سامانه کلاس آنلاین سی روم خدمات باکیفیت آموزش مجازی

اگر به دنبال بستری باکیفیت و ارزان جهت برگزاری کلاس‌ ها و جلسات آنلاین هستید حتما این مقاله را دنبال کنید تا با امکانات شگفت انگیز سامانه آموزش مجازی سی روم آشنا شوید.

سامانه کلاس آنلاین سی روم آموزش مجازی اسکای روم

برگزاری جلسات آنلاین در فضای مجازی چالشی بزرگ برای بسیاری مراکز آموزشی است. بسیاری از سازمان‌ها تجربه برگزاری جلسات آنلاین را داشته اند و با چالش ها و مشکلات آن مواجه شده اند. کند بودن سرعت اتصال. عدم ثبات سرور در پاسخگویی به کاربران آنلاین. قطعی و وصلی ارتباط از شایع ترین معضلات هنگام برگزاری جلسات آنلاین است. نداشتن امکانات مدیریتی و آموزشی را می توان به عنوان مورد دیگری از مشکلات آموزشی در بستر اینترنت دانست که بسیاری از کاربران از آن رنج می برند.

سامانه آموزشی سی روم با هدف ارتقا کیفی بستر آموزشی اقدام به ایجاد و شخصی سازی بستر کلاس آنلاین تعاملی نموده است. در این سامانه اساتید و دانشجویان با اتصال به سرورهای قدرتمند داخلی بدون قطعی اتصال می توانند ارتباط همزمان و چندجانبه برقرار کنند. ارتباط کاربران نه تنها به صورت متنی و صوتی بلکه به صورت تصویری و همزمان امکان پذیر می باشد و ارائه دهنده علاوه بر آن می تواند از امکانات ویژه تخته جهت نمایش فایل های مورد نیاز استفاده کند.

از دیگر قابلیت های کلاس آنلاین سی روم فضای چت عمومی و خصوصی است که کاربران می توانند به تبادل اطلاعات به صورت متنی بپردازند. همچنین بخش یادداشت اشتراکی امکان یادداشت برداری گروهی را برای کاربران فراهم می کند.

چندسکویی بودن از قابلیت های بسیار ارزشمند این سامانه آموزشی است. فرقی نمی کند که کاربران از کامپیوتر برای اتصال به این سامانه استفاده می کنند یا موبایل و تبلت. حتی برای استفاده از سامانه نیاز به نصب نرم افزار خاصی نیست. فقط کافی است با استفاده از مرورگرهای اینترنت همچون فایرفاکس، کروم و یا سافری آدرس اختصاصی کلاس را وارد نموده و بدون نیاز به ثبت نام وارد فضای کلاس شوند.

آموزش مجازی کلاس آنلاین سی روم اسکای روم

صرفه جویی اقتصادی مولفه بسیار مهمی در انتخاب بستر برگزاری جلسات آموزشی است. بسیار از مراکز آموزشی با توجه به هزینه های بالای استفاده از بسترهای کلاس آنلاین به دنبال سامانه های باکیفیت اما مقرون به صرفه تر هستند. همچنین شرکت کنندگان کلاس های درسی معمولا دغدغه مصرف اینترنت و هزینه آن را دارند. با در نظر گرفتن این موارد سامانه کلاس آنلاین سی روم پلن های اقتصادی و بسیار ارزان برای مراکز آموزشی در نظر گرفته است و با توجه به ایرانی بودن سرورها هزینه مصرف اینترنت نیم بها محاسبه می شود.

رابط کاربری جذاب یکی از اصلی ترین ویژگی های سامانه سی روم است. چینش زیبا و ساده امکانات و پشتیبانی کامل از متن و فونت فارسی به صورت راست چیـن برای کاربرانی که قبلا از پلتفرم هایی همچون ادوب کانکت استفاده کرده اند مولفه مهمی بشمار می آید. در سایت سی روم کاربران به سادگی با امکانات و بخش های کلاس آنلاین ارتباط برقرار می کنند و بدون نیاز به آموزش می توانند به تبادل اطلاعات بپردازند. سازگاری کامل سامانه با زبان فارسی لذت استفاده از کلاس آنلاین را دو چندان می کند و برخلاف سیستم هایی همچون ادوب کانکت مشکلاتی نظیر بهم ریختگی متون فارسی و چپ چین بودن آنها وجود ندارد.

آموزش آنلاین درس مجازی کلاس تصویری سی روم اسکای روم

امکانات مدیریتی قابلیتی بسیار کاربردی برای سامانه های آموزش آنلاین است که به اساتید و برگزار کنندگان اجازه کنترل سطح دسترسی ها و فضای جلسه آنلاین را می دهد. مدیر جلسه به راحتی قادر است دسترسی کاربران برای استفاده از بخش های مختلف سایت را محدود کند و یا نسبت به ارتقاء سطح دسترسی حاضرین اقدام کند. در صورت وجود مزاحمت به راحتی امکان حذف یا محدود سازی کاربر وجود دارد. همچنین اجازه اشتراک گذاری دوربین، میکروفن، چت عمومی، چت خصوصی، یادداشت اشتراک و مشاهده سایر کاربران توسط مدیر جلسه قابل کنترل می باشد. یعنی ادمین به سادگی می تواند اجازه سراسری کاربران حاضر را محدود کرده یا برای کاربر خاصی اقدام به مسدود سازی برخی از این قابلیت ها را نماید.

در سامانه کلاس آنلاین سی روم امکان برگزاری جلسات با تعداد نفرات پایین کاملا رایگان است و برای استفاده از این امکان با ثبت نام و تکمیل مشخصات دسترسی رایگان به صورت خودکار فعال می شود.

 

 

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها