کاربردهای منبع تغذیه بدون وقفه

منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) منبع تغذیه ای است که می تواند در صورت قطع برق به پشتیبان باتری تبدیل شود. چندین دستگاه می توانند به یو پی اس مشابه نوار برق متصل شوند و یو پی اس به طور کلی عملکردهایی مانند حفاظت از ولتاژ و فیلتر صدا را فراهم می کند .

وقتی افت ولتاژ رخ می دهد ، UPS آن را تشخیص داده و به پشتیبان گیری باتری می رود. اجزای متصل به UPS می توانند برای مدت زمان محدودی (اغلب از ۱۰ تا ۴۵ دقیقه متغیر هستند) تا زمانی که برق عادی برقرار نشود یا سیستم به درستی خاموش نشود، برق دریافت کنند. این به شما امکان نمی دهد عملکردهای عادی کسب و کار را ادامه دهید، اما از داده ها در برابر خسارات ناشی از خاموشی ناگهانی برق و خاموش کردن نامناسب محافظت می کند.

از UPS می توان به عنوان یک وسیله محافظ برای برخی سخت افزارها استفاده کرد که می تواند با قطع ناگهانی برق باعث آسیب جدی یا از بین رفتن آن شود. منبع برق اضطراری یا پشتیبان گیری باتری از دیگر نام هایی است که اغلب برای UPS استفاده می شود. اندازه موجود واحدهای UPS از ۲۰۰ VA است که برای یک کامپیوتر شخصی تا چندین واحد بزرگ تا ۴۶ MVA استفاده می شود.

یو پی اس برای برق کوتاه مدت استفاده می شود در حالی که ژنراتورهای پشتیبان برای تأمین برق برای مدت زمان طولانی تر طراحی شده اند. در ادامه با برخی از کاربردهای منبع تغذیه بدون وقفه در مراکز و مشاغل مختلف آشنا خواهیم شد.

مراکز داده

این که داده های مربوط به مشاغل مختلف به صورت ۲۴ ساعته بوده یا همواره نیازمند پردازش سفارش است، داده ها برای تجارت شما حیاتی است. شما در شبکه ها و سیستم هایی سرمایه گذاری کرده اید که این داده ها را مدیریت و ذخیره می کنند و هرگونه قطع برق می تواند ویرانگر باشد. یک سیستم سفارشی و یکپارچه که نیازهای ویژه برق شما را برآورده می کند می تواند کمک حال شما در زمان های قطع ناگهانی برق یا خطرات ناشی از تغییرات ولتاژ باشد.

بانک ها و بیمه

از کار و مشتری های خود جدا شده اید؟ سیستم های IT خاموش است؟ از دست دادن اطلاعات حیاتی؟ هر حادثه ای می تواند منجر به از دست دادن احتمالی درآمد کسب و کار شما شود.

صنایع

مهم نیست که تأسیسات شما چه چیزی تولید می کند، توقف در تولید به معنای از دست رفتن بهره وری است. نه تنها این، وقفه در منبع تغذیه می تواند برای تجهیزات مضر و برای کارمندان شما خطرناک باشد. با یک منبع تغذیه اضطراری می توانید کسب و کار خود را در حال اجرا نگه دارید. این امکان را برای شما فراهم می کند تا فرآیندهای تولید خود را ناب و کارکنان و مشتریان خود را راضی نگه دارید

مخابرات

تضمین برق ۲۴/۷ حتی برای سخت ترین و از راه دور ترین سایت های ارتباط از راه دور وظیفه شماست. هرگونه اختلال در منبع تغذیه می تواند باعث از دست رفتن درآمد و نارضایتی مشتری شود. یک ups که مطابق با نیازهای شماست می تواند شما را از مشکلات فراوانی در امان نگه دارد.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها