و خارجی همچنین افزونه های اورجینال طراحی و مدیریت نمایند .

بازار کار طراحی وب سایت در تبریز چطور است

همانطور که میدانید شهر تبریز یک شهر صنعتی با کارخانه های زیادی میباشد که نیازمند سایت های خوب هستند و شما میتوانید با آموختن این علم به آنها کمک کرده و برای خود یک درآمد زایی خوبی را ایجاد نمایید.

ساکن استان دیگری هستم آیا میتوانم در دوره های شما حضور پیدا کنم ؟

پاسخ : بله – شما به راحتی میتوانید با شرکت در دوره آنلاین ما از دوره های آموزشی ما بهره مند بشید.

مختصر توضیحاتی درباره سایت آموزشیار آنلاین تبریز

سایت آموزشیار آنلاین تبریز در راستای خدمت رسانی به همشهریان عزیز در حوزه طراحی وب سایت و نرم افزار های گرافیکی ساخته شده است که هدف این سایت برگزاری دوره های آموزشی آنلاین و خصوصی میباشد. همچنین برای راحتی کار شما عزیزان ما پک های آموزشی را از دوره های خود ضبط کرده ایم که به هزینه های تخفیف خورده میتوانید انها را تهیه کرده و با مطالعه سریع آنها زود تر به دنیای طراحی سایت و سئو سایت وارد شوید.

تمامی دوره های آموزشی به صورت خصوصی و پروژه محور و در صورت درخواست به صورت آنلاین برگزار میشود. به منظور تضمین کیفیت آموزشی جلسه اول تمامی دوره های آموزشی رایگان میباشد و کافیست برای شرکت در دوره آموزشی درخواستی خودتان به نشانی سایت ما آموزشیار آنلاین تبریز مراجعه کرده و بعد از مشاهده هر کدام از دوره های درخواستی و مطالعه کامل توضیحات اقدام به ثبت نام نمایید.

در صورت داشتن هرگونه سوال و مشاوره رایگان درباره دوره های آموزشی ما کافیست با شماره تلفن های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. از روز شنبه لغایت پنج شنبه ساعت ۸ صبح لغایت ۸ شب در خدمت شما عزیزان جهت پاسخگویی سوالاتتان هستیم. امیدواریم شمارا در دوره های آموزشی خصوصی خودمان مشاهده کنیم.

جهت مشاهده توضیحات بیشتر و ثبت نام به سایت آموزشیار آنلاین تبریز به نشانی https://www.amozeshyaar.com مراجعه نمایید.

 

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها