آیلتس اصفهان – بهترین آموزشگاه؟

یک آموزشگاه آیلتس معتبر در موفقیت داوطلبان کمک زیادی می کند. آیلتس اصفهان در یک مرکز معتبر با کلاس‌های متنوع آیلتس در اصفهان، میزان آمادگی زبان آموزان را به سرعت افزایش می دهد؛ لذا با شرکت در یک آموزشگاه آیلتس اصفهان معتبر، سریع تر به نتیجه دلخواه خود می توانید برسید. بهترین مرکز آیلتس اصفهان به افراد کمک خواهد کرد تا بتوانند به صورت حضوری و آنلاین آمادگی خود را در این آزمون به بهترین شکل ارتقا دهند.

آیلتس اصفهان

آزمون آیلتس به عنوان یکی از معتبرترین آزمون‌های جهان است و افراد با کسب نمره کافی درآزمون ایلتس می‌توانند به مهاجرت تحصیلی یا مهاجرت کاری اقدام کنند. آزمون آیلتس توسط دانشگاه‌های کمبریج انگلستان، مرکز آیلتس استرالیا و غیره انجام می‌شود که بسیار معتبر و قابل استناد است. سیستم نمره دهی در این آزمون بین ۰ تا ۹ است که تا فرد بتواند از سطح آمادگی خود مطلع شود. در این مقاله به آزمون آیلتس، ویژگی های بهترین آموزشگاه آیلتس اصفهان، دوره آنلاین آیلتس و معرفی بهترین آموزشگاه آیلتس اصفهان می پردازیم.

 

بخش‌های مختلف آزمون آیلتس

همان‌طور که می‌دانید آزمون آیلتس به صورت کلی ۴ بخش اصلی را مورد ارزیابی قرار می‌دهد که زبان آموزان با شرکت در این آزمون می‌توانند میزان آمادگی خود را در درس زبان انگلیسی بسنجند. مهارت‌های سنجیده شده به ترتیب شامل بخش‌های شنیداری، خواندن، نوشتاری و بخش مکالمه است. اگر بخواهید در این آزمون جهت مهاجرت تحصیلی نمره قابل قبولی کسب کنید باید یک مجموعه مناسب نظیر ایلتس اصفهان را انتخاب کنید.

بهره‌ گیری از یک مجموعه معتبر باعث می‌شود تا با استفاده از بهترین اساتید آیلتس در اصفهان و شرکت در دوره فشرده آیلتس اصفهان بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید. زمانی که بخواهید بهترین نتیجه را بگیرید، باید بهترین آموزشگاه آیلتس اصفهان را جهت آموزش انتخاب کنید تا ضمن یادگیری دقیق زبان انگلیسی با مهارت‌های مختلف این زبان آشنا شوید. هر کدام از بخش‌های مختلف امتحان آیلتس شامل موارد زیر است:

بخش شنیداری (listening) آیلتس

مدت زمان انجام آزمون در این بخش حدود سی دقیقه است که ۴۰ سؤال در ۴ بخش مختلف ارائه می‌شود. داوطلبان حدود ده دقیقه برای وارد کردن جواب سؤال‌ها زمان دارند. سؤالات از بخش آسان به سخت تغییر کرده که در این بخش می‌توان با انواع سؤالات چند گزینه‌ای، نموداری، جای خالی، تطبیقی، تکمیل جدول و غیره روبرو شد. جهت تقویت بخش شنیداری استفاده از بهترین آموزشگاه زبان در اصفهان می‌تواند به شما کمک کند که با مفاهیم و اطلاعات جدید آشنا شده و درک ایده‌ها را افزایش دهید.

بهترین آموزشگاه آیلتس در اصفهان با برگزاری فشرده کلاس‌های خصوصی آیلتس در اصفهان و دوره های نیمه خصوصی می‌تواند سطح دانش و مهارت‌های عمومی زبان انگلیسی داوطلبان ایلتس را با استفاده از استراتژی‌ها و تکنیک های نوین افزایش دهد.

بخش خواندن (reading) آیلتس

مدت زمان انجام آزمون در این بخش ۶۰ دقیقه برای ۴۰ سؤال است که داوطلبان باید به سؤالات مربوط به متون مختلف که در مجموع حدود ۲۷۰۰ کلمه است پاسخ دهند. داوطلبان با شرکت در این بخش باید با مفهوم یک متن آشنا شوند. بخش خواندن شامل دو دسته بندی آکادمیک و جنرال است که تفاوت‌های عمده‌ای در این دو دسته بندی وجود دارد. آزمون آیلتس آکادمیک شامل متن‌های طولانی بوده که فرد باید توانایی مطالعه متنون را داشته باشد. آزمون آیلتس جنرال شامل متون ساده تری در مقایسه با آزمون آکادمیک می باشد. استفاده از کلاس آیلتس اصفهان به فرد کمک خواهد کرد تا با آشنایی دقیق در زمینه ریدینگ بتواند متون طولانی و تخصصی را مطالعه کند.

بخش جنرال شامل متن‌های عمومی و کوتاه است که افراد به صورت روزانه با آن سروکار دارند. در بخش ریدینگ آزمون آیلتس شناخت انواع سؤالات دارای اهمیت است که این امر با شرکت در بهترین آموزشگاه آیلتس اصفهان امکان پذیر است. فرد با انتخاب یک مجموعه معتبر می‌تواند ضمن صرفه جویی در زمان خود، آمادگی خود را در بخش ریدینگ با استفاده از بهترین استاد آیلتس اصفهان افزایش دهد.

بخش نوشتاری (writing) آیلتس

مدت زمان برگزاری آزمون در بخش نوشتاری یک ساعت است که داوطلب با دو وظیفه مختلف روبرو خواهد شد. در قسمت نخست در آزمون آیلتس جنرال باید بتواند در مورد مشکل فرضی ایجاد شده حدود ۱۵۰ کلمه بنویسند؛ در آزمون آیلتس آکادمیک بخش نخست مربوط به تحلیل یک نمودار می باشد. در قسمت دوم در هد دو نوع آزمون داوطلب باید نظر خود را پیرامون موضوع مطرح شده بیان کند که در این حالت حداقل متن نگارش شده باید ۲۵۰ کلمه باشد تا بتواند نمره قابل قبولی کسب کند. داوطلب با شرکت در یک مجموعه معتبر نظیر آیلتس اصفهان می‌تواند با یادگیری زمان بندی مناسب، بخش اول را در حدود ۲۰ دقیقه به صورت فشرده انجام دهد و ۴۰ دقیقه باقی مانده را برای نگارش بخش دوم در نظر بگیرد.

دوره آیلتس اصفهان به فرد کمک می کند تا بخش نوشتاری یا رایتینگ را به صورت مناسب یاد بگیرد. داوطلب برای کسب نمره قابل قبول در هر بخش باید بتواند ضمن درک صحیح از سؤالات، زمان بندی خود را به شکل دقیق و مناسب انجام دهد.

بخش مکالمه (speaking) آیلتس

مهارت مکالمه در آزمون آیلتس به عنوان یک مصاحبه رسمی شناخته می‌شود که مدت زمان آزمون این بخش بین ۱۱ تا ۱۴ دقیقه است. دسته بندی انجام شده در این قسمت نشان می‌دهد که این بخش از آزمون شامل موضوعات آشنا، تایپک کارد و موضوعات کلی است که داوطلب باید تسلط کافی نسبت به هر یک داشته باشد. آزمون آیلتس از ۰ تا ۹ نمره دهی می‌شود که نمره ۵ به عنوان کمترین نمره قابل قبول شناخته شده و نمره ۷ به بالا به عنوان نمرات بسیار عالی در نظر گرفته می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از آزمون آیلتس می توانتید به سایت رسمی آزمون آیلتس مراجعه کنید. اگر بخواهید در این آزمون موفق شوید، بهتر است در دوره‌های فشرده آیلتس اصفهان توسط بهترین مدرس آیلتس در اصفهان شرکت کنید. زمانی که از یک مجموعه معتبر جهت افزایش آمادگی در آزمون آیلتس استفاده کنید، قادر خواهید بود تا با استفاده از تجارب اساتید برتر آیلتس اصفهان به یک وضعیت ایده آل دست پیدا کند. شرکت در بهترین کلاس آیلتس اصفهان به شما کمک خواهد کرد تا بهترین کیفیت آموزشی را دریافت کنید. اگر می‌خواهید به صورت حضوری و یا غیرحضوری در دوره‌های آیلتس اصفهان شرکت کنید می‌توانید به آموزشگاه آیلتس در اصفهان که در زیر به معرفی آن می پردازیم، سر بزنید.

بهترین آموزشگاه آیلتس اصفهان

ویژگی های بهترین آموزشگاه آیلتس اصفهان

ویژگی های زیادی برای متمایز بودن یک آموزشگاه آیلتس در اصفهان وجود دارد که در پایین به مهمترین این ویژگی‌ها می پردازیم:

  • مدیریت تخصصی آموزشگاه آیلتس اصفهان که مطابق با آخرین تغییرات آزمون، دوره‌های آیلتس را برگزار نماید
  • استفاده از بهترین اساتید آیلتس اصفهان که هم به زبان انگلیسی عمومی و هم آزمون آیلتس مسلط باشند
  • ارائه کلیه دوره های آیلتس اصفهان از صفر تا صد که بتواند داوطلبان را از سطح مبتدی به نمره دلخواه آیلتس برساند
  • وجود مشاوره های تخصصی آیلتس به منظور کمک به داوطلبان آیلتس اصفهان برای رسیدن به هدف دلخواه
  • وجود خدمات تخصصی آیلتس مانند آزمون های شبیه سازآیلتس (ماک تست آیلتس) یا تصحیح اسپیکینگ آیلتس و تصحیح رایتینگ آیاتس
  • وجود بستر مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی و تکنیک ها و مهارت های تخصصی آیلتس

درباره مهمترین خصوصیت های بهترین آموزشگاه آیلتس اصفهان و در واقع هر شهر دیگری صحبت کردیم. اکنون در ادامه به معرفی بهترین مرکز آیلتس اصفهان می‌پردازیم.

آکادمی زبان انگلیسی خبازیان

دوره فشرده آیلتس اصفهان در آکادمی خبازیان به صورت کاملاً تخصصی و فشرده برگزار می‌شود که این امر باعث افزایش سریع سطح دانش و مهارت‌های عمومی زبان انگلیسی داوطلبان شده که برای آنان مؤثر است. در این آموزشگاه زبان انگلیسی در اصفهان ارائه کلیه تکنیک‌ها و استراتژی‌های مناسب باعث به حداکثر رساندن نمره داوطلبان در هر چهار مهارت خواهد شد. آکادمی زبان انگلیسی خبازیان به عنوان بهترین آموزشگاه آیلتس اصفهان شناخته شده است که با استفاده از بهترین استاد زبان انگلیسی در اصفهان، توانسته است خدمات ارزنده‌ای را به زبان آموزان و داوطلبان آیلتس اصفهان ارائه دهد.

بهترین مدرس زبان انگلیسی در اصفهان

در این آموزشگاه آیلتس در اصفهان تمام مطالب به شکل سیستماتیک، مؤثر و به دور از موضوعات غیر مرتبط با آیلتس در یک دوره کاملاً فشرده و کامل ارائه می‌شود. وجود تدریس خصوصی آیلتس در اصفهان باعث می‌شود تا داوطلبان آیلتس که برای شرکت در آزمون آیلتس عجله دارند، بتوانند در مدت زمان کمتری به هدف خود برسند. ابتدا زبان آموزان سطح بندی می شوند و قبل از شروع دوره آیلتس اصفهان مشاوره رایگان دریافت می کنند؛ با توجه به مهارت‌ها و شرایط آنان، دوره‌های فوق فشرده (۳ ماه) و یا دوره فشرده (۶ ماه) به عنوان دوره پایه زبان انگلیسی برای آنان در نظر گرفته می‌شود. بعد از دوره های پایه، دوره های تخصصی آیلتس برگزار می شوند که برای کسب اطلاعات بیشتر از این دوره ها می توانید به سایت آکادمی خبازیان khabazianacademy.com مراجعه کنید. تدریس خصوصو زبان انگلیسی در اصفهان شامل تدریس خصوصی آیلتس در اصفهان نیز می باشد. آکادمی خبازیان با دارا بودن بهترین اساتید آیلتس اصفهان، هم تدریس نیمه خصوصی و هم تدریس خصوصی آیلتس اصفهان را در برنامه‌های آموزشی خود قرار داده است. طبعا با تدریس خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان در مدت زمان کمتری به نمره دلخواه خود در آزمون آیلتس دست پیدا می کنید.

همچنین وجود آموزش آنلاین آیلتس به افراد کمک خواهد کرد تا بتوانند در هر کجای ایران که باشند به راحتی به خدمات این آکادمی معتبر دسترسی پیدا کنند. آکادمی خبازیان به عنوان برترین آموزشگاه آیلتس اصفهان است که با سال‌ها تجربه در زمینه آموزش و تدریس خصوصی آیلتس در اصفهان، توانسته است رضایت بسیاری از زبان آموزان را کسب کند. هدف این آکادمی ارائه خدمات مناسب در زمینه زبان انگلیسی است که باعث ارتقای دانش و مهارت زبان آموزان خواهد شد.

آموزش آنلاین آیلتس در اصفهان و سراسر ایران

دوره های آنلاین آیلتس با محبوبیت بسیاری در سال‌های اخیر روبرو بوده اند؛ به خصوص با شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت برای ارائه کلاس های حضوری آیلتس اصفهان، آموزش آنلاین آیلتس محبوبیت بیشتری پیدا نموده است. از ویژگی های دوره آموزش آنلاین آیلتس در اصفهان یا هرکجای کشور می‌توان به مواردی همچون صرفه جویی در زمان، انرژی و هزینه اشاره نمود. همانطور که می دانید با شرکت در کلاس های آنلاین آیلتس دیگر نیازی به رفت و برگشت به آموزشگاه آیلتس در اصفهان و اتلاف زمان در ترافیک نیست. همچنین معمولاً دوره های آنلاین آیلتس اصفهان با هزینه کمتری نسبت به دوره های حضوری برگزار می شوند. به علاوه داوطلبان امکان استفاده از انواع منابع آنلاین یا ویدئویی را دارند که در هزینه‌های کتاب نیز صرفه جویی می شود.

بنابراین آموزش آیلتس اصفهان می‌تواند به صورت حضوری و مجازی (غیر حضوری) انجام شود. آموزشگاه زبان انگلیسی خبازیان نیز سالهاست به ارائه کلاسهای آنلاین آیلتس در اصفهان پرداخته است. دوره های آنلاین آیلتس در این آموزشگاه به صورت مداوم در حال برگزاری هستند و داوطلبان آزمون آیلتس از سراسر کشور به خصوص از اصفهان در این دوره ها شرکت می کنند. علاوه بر مزیت های کلی که برای آموزش آنلاین آیلتس به آنها اشاره کردیم، مزیت های دوره های آنلاین آیلتس در آموزشگاه زبان انگلیسی خبازیان از این فراتر رفته است که در پایین به آن ها اشاره می کنیم:

  • استفاده از بهترین اساتید آیلتس اصفهان که مسلط به ارائه دوره های آیلنس اصفهان می باشند
  • کلاس های آنلاین آیلتس به صورت فشرده و به صورت فوق فشرده برگزار می شوند
  • برای هر داوطلب آزمون آیلتس در این مجموعه برنامه ریزی منحصر به فرد آموزشی انجام می‌شود
  • مشاوره تخصصی آیلتس به تک‌تک داوطلبان آزمون آیلتس در اصفهان در مجموعه ارائه می شود
  • داوطلبان آیلتس اصفهان در این مجموعه به صورت مداوم ارزیابی می شوند
  • امکان باز پخش ویدیو های کلاس های آنلاین آیلتس وجود دارد
  • دوره های تخصصی آموزش لغات انگلیسی و دوره آموزش گرامر زبان انگلیسی به صورت آنلاین

 

این مزیت‌ها همراه با سالها تجربه آکادمی خبازیان در آماده سازی داوطلبان آیلتس اصفهان باعث نتایج درخشانی در این مجموعه شده است. با وجود انواع دوره های آیلتس اصفهان برای آماده سازی داوطلبان، استفاده از مدرن ترین روش های آموزش آیلتس در اصفهان، تدریس بهترین استاد آیلتس اصفهان و مدیریت تخصصی آموزشگاه در بهینه کردن کلاس های آیلتس اصفهان همه منجر به موفقیت چشمگیر در این آموزشگاه آیلتس شده است. تجربه داوطلبان آیلتس در اصفهان در این مجموعه به خوبی از توانمندی آکادمی خبازیان برای آماده کردن داوطلبان ایلتس اصفهان در این آزمون حکایت می کند. بنابر این ما هم به شما توصیه می‌کنیم در آموزش آنلاین آیلتس در این مجموعه شرکت کنید تا در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود برسید.

آیلتس اصفهان

در این مطلب تلاش ما بر این بود که به معرفی آزمون آیلتس، مهم ترین ویژگی های بهترین‌اموزشگاه آیلتس اصفهان، آموزش آنلاین آیلتس و در نهایت معرفی بهترین آموزشگاه آیلتس اصفهان بپردازیم. برای اطلاعات بیشتر از دوره های زبان انگلیسی اصفهان و کلاس های فشرده آیلتس اصفهان به سایت آکادمی خبازیان مراجعه کنید. همچنین می توانید از مشاوره های رایگان این مجموعه بهره ببرید. آکادمی زبان انگلیسی خبازیان علاوه بر ارائه دوره های فشرده زبان انگلیسی اصفهان و کلاس های فشرده آموزش آموزش آیلتس اصفهان سال هاست که به آموزش مکالمه زبان انگلیسی اصفهان، آموزش تافل اصفهان، آموزش (PTE) اصفهان و آموزش  (GRE) اصفهان نیز پرداخته است. یادگیری خلاق، مفید و مختصر در مرکز کلیه آموزش های این موسسه معتبر می باشد.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها