پر بازدیدترین سایت های آموزشی ایران در سال ۹۹

بهترین و پربازدیدترین سایت های آموزشی ایران در سال ۹۹ را بشناسید. با توجه به شیوع ویروس کرونا در دنیا، همین امر سبب شده است مردم برای آموزش دیدن به سمت آموزش های آنلاین بروند. به همین دلیل سایت های آموزشی در ایران در طی سال ۹۹ بهترین فعالیت را از خود به نمایش گذاشتند. البته سایت ها در این بین همانند سایت های آموزشی هم به نوبه خود به سیستم آموزشی ایران کمک شایانی کردند. با همه این شرایط اگر شما هم قصد آموزش دیدن تو هر حوزه ای را دارید باید بدانید که بهترین سایت های آموزشی ایران کدام سایت ها هستند که در این مطلب با آن آشنا خواهیم شد.

بهترین سایت های آموزشی ایران

سایت های زیادی در زمینه آموزشی در ایران فعالیت میکنند اما برخی از سایت ها نتوانستند آنطور که باید به خوبی فعالیت کنند و نیازهای مردم را بطرف نمایند. اما سایت های آموزشی برتر آموز، همیارآکادمی، فرانش، گاجینو و فرادرس به بهترین شکل ممکن در سال ۹۹ به صنعت آموزش کشور کمک کردند. این سایت ها با قرار دادن محتواهای آموزشی رایگان و دوره های آموزشی ویژه خود توانستند بستری را فراهم سازند که افراد در منازل خود آموزش ببینند و از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود. به نوعی نباید هر سایتی را برای آموزش دیدن انتخاب کرد.

آموزش دروس کنکوری

با توجه به اینکه مدارس به شکل خوبی برگزار نمیشود و بیشتر آموزش های معلم ها و دبیران مدارس برای کنکور از راه دور و برنامه شاد میباشد، بحث آموزش دروس کنکوری درس هایی همانند آموزش زیست کنکور بسیار داغ بوده و سایت هایی همانند برتر آموز به بهترین شکل ممکن در این حوزه فعالیت کرده و اطلاعات بینظیری را در اختیار افراد قرار داده است. شما بعد از قبولی در کنکور میتوانید از مشاوره کنکور برتر آموز استفاده کنید زیرا یکی از وظایف سایت های آموزشی مشاوره هایی میباشد که باید به دانش آموزان بدهند. باید بدانید اگر قصد دارید در زمینه کنکور درس بخوانید و رتبه های خوبی را بدست آورید باید در تمامی دروس بسیار با کیفیت عمل کنید و به نوعی همه تمامیت خود را برای رسیدن به هدف خود به کار گیرید.

آموزشگاه های زبان کشور

یکی از بزرگترین بخش هایی که از کرونا ضرر دید آموزشگاه های زبان همانند زبان آلمانی در کشور بود. سایت های آموزشی با رسالت خود در زمینه آموزش زبان به کشور کمک خوبی کرده و توانسته اند بستری را آماده کنند تا آموزش های زبان به صورت پکیج ها و دوره های آموزشی غیرحضوری به فروش برسد و نیاز زبان آموزان را بطرف کنند. باید در این شرایط حواس سایت های آموزشی به تمامی حوزه های آموزشی در کشور باشد تا همه باهم بتوانند پیشرفت کنند. البته با توجه به شرایط فعلی بحث مهاجرت نیز داغ بوده و شما باید برای این موضوع همچنان به یادگیری زبان اهمیت دهید.

آموزش مباحث مدیریت کسب و کار

موضوع دیگری که در ایام کرونا بسیار اهمیت دارد این هست که با توجه به شرایط اقتصادی فعلی چطور بتوانیم کسب و کار خود را مدیریت کنیم. خیلی از کسب و کارها از شرایط فعلی استفاده کردند و پیشرفت کردند و خیلی هاهم با شکست مواجه شدند و ضررهای زیادی را دادند. اما اگر دانش کافی در زمینه مدیریت کسب و کار و بیزینس کوچینگ را میداشتند میتوانستند به بهترین شکل ممکن کسب و کار خود را مدیریت کنند. شما با این دانش میتوانید رهبری خوبی را در کسب و کار خود داشته باشید و کارمندان خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. البته خیلی از مشاغل به دلیل مدیریت ضعیف مدیران با شکست رو به رو شدند. شرکت هایی همانند آژانس های هواپیمایی که بیشترین ضرر را دیدند یکی از صنعت هایی هستند که ضررهای زیادی را دادند.

محسن حبیبی

محسن حبیبی بنیانگذار برتر آموز

«محسن حبیبی راد» سئوکار و بنیانگذار سایت برتر آموز www.bartaramouz.ir در مورد سایت های آموزشی در طی مصاحبه ای صحبت های جالبی را انجام داد : تا چند سال آینده بخش قابل توجهی از صنعت آموزشی ایران در اختیار سایت های آموزشی خواهد بود و همه به این سمت میروند که آموزش آنلاین را انتخاب کنند. کرونا باعث شد که کاملا فرهنگ آموزش آنلاین در کشور جا بیوفتد و به نوعی ثابت کرد که میتوان به صورت آنلاین هم آموزش دید و یاد گرفت و به پیشرفت تکنولوژی در کشور نیز کمک شایانی کرد.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها