تاثیر سلامت پوست سر بر کیفیت مو

ریزش مو یکی از مشکلات شایع است که بسیاری از زنان و مردان در طول زندگی خود دچار آن می‌شوند. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای جلوگیری از ریزش مو حفظ سلامت پوست سر است که همین کار باعث تقویت فولیکول‌های مو می‌شود. فولیکول‌های مو دارای یک چرخه رشد هستند که می‌تواند توسط هورمون‌ها، داروها، رژیم غذایی، بیماری و بسیاری از عوامل دیگر تغییر کنند.

تحقیقات نشان می دهند که سلامت مو و پوست سر و بافت زیرپوستی به تغذیه خوب و محصولات مراقبت از مو بستگی دارد، که می‌توانند نقش مهمی در رشد مو، ضخامت ساقه مو، بقا و رشد طبیعی آنها داشته باشند. بهبود عملکرد سلول‌های لایه‌های پوست سر و فولیکول مو باعث بهبود رشد مو می‌شود.

پوست سر سالم و طبیعی و با PH نرمال و ضخامت طبیعی اپیدرم و درم باعث بهبود رشد مو و یا کاهش ریزش مو می‌شود. پس برای داشتن موی سالم و بدون مشکلاتی مانند ریزش مو، درست‌ترین راه، تقویت بستری است که فولیکول‌های مو بتوانند در آن سالم رشد کنند و در مقابل فاکتورهای مضری مانند آلودگی‌ها و استرس و بیماری‌های فرد و… مقاومت داشته باشند و از بین نروند. این بستر یعنی پوست سر، که خود آن دارای لایه‌های مختلفی است، هر چه بافت سلولی سالم تر و متعادل‌تری داشته باشد، بستر مناسب‌تری برای نگهداری از فولیکول‌های مو و رشد ساقه‌های سالم مو می‌شود.

در کنار تغذیه مناسب و حفظ سلامت بدن که تاثیر مستقیم در سلامت پوست و مو دارند، استفاده از محصولاتی که برای همین منظور طراحی شده‌اند، روند داشتن مو و پوست سر سالم را تکمیل می‌کنند.

شامپو کلییر با استفاده از تکنولوژی بایوبوستر، مراقبت را از پوست سر شروع می‌کند و با ترمیم و تقویت سلول‌های پوست سر، باعث هر چه سالم‌تر و زیباتر شدن موها می‌شود.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

 

 

 

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها