سایبان مغازه ایران سایبان

سایبان مغازه

سایبان مغازه یکی از اصلی ترین نمونه از سایبان های مورد نیاز در جامعه به شمار می رود. سایبان مغازه می تواند از جنس های متنوع و همچنین مدل های مختلف سایبان تولید شود. بدین ترتیب هر نوع سایه بان که بتوان آن را در سر در مغازه نصب نمود، سایبان مغازه نامیده می شود. این نوع سایبان ها با توجه به مزیت های بی شماری که دارند، مورد استقبال قرار گرفته و در سال های اخیر تولید و نصب سایبان مغازه از سایر محصولات مشابه رواج بیشتری پیدا کرده است.چادر مغازه را معمولا متخصصان ما در ایران سایبان از دو جهت مورد توجه قرار می دهند، یکی کیفیت و کارایی لازم و دیگری ظاهر مناسب، زیرا هر چه یک سایبان کیفیت و کارایی مناسبی داشته باشد، باز هم اگر از زیبایی خاص و منحصر به فردی برخوردار نباشد، مورد استقبال قرار نمی گیرد. همین امر سبب شده تا متخصصان ایران سایبان، بر روی زیبا سازی این محصول کار زیادی کرده باشند. بدین ترتیب افرادی که تا کنون از سایه بان مغازه ایران سایبان استفاده کرده اند، از این محصول رضایت بسیار بالایی داشته اند.

معرفی سایبان مغازه

سایبان مغازه :سایبان مغازه شرکت ایران سایبان  را می توان یکی از کاربردی ترین نمونه از سایبان هایی دانست که به طور روزانه برای مشتریان تهیه می کند. سایه بان مغازه دارای انواع مختلفی می باشد. برای آشنایی با انواع آن و اهمیت استفاده از سایه بان مغازه با ما همراه باشید.

در یک دسته بندی کلی سایبان مغازه در مدلهای زیر قابل عرضه میباشد ۱- سایبان کالسکه ای ۲- سایبان برقی ۳- سایبان دکوراتیو ۴- سایبان بازویی۵- سایبان چتری

انواع سایبان مغازه

سایبان کالسکه ای ایران سایبان

سایبان کالسکه ای یکی از نمونه های سایبان مغازه ایران سایبان که بسیار هم معروف بوده و دارای کاربرد بسیار وسیعی برای انواع مغازه ها می باشد، سایبان کالسکه ای می باشد. سایبان کالسکه ای دوار بوده و حالتی شبیه به ربع دایره دارد. این موضوع باعث شده تا زیبایی این نوع از سایبان ها برتری چشم گیری نسبت به سایر سایه بان ها داشته باشد. سایه بان کالسکه ای علاوه بر جلوگیری از تابش نور مستقیم آفتاب و ایجاد سایه، می تواند محلی برای تبلیغات یک فروشگاه نیز باشد.چادر کالسکه ای در مقابل باد توان تحمل بیشتری نسبت به انواع دیگر سایبان دارد.

سایبان برقی ایران سایبان

سایبان بازویی یکی از نمونه های سایبان بوده که قابلیت نصب بر روی سر در مغازه های مختلف را دارد. این نوع سایه بان را می توان در مواقعی که نیاز به نور طبیعی و روشنایی آن می باشد، جمع کرده و در صورتی که نیاز به سایه می باشد، آن را باز کرد. این قابلیت چادر بازویی به خاطر بازوهایی است که برای این نوع سایه بان ها تعبیه شده است. همین امر باعث شده تا این مدل از سایبان ها را با نام سایه بان بازویی بشناسند. سایبان بازویی را می توان در ابعاد و اندازه های مختلف با روکش هایی با جنس های متفاوت تولید نمود.

سایبان دکوراتیو ایران سایبان

سایبان دکوراتیو : کاربرد عمده سایبان دکوراتیو در محوطه سازی است. محوطه سازی باغ، حیاط، تالار، شهر و … . به دلیل ظاهرِ زیبای سایبان دکوراتیو می توان همانند مجسمه ای دکوری خانه را با آنها مزین وعلاوه بر آن مناطقی را از پشت پنجره ها و از زاویه دید مستقیم پنهان کرد.در هنگام روز می توان با تنظیم سایبان دکوراتیو و چرخش نوارها مانع از ورود نور یا سبب افزایش ورود نور به فضای داخلی گردید. همچنین در فضای داخلی نیز می توان قسمت هایی را توسط سایبان دکوراتیو از دید خارج و به تفکیک در فضا افزود.

سایبان دوطرفه ایران سایبان

سایبان دوطرفه : حداقل سایز استاندارد سایبان دوطرفه، ۲متر در ۳متر و بزرگترین سایز آن نیز ۵متر در ۶متر خواهد بود. از این رو بزرگترین سایز سایبان دوطرفه با کاور نمودن یک فضای ۳۰ مترمربعی یکپارچه و بدون ستون در طرفین، پوششی ایده‌آل برای محیط های بیرونی خواهد بود.سایبان دوطرفه از پارچه های صد درصد اکرلیک‌ و کاملا ضد آب بوده تولید شده تا علاوه بر محافظت از نور خورشید، محیط تحت پوشش خود را از گزند باران در امان نگه دارد. شایان ذکر است برای گرم نمودن محوطه تحت پوشش سایبان دوطرفه امکان تجهیز به سیستم های گرمایشی تابشی و مه پاش خنک کننده براحتی امکان پذیر است.

سایبان تبلیغاتی ایران سایبان

سایبان تبلیغاتی به انواع سایبان هایی اطلاق می گردد که می توان با استفاده از دستگاه چاپ بر روی روکش آنها تبلیغات مختلف را چاپ کرد. این نوع از سایبان ها می توانند کالسکه ای یا بازویی باشند. سایبان تبلیغاتی هر چه ابعاد بزرگتری داشته باشد، در امر تبلیغات که رسالت اصلی ان به شمار می رود، موفق تر عمل می کند. زیرا هر چه تبلیغات روی سایبان درشت تر چاپ شوند، تاثیر گذاری آنها بر روی مخاطب بیشتر می شود.سایبان تبلیغاتی را می توان از روکش های داخلی و یا خارجی تهیه کرد. معمولا روکش های وارداتی دارای مزایای بیشتری بوده و همین امر باعث استفاده بیشتر آنها در صنعت ساخت سایبان می باشد. سایبان تبلیغاتی را بهتر است از جنس روکش ضد آب تولید کرد. این کار باعث می شود تا کارایی این سایه بان چندین برابر شود.زیرا سایبان هایی که دارای روکش ضد آب نمی باشند، در هنگام بارش باران کارایی خاصی نداشته و نمی توان از آنها استفاده کرد. سایبان تبلیغاتی را مجموعه تولیدی ایران سایبان در ابعاد مختلف تولید مینماید.

سایبان چتری ایران سایبان 

شما ممکن است در یک روز بارانی هوس خوردن شام در باغچه خانه به سرتان بزند…یا اینکه در یک روز آفتابی قصد شنا در استخر اختصاصی حیاط خانه را داشته باشید.در هر دو حالت یک سایبان چتری می تواند لحظات لذت بخش شما را زیباتر سازد.البته میتوانید از سایبان تراس نیز استفاده نمایید.اگر شما هم اهل تفریح های انفرادی در محیط های دنج هستید، بهتر است از سایبان چتری استفاده کنید. این سایبان ها قابلیت حمل و نقل داشته و شما می توانید به هر محلی که دوست دارید آنها را منتقل نمایید. نور خورشید همیشه آزار دهنده است. پس با استفاده از این سایبان های چتری می توانید لحظات زیبایی را بودن اشعه های خورشید داشته باشید.سایه بان چتری وسیله ای بسیار کاربردی است که مورد نیاز هر خانه و خانواده نیز می باشد. شما چه بخواهید در روزهای گرم تابستان کنار ساحل وقت بگذرانید و چه در یک روز نیمه بارانی در باغچه یا حیاط خانه مشغول مطالعه و استراحت شوید، سایبان چتری لحظاتی لذت بخش را برای شما به ارمغان می آورد. در واقع قرار نیست سایه بان چتری فقط برای محافظت از اشعه های نور آفتاب استفاده شود، بلکه برای جلوگیری از وزش باد یا باران نیز قابل استفاده می باشد. سایه بان چتری ممکن است از نوع قابل حمل نیز ساخته شود که در این حالت شما می توانید به راحتی آن را به هرجایی که رفتید منتقل نمایید.

ایران سایبان اولین و بزرگترین تولید کننده انواع سایبان مغازه با بیش از نیم قرن تجربه درخشان میباشد.و تنها تولید کننده دارای ثبت اختراع در صنعت تولید سایبان برقی اعلام مینماید هموطنان گرامی که قصد ثبت سفارش انواع سایبان مغازه را دارند میتوانند پس از اخذ مشاوره رایگان از کارشناسان ما بطور مستقیم از کارخانه و بیواسطه خرید خود را انجام دهند.

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها