راهنمای کامل خرید اینترنتی شیشه شیر مناسب کودک

شیشه شیر کودک بی شک شیرمادر بهترین تغذیه برای نوزادی است که تازه به این دنیا پا گذاشته با این حال‌ گاهی اوقات پیش می‌آید که بنا به دلایل مختلف نوزاد شما نیاز پیدا میکند که از از شیر کمکی در قالب شیشه شیر استفاده کند و بچه‌ها باید به نوعی خودشان را به این شکل از غذا خوردن عادت بدهند.در تهیه لوازم سیسمونی نوزاد هم یکی از دغدغه‌های والدین، خرید شیشه شیر و نوع آن است.

شیشه شیر اونت

یک شیشه شیر خوب باید :

  • از مواد ایمن برای کودک و بخصوص بدون BPA تولید گشته باشد
  • عمر مفید بهینه ای داشته باشد و زود کدر و مات نشود
  • داشتن رنگ و طرح های جذاب می تواند هم برای مادر و هم بخصوص برای نوزاد جذاب باشد
  • وجود قطعات کم تشکیل دهنده ، باز و سر هم کردن مجدد پس از شستشو و استریل را تسهیل می بخشد
  • امکان استریلازیسیون چه با آب جوش چه استفاده از دستگاه استریل را در بر داشته باشد
  • در چندین سایز قابل سفارش باشد تا متناسب با رشد بچه ابعاد بزرگتر با گنجایش بیشتر تهیه و مصرف شود
  • ابعاد مناسب و خوش دستی داشته باشد تا هنگام تغذیه گرفتن اش راحت باشد
  • درپوش داشته باشد تا موارد بهداشتی رعایت گردد
  • دارا بودن سرشیشه های سیلیکونی بدون بو و مزه امروزه در اولویت اند نسبت به لاتکس
  • سرشیشه های شبیه سینه مادر امروزه از یک تمایز به یک الزام درآمده اند و میبینیم که تقریبا همه برندهای معتبر بازار حداقل یک مدل شیشه شیر طبیعی در سبد محصولات خود دارند
  • شیشه شیر ضد نفخ یا همان مجهز به سیستم آنتی کولیک باشد که یکی از مهمترین الزامات است
  • درجه بندی برحسب سی سی یا میلی لیتر روی بدنه شیشه شیر نوزاد درج شده باشد
  • اگر شیشه شیر از جنس پیرکس هست مقاومت خوبی داشته باشد و براحتی نشکند

پیشنهاد خرید اینترنتی شیشه شیر بچه با قیمت مناسب

برای خرید شیشه شیر کودک و بچه خود می توانید وارد صفحه خرید شیشه شیر کودک با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی جان به به به ادرس

https://janbebe.ir/product-category/baby-products/%d9%85%d9%84%d8%b2%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d8%ba%d8%b0%d8%a7-%d8%ae%d9%88%d8%b1%db%8c/%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%b4%db%8c%d8%b1 که بعد از مشاهده انواع شیشه شیر و مطالعه توضیحات لازم و بررسی قیمت ها می توانید سفارش خود را ثبت و درب منزل دریافت کنید.

انواع ‌شیشه شیر کدم‌اند؟

 ‌شیشه شیر با سر پهن

این نوع ‌شیشه شیر شباهت بیشتری به پستان مادر دارد؛ بنابراین حس طبیعی پستان را به کودک منتقل می‌کند. علاوه بر این، پهنای آن باعث می‌شود لب‌های کودک موقع مکیدن استراحت بیشتری داشته باشد. این شیشه شیر را می‌توانید در محدوده قیمت ۴۰ تا ۱۳۰ هزار تومان تهیه کنید.شیشه شیر اونت مدل SCF033/27 ظرفیت ۲۶۰ میلی لیتر بسته دوعددی یکی از نمونه‌های مرغوب این نوع بطری است که قیمتی در حدود ۲۶۵ هزار تومان با تخفیف ویژه دارد.

 ‌شیشه شیر ضد نفخ

این نوع شیشه شیر، انتخاب اول اغلب مادران است چراکه میزان نفخ و دل‌درد کودک را به حداقل می‌رساند. در تغذیه با ‌شیشه شیرهای معمولی، کودک مجبور است بعد از چند بار مکیدن برای ادامه انتقال شیر، دهانش را از روی سری شیشه بردارد تا هوا وارد شیشه شود و فشار منفی ایجادشده داخل شیشه جبران شود. این امر موجب می‌شود کودک همراه با شیر مقدار هوای بیشتری وارد معده خود کند. درحالی‌که ‌شیشه شیرهای ضد نفخ، مجهز به سیستم تهویه هوای داخلی و سوراخ‌هایی هستند که به‌طور خودکار هوا را وارد شیشه می‌کنند. درنتیجه با استفاده از آن‌ها کودک می‌تواند به‌راحتی به مکیدن شیر ادامه دهد و از نفخ در امان بماند.

 ‌شیشه شیر ارتودنسی

سری این نوع ‌شیشه شیر دارای ویژگی‌های پستانک ارتودنسی است؛ به این صورت که در ابتدا صاف و در انتها کمی گرد است و در بعضی مدل‌ها از ابتدا تا انتها صاف و سربالا است. سری این شیشه شیر‌ به زبان اجازه حرکت می‌دهد و بر دندان‌ها و لثه‌ها فشار وارد نمی‌کند؛ بنابراین باعث اختلال در رشد دهان و فک نخواهد شد. موقع به دهان گذاشتن این ‌بطری باید توجه داشته باشید که سوراخ‌های آن به سمت سقف دهان قرارگرفته باشند. این شیشه شیر را می‌توانید در محدوده قیمت ۱۰ تا ۷۰ هزار تومان تهیه کنید.از دیگر ویژگی‌های ‌شیشه شیرها می‌توان به درجه‌بندی روی شیشه، درپوش، دسته و … اشاره کرد.
نکته: قبل از استفاده از ‌شیشه شیر جدید حتماً آن را با آب گرم و صابون شستشو دهید. بعد از شستشو نیز بهتر است آن را در دستگاه استریل بگذارید.

سرشیشه به شکل سینۀ مادر

سرشیشه‌های به شکل سینۀ مادر، شکل طبیعی‌تری دارد و این اجازه را می‌دهد که رشد کام و فک کودک روند طبیعی خودش را داشته باشد. این سرشیشه‌ها اندازه‌های مختلفی دارد .

شیشه شیر

 

کدام جنس شیشه شیر مناسب‌تر است؟

سری ‌شیشه شیر می‌تواند از مواد مختلفی تولیدشده باشد؛ ازجمله:

۱.  سیلیکون

رایج‌ترین ماده برای تولید پستانک سیلیکون است. شستشوی سیلیکون آسان است و کمتر به خود بو می‌گیرد. این نوع سری را می‌توان در ماشین ظرف‌شویی شستشو داد، مگر اینکه خلاف آن روی بسته‌بندی محصول ذکرشده باشد. شیشه شیر با سری سیلیکون را می‌توانید در محدوده قیمت ۵ تا ۱۰۰ هزار تومان تهیه کنید. شیشه شیر اونت مدل SCF627/17 ظرفیت ۲۶۰ میلی‌لیتر یکی از نمونه‌های این نوع بطری است که قیمتی در حدود ۳۶۵ هزار تومان دارد.

۲. لاتکس

این ماده نرمی و انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به سیلیکون دارد. به همین دلیل خیلی از کودکان آن را ترجیح می‌دهند؛ اما سری لاتکس به دلیل نرم بودن، زودتر کهنه و خراب می‌شود. همچنین بعضی از کودکان نسبت به آن آلرژی نشان می‌دهند. این نوع سری را نمی‌توان در ماشین ظرف‌شویی شستشو داد، مگر اینکه خلاف آن روی بسته‌بندی محصول ذکرشده باشد.

مهمترین برند های خرید شیشه شیر کودک

از مهمترین برند می توان به شیشه شیر اونت اشاره کرد و به دلیل استقبال گسترده برای برند اونت می توانید برای خرید این محصول به صفحه

https://janbebe.ir/product/%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D9%88%D9%86%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D9%84-scf033-27-%D8%B8%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%AA-%DB%B2%DB%B6%DB%B0-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1 وارد شده و خرید خود را از جان به به انجام دهید همچنین برند های دیگه ای مثل  چیکو، یومه، دکتر براون و خیلی برند های بزرگ میتوان اشاره کرد که در فروشگاه اینترنتی جان به به دو نوع برند چیکو و اونت بیشترین فروش را داشته اند.

سایز سری ‌شیشه شیر را در نظر بگیرید

سری ‌شیشه شیر بر اساس سنین مختلف دارای سایزهای متفاوتی است. این سایز‌ها معمولاً در ۴ گروه ۰ تا ۳ ماهه، ۳ تا ۶ ماهه، ۶ تا ۱۸ ماهه و ۱۸ تا ۳۶ ماهه تقسیم‌بندی می‌شوند. ‌شیشه شیر حتماً باید متناسب با سن کودک خریداری شود. در غیر این صورت ممکن است سلامتی او را به خطر بیندازد.

شیشه شیر

خرید اینترنتی از جان به به در سریع ترین زمان با چند کلیک!

برای خرید اینترنتی از جان به به به ادرس اینترنتی https://janbebe.ir با بهترین جنس و بالاترین رضایت مشتری با بهترین برند های روز دنیا زیر قیمت بازار با تضمین اصل بودن کالا میتوانید سفارش خود را ثبت کنید و مراحل سفارش را در پنل کاربری خود پیگیر باشید و از وضعیت سفارش مطلع شوید ، سپس بعد از بسته بندی و ارسال به مرکز پست ، سفارش درب منزل تحویل خواهید گرفت، و اطمینان حاصل کنید تمامی محصولات بعد از بررسی کیفیت ، زمان تولید و انقضای محصول توسط کارشناسان تخصصی هر حوزه سفارش ارسال خواهد شد.

 

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها