روش های توسعه کسب و کار و بازاریابی پیامکی با ملی پیامکی

تا حالا به صورت جدی به توسعه کسب‌وکارتان فکر کردید؟ اگر صاحب برند هستید یا می‌خواهید به تازگی کاری را شروع کنید یکی از مواردی که همیشه باید به آن توجه ویژه داشته باشید، توسعه کسب‌وکار است و البته این رشد باید همگام با پیشرفت‌های روز و روش‌های جدید باشد.

بازاریابی پیامکی و ارسال اس ام اس‌های تبلیغاتی هم بخشی از این تغییرات دنیای دیجیتال مارکتینگ است. برای همین ما بعد از اشاره‌ای کوتاه به مهم‌ترین موارد پیشرفت در کسب‌وکار با تاثیر بازاریابی پیامکی آشنا خواهیم شد.

راه‌اندازی شعبه‌های جدید

اولین پیشنهاد ما برای توسعه کسب‌وکار، تاسیس شعبه‌های جدید است. به همین کشور خودمان نگاه کنید، برندهای مشهوری مانند نوین‌چرم، چرم‌مشهد، هاکوپیان و … در شهرهای مختلف به خصوص شهرهای بزرگ شعبه دارند، راه‌اندازی شعب جدید بین رستوران‌ها هم دیده می‌شود و بهترین مثال آن رستوران شیـلا و سیب ۳۶۰ است.

البته توسعه شعب نباید ناگهانی و بدون برنامه‌ریزی قبلی باشد، شما بعد از چندین سال تلاش شبانه‌روزی مستمر، رسیدن به سود پایدار، برندسازی و روند رو به رشد باشگاه مشتریان اگر امکان تامین بودجه داشتید، باید به فکر توسعه کار و تاسیس شعبه جدید باشید. به زبان ساده، وقتی باید شعبه جدید بزنید که بدون نیاز به تبلیغات قبلی مشتری اسم شما را بشناسد و به خرید از شما ترغیب شود.

تنوع در محصولات

اگر می‌خواهید مشتری وفادار داشته باشید و بتوانید کارتان را رونق بدهید، به تنوع محصولات نیاز دارید. رشد در بازار مشتری بیشتر می‌خواهد و مشتری بیشتر جذب خلاقیت و تنوع محصولات  می‌شود. پس تا می‌توانید از خلاق‌ترین افراد متخصص در حوزه کاری‌تان استفاده کنید، در این حوزه سرمایه گذاری کنید و سخت تلاش کنید تا در مدت زمان مناسب به نتیجۀ خوبی برسید. مطمئن باشید هزینه‌هایی که امروز برای تولید محصولات جدید خرج می‌کنید، در آینده با سود بهتری به برند شما بازخواهد گشت.

همیشه مشتری جذب کنید

شاید شما هم شنیده باشید که نیمی از مشتریان امروز شما مجدد در آینده از برندتان خرید می‌کنند. اما نباید به این تعداد بسنده کنید و باید برای مشتری بیشتر تلاش کنید.

برندهای مشهور دنیا هنوز هم برای محصولات جدیدشان تبلیغات می‌کنند. به دو برند معروف نایکی و آدیداس توجه کنید، کمتر کسیست که از محصولات این دو برند استفاده نکرده یا نامشان را نشنیده باشد! با این حال هر کالکشن جدید که در حال ورود به بازار باشد، با مدل‌های معروف و تیزرهای چند میلیون دلاری به مردم معرفی می‌شود تا تعداد بیشتری خریدار جذب کند. پس هیچ وقت نباید بیخیال مشتری‌های جدید بشوید، به زبان ساده توسعه کسب‌وکار همیشه به تبلیغات نیاز دارد.

بازاریابی پیامکی را امتحان کنید

حالا به قسمت مهم ماجرا رسیدیم، یعنی جایی که برای توسعه کسب‌وکار باید از روش‌های جدیدتر و پربازده‌ای استفاده کرد. بگذارید یک سوال خیلی ساده بپرسم! اگر روشی باشد که با کمک آن هم بتوانید تبلیغات کنید، هم مشتری جذب کنید و هم هزینه کمتری بدهید، آیا به دنبالش نمی‌روید؟

این روش همین بازاریابی پیامکی یعنی ارسال اس ام اس به مشتریان است که مزایای بسیاری برای توسعه کسب‌وکارتان دارد.

مزایای بازاریابی پیامکی برای توسعه کسب‌وکار

می‌خواهیم خیلی خلاصه به مهم‌ترین مزایای اس ام اس مارکتینگ و تاثیری مثبتی که در رشد کسب‌وکارتان دارد، اشاره کنم. اول از همه یادتان باشد که بازاریابی پیامکی تعرفه پیامکی مناسبی دارد و با قیمت معقولی می‌توانید برای تعداد زیادی از شهروندان که حداقل ۱۰% آن‌ها مشتریان شما خواهند شد، پیامک انبوه ارسال کنید. معمولاً برای اطلاع‌رسانی، معرفی برند، خبر افتتاحیه فروشگاه یا راه‌اندازی وبسایت مناسب‌ترین روش ارسال پیامک انبوه به مشتریان است. حالا شما هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی کردید و هم با یک روش نوین و البته کم‌هزینه‌تر به تعداد بیشتری از مردم معرفی شدید.

امکان ارسال کمطقه‌ای، دومین مزیت بازاریابی پیامکی است. بیایید به همین پخش تراکت‌ها فکر کنید، معمولاً وقتی صاحبان کسب‌وکار بخواهند در یک منطقه خاص تبلیغ کنند، از روش سنتی چاپ تراکت و پخش آن استفاده می‌کنند که شاید نیمی از مردم آن را نخوانند. حالا وقتی آمار نشان می‌دهد که ۹۸% پیام‌های تبلیغاتی خوانده می‌شود، چرا برای تبلیغات در یک محله خاص از این مزیت بازاریابی پیامکی استفاده نکنیم؟

اخرین مورد مهم اس ام اس مارکتینگ، وب‌سرویس پیامکی است. حالا دیگر همه کسب‌وکارها وبسایت دارند و امکان خرید آنلاین را برای مشتریان فراهم کردند. پس لازم است که با وب‌سرویس پیامکی در خدمت مشتری باشید تا بعد از خرید آنلاین اطلاعات مهمی مانند کد پیگیری، لیست خرید، فیش پرداختی و موارد مهمی از این دست را برایش از این طریق ارسال کنید.

برای توسعه کسب‌وکارتان ملی پیامک را انتخاب کنید

با اطمینان به شما می‌گویم که برای توسعه کسب‌وکارتان بهتر است، از پنل ارسال اس ام اس ملی پیامک استفاده کنید، چون هر چیزی که از تبلیغات بخواهید، در پنل ملی پیامک تعریف شده تا به پیشرفت کارتان کمک کند. ما در اینجا تنها به چند تاثیر مهم و مثبت ارسال پیامک تبلیغاتی در توسعه کسب‌وکار اشاره کردیم. این لیست به مراتب از این موارد بیشتر است و ملی پیامک همه این امکانات را در اختیارتان قرار می‌دهد.

اگر به صورت جدی دنبال تحولی در رشد و پیشرفت کار هستید، ده دقیقه از وقتتان را به من بدهید و در سایت ملی پیامک به آدرس www.melipayamak.com ثبت‌نام کنید تا تیم پشتیبانی با شما تماس بگیرد و مدارکی که برای دریافت پنل لازم است را اطلاع دهد. بعد از ثبت‌نام هم رمز عبور و هم نام کاربری برایتان ارسال می‌شود تا از همان لحظه از پنل استفاده کنید.

ملی پیامک با ده سال سابقه در حوزه پنل‌های اس ام اسی یکی از ارکان مهم پیشرفت برندهای مشهور و توسعه کسب‌وکارهای پیشگام بازار ایران بوده و دراین زمینه شما را هم تنها نخواهد گذاشت. اگر همچنان به مشاوره رایگان درباره بازاریابی پیامکی و استفاده از پنل ارسال پیام کوتاه نیاز دارید، با شماره ۰۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید و با کارشناسان فنی تیم ملی پیامک در این زمینه صحبت کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها