با خونخوارترین زنان تاریخ آشنا شوید!

در این پست شما را با ۵ زن خونخوار آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

 

۱. بل گانس (Belle Gunness)

بل گانس به همراه فرزندانش

بل گانس در اوایل قرن بیستم از نروژ به آمریکا مهاجرت کرد و با خرید یک مزرعه، در آن مستقر شد. با قدی ۱۸۳ سانتی متری و ۹۱ کیلوگرم وزن، دارای جثه قوی، هوشی سرشار و از همه مهمتر طمع تر ثروتی بینهایت بود. طبق اسناد رسمی به علاوه سه فرزند خودش، ۲۵ نفر را به قتل رسانده است ولی طبق ادعاها شمار افرادی که به دست بل گانس به قتل رسیده اند بیش از ۱۰۰ نفر تخمین زده می شود.

ترفند بل گانس به این صورت بود که ابتدا در روزنامه آگهی با مضمون اینکه زن نروژی تباری تنهاست و دنبال مردی برای ازدواج می گردد و ثروتمندترین طالب او را که با پولهایش به نزد او برود را به عنوان همسر انتخاب خواهد کرد.

این زن شیطان صفت برای اینکه اهالی به وی مشکوک نشوند، مدتی را با شوهر جدیدش می گذراند و وقتی که زمان مناسب فرا می رسید، شوهر های از همه جا بی خبر خود را با مسموم کردن به قتل می رساند و پس از تکه تکه کردن اجسادشان، آنها را در مزرعه خود دفن می کرد. در این حالت پول های شوهرهای مرحومش به او می رسید و با هربار ازدواج به ثروت او افزوده می شد.

پس از کشتن آخرین شوهرش با رخ دادن یک آتش سوزی در مزرعه، از صفحه روزگار محو شد و دیگر کسی از او خبری نداشت. طبق گفته های اهالی، بعد مشکوک شدن اهالی منطقه به او و پس از اینکه به اندازه کافی ثروت به دست آورد، به صورت عمدی مزرعه را آتش زده و فرار کرده است.

ثروت بل گانس پس از ازدواج با ۴۰ مرد و به دست آوردن سرمایه آنها، به پول امروز به اندازه ۶ میلیون دلار تخمین زده می شود.

۲. کاترین نایت (Katherine knight)

کاترین نایت

کاترین نایت با بیش از ۱ بار ازدواج و به جرم شکنجه و قتل، اولین زن تاریخ استرالیا است که به دو بار حبس ابد بدون اجازه ملاقات محکوم شده است.

او در سن ۱۱ سالگی مورد ت*ج*ا*و*ز پدرش قرار گرفت و در سن ۱۴ سالگی به دلیل خودکشی عموی کوچکش که فقط به او نزدیک بود دچار بیماری افسردگی شد و ادعا می کرد که روح عمویش به ملاقات او می آید. چند سال بعد، شغل مورد علاقه اش را با شروع به کار در یک قصابی پیدا کرد. به گفته خودش تکه تکه کردن گوشت با استفاده از ساطور و چاقو به او آرامش خاصی می داد.

حتی عشق هم نتوانست روح مریض کاترین را درمان کند. بدین صورت که در شب اول ازدواجش به دلیل اینکه “دیوید کلید” پس از پایان نزدیکی خسته شده است، قصد خفه کردن او را داشت. در طول زندگی مشترک هم یک بار به دلیل اینکه دیوید دیر به خانه آمده، با ماهیتابه جوری به سر او ضربه زده بود که جمجمه دیوید از سه جا ترک برداشته بود.

بعد از ترک دیوید، کاترین عاشق یک مرد دیگر به نام جف ساندروس می شود و برای اینکه به او نشان دهد در صورت ترک او چه بلایی بر سرش می آورد، جلوی چشمان جف، سر سگ هشت ماهه او را از بدنش جدا می کند. پس از چند هفته از این ماجرا در طی یک مشاجره، میله ای آهنی فک جف را خورد کرده و با چاقو ۱۵ ضربه به قفسه سینه او می زند و او را هم ترک می کند.

کاترین نایت و جان پرایس

کاترین پس از آشنایی با دوست پسر سومش از او صاحب یک فرزند پسر می شود و او را نیز به دلیل عاشق شدن به یک مرد دیگر به نام جان پرایس ترک می کند. جان پرایس یک فرد معمولی و محبوب بین آشنایان و پدر سه فرزند بود. به دلیل پشیمانی از کار تصمیم گرفت تا از کاترین جدا شود. در تاریخ ۲۹ فوریه ۲۰۰۰ مشاجره ای بین این دو در این خصوص شکل می گیرد و کاترین نایت پس از شنیدن درخواست طلاق توسط جان، با چاقوی قصابی شوهرش را به قتل می رساند.

طبق گزارش پزشکی قانونی، در بدن جان ۳۸ ضربه چاقو وجود داشته و ماجرا زمانی وحشتناکتر می شود که کاترین پس از کندن پوست جسد جان، او را به قلاب قصابی پشت حیات آویزان می کند و با تکه تکه کردن بدنش، گوشتش را در ظرف های بزرگ ریخته و می پزد و در وقت شام سعی داشت تا گوشت پدرشان را به خورد فرزندان جان بدهد.

۳. آیلین وورنوس (Aileen Wuornos)

آیلین وورنوس

آیلین وورنوس را می توان معروف زن قاتل زنجیره ای جهان دانست که در قبال دریافت، با پیرزنان و زنان ه*م*ب*س*ت*ر می شد. وقتی بچه بود پدرش پس از متهم شدن به کودک آزاری، از ترس در مقابل چشمان او خودش را دار می زند. مادرش هم وقتی که او فقط ۶ ماه داشت او را به پدر و مادر شوهرش سپرده و فرار کرده است.

در سن ۱۳ سالگی مورد ت*ج*ا*و*ز قرار گرفت و پس از اینکه صاحب یک فرزند نامشروع شد توسط پدربزرگش از خانه بیرون انداخته شد. پس از آن زندگی آیلین در یک ون قراضه در یک خرابه به ت*ن ف*ر*و*ش*ی گره خورد. این کودکی وحشتناک باعث شد تا نفرت وحشتناک از انسانها در وجود او ریشه های عمیقی را تشکیل دهد.

وورنوس در ۲۰ سالگی با یک پیرمرد هفتاد ساله ازدواج کرد و به دلیل اینکه پس از یک مشاجره، شوهرش را با یک میل آهنی کتک می زد دوباره از خانه بیرون انداخته می شود. پس از آن در حین ت*ن ف*ر*و*ش*ی مشتریان خودش را به قتل می رساند و با برداشتن پول هایشان، اجساد آنها را در جنگل دفن می کند.

وورنوس با اینکه به هفت مورد قتل اعتراف کرد ولی فقط ۵ جسد کشف شد و او به جرم ۵ فقره قتل به اعدام محکوم شد. او در آخرین اظهاراتش قبل از اعدام این جملات را بر زبان آورد:

“در پس تمامی جنایت هایی که انجام داده ام، یک نفرت وحشتناک پنهان است و باید اعدام شوم. چون اگر دوباره آزاد شوم، دوباره دست به کشتن انسانها خواهم زد”

 

۴. الیزابت باتوری (Elizabeth Bathory)

الیزابت باتوری

به دلیل جنایات وحشتناکی که مرتکب شده بود به او لقب کنتس خونین را داده بودند. الیزابت علاقه ای وصف نشدنی به طلسم و جادوگری داشت و به دلیل اینکه جزو خاندان سلطنتی مجارستان محسوب می شد، هیچوقت به جرم جادوگری مجازات نشد.

به دلیل ترس از پیر شدن و از دست دادن زیبایی اش و با باور به اینکه با مالیدن خون به بدنش باعث جوان ماندن پوستش می شود، بیش از ۶۰۰ دختر باکره را دزدیده و پس از شکنجه به قتل می رساند و برای جوان ماندن خون آنها را می نوشید.

به روشی شیطانی، دختران را از بالای وانی آویزان می کرد و با بریدن دستها و پاهایشان، وان را با خون آنها پر می کرد و در آن وان، بدنش می شست.

پس از شروع اعتراضات و مشکوک شدن مردم به او در مورد دزدیدن دختران شهر، در قصرش حبس و در سال ۱۶۱۴ در تنهایی جان داد.

 

۵. دلفین لالوری (Delphine Lalaurie)

دلفین لالوری

در پشت چهره  زیبا و ثروتمند دلفین لالوری یک زن سادیسمی نژادپرست پنهان بود. همه او را با لقب فرشته شیطان صفت می شناختند. او قصری سه طبقه را با ده ها برده برای اجرایی کردن آرزوهای شیطانی اش بنا کرد. این ساختمان که او در آن زندگی می کرد قرن ها با نام قصر وحشت شناخته می شد.

در تاریخ ۱۰ آپریل ۱۸۳۴ به دلیل رخ دادن یک آتش سوزی در آشپزخانه این ساختمان، آتش نشانهایی که وارد این خانه شدند جسد پیرزن سیاه پوست هفتاد ساله ای را یافتند که با بدنی کاملا سوخته به شومینه زنجیر شده بود. با جستجوی بیشتر پلیس با آتش نشان ها با اتاقی قفل شده در طبقه سوم این خانه مواجه شدند و پس از شکستن در، سالنی را پیدا کردند که ده ها جسد در آن وجود داشت و مردها و زنان سیاه پوست با بدنهای ل*خ*ت به دیوار و زمین زنجیر شده بودند.

بسیاری از این برده ها مرده بودند ولی آن دسته ای که زنده بودند هم در حال جان دادن بودند. بر روی افراد، عمل های چندین باره تغییر جنسیت انجام شده بود. زنی را با شکستن دستها و پاهایش سعی داشته تا به یک خرچنگ شبیه کند و زنی برای شبیه کردن به یک هزارپا به صد تکه تقسیم کرده بود.

بسیاری از این افراد را برای تست اینکه چقدر می توانند بدون خوردن غذا زنده بمانند دهانشان را دوخته و تعدادی هم پوستشان را کنده بود. بعدها برده هایی که زنده مانده بودند به دکترها برای اینکه آنها را بکشند التماس می کردند، چون تاثیرات، معلولیت و زخم هایی که این زن شیطان صفت بر روی آنها به جای گذاشته بود غیرقابل تحمل بود.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها