بهترین آهنگ های زنگ موبایل

بارها اتفاق افتاده است که در یک مکان عمومی حضور داشته اید که ناگهان یک صدای بلند توجه همه حاضرین را به خود جلب می کند. این یک تلفن است، تا آنجا که می تواند صدایی بلند دارد. موسیقی باریک و خشن. بسیاری از چهره ها به منبع صدا برمی گردند و تماشا می کنند که صاحب آن در جیب خود به دنبال آن می گردد تا هرچه زودتر صدای آن را قطع کند.

این یک نمونه تصادفی از وضعیتی است که در آن صدای ناخواسته فضای زندگی ما را آشفته می کند و موارد بسیار بیشتری وجود دارد. نمی توانیم به هر دلیل خوبی برای استفاده از موسیقی به عنوان آهنگ زنگ فکر کنیم. این مانند پوشیدن دکمه ای است که یک قطعه کوچک از نقاشی هنرمند مورد علاقه خود را نشان می دهد که در زمان و مکانی اشتباه از آن استفاده شده است.

خصوصیات آهنگ زنگ خوب

  • حالت صدای کم-حالت یک آهنگ زنگ نباید روحیه خاصی را برقرار کند. شما هرگز نمی دانید چه کسی در آن طرف خط قرار دارد و هرگز نمی دانید چه پیامی در انتظار شماست.
  • زنگ پیشفرض مخصوص آیفون وسیله ای شگفت انگیز است، اما از آنجا که بسیار محبوب هستند ، همه جا هستند. تلفن زنگ می خورد. مال خودت است یا همسایه ات؟ با استفاده از آهنگ زنگ شخصی همیشه می دانید چه موقع باید واکنش نشان دهید.
  • محجوب نبودن من می دانم که بعضی از افراد همیشه از حالت ویبره گوشی خود استفاده می کنند ، اما من همچنین می دانم که آنها نیمی از اوقات را به دلیل احساس نکردن آن بر نمی دارند و بدیهی است که آن را نمی شنوند. استفاده از آهنگ زنگ ملایم و بدون مانع باعث ناراحتی دوست یا همکاران شما نمی شود و این مشکل را برطرف می کند.
  • وضوح. گفته می شود شما نمی خواهید خیلی نرم و ملایم باشد زیرا دیگر آن را نمی شنوید. فرکانس باید درست باشد ، زیرا گوش انسان به صداهای کم و همچنین به اصوات بالاتر پاسخ نمی دهد. در کنار آن ، صدایی که فرکانس مناسب دارد را می توان به سطح پایین تری تنظیم کرد زیرا گوش ما نسبت به آن حساس تر است.

طراحی آهنگ زنگی که تمام خصوصیات مد نظر شما را داشته باشد دشوار است. با این حال آهنگ های زنگ موجود در برخی سایت ها تا حد زیادی نیازهای شما را برطرف خواهند کرد. بعضی از آهنگ ها به طور کامل غیر قابل استفاده هستند ، آهنگ های زنگ “خنده دار” مانند “موتور سیکلت” ، “صدای برق ماشین” یا مواردی مشابه آن برای آهنگ زنگ موبایل مناسب نیستند.

بهترین سایت دانلود آهنگ زنگ موبایل باکلاس

اگر تا کنون در پیدا کردن آهنگ مناسب برای زنگ موبایل خود موفق نبوده اید، با مراجعه به سایت آپ آهنگ می توانید با در اختیار داشتن انواع مختلف آهنگ های مختلف، آهنکگ زنگ مورد علاقه خود را دانلود کنید. این سایت امکان دانلود زنگ موبایل باکلاس و جدید را برای سلیقه های مختلف در یک مطلب جمع آوری کرده است تا کاربران به راحتی آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها