پکیج آموزش سازدهنی کروماتیک

پیشنهاد می کنیم برای آموزش کروماتیک دوره آموزش سازدهنی خنیاگر را از دست ندهید.

آموزش متناسب با اصول استاندارد جهانی

استعداد در یادگیری موسیقی امری انکار ناپذیر هست اما آموزش مطابق با استانداردهای جهانی می تواند ذوق و هنر درونی هنرجویان را متبلور کند.

این آکادمی حرفه ای نیز فرصتی طلایی فراهم کرده است تا تمامی افراد قدم به قدم پله های آموزشی را در جوار برترین اساتید بپیمایند.

ضمانت برگشت وجه و استفاده از جدید ترین فیلم های آموزشی

مجموعه های آموزشی مطابق با استاندارد های روز دنیا تهیه شده اند که هنرجو به راحتی می تواند بر جغرافیای ساز خویش تسلط یابد و تبدیل به هنرمندی برجسته شود همچنین جلسات جدید تر نیز به صورت محتوا های آموزشی به روز شده در اختیار علاقمندان قرار می گیرند.

اگرچه کیفیت خیره کننده این محتوا های آموزشی خود ضمانت بازدهی بالاست اما هنرجویان تا ۱۵ روز که مایل باشند می توانند هزینه پرداختی را باز پس گیرند.

چالش های یادگیری حرفه ای موسیقی

اغلب اوقات عدم موفقیت خودمان را به شرایط خاص خانوادگی، محیط نابسمان محیطی و هزاران دلیل دیگر گره می زنیم اما در حال حاضر با وجود ابزارهای شگفت انگیز اینترنت برای یادگیری هیچ مهارتی حتی موسقی نمی توان بهانه جویی کرد کافی است به جای مقصر دانستن دیگران فقط اراده کنید.

فراموش نکنید برای یادگیری موسیقی هیچ گاه دیر نیست، آکادمی موسیقی خنیاگر این امکان را فراهم کرده است تا تمامی افراد از کودکان مستعد تا افراد میانسال که اغلب حسرت روزهای رفته را می خورند و حتی خجالت می کشند برای تحقق آرزوی قلبی و یادگیری ساز جهت نمایش توانمندی خاک خورده درونی خویش گام بردارند بتوانند بیاموزند و حرفه ای بنوازند.

سرعت بالای یادگیری موسیقی بصورت تصویری و آنلاین

فرقی ندارد شما ساکن بهترین منطقه کلانشهر تهران با امکانات رویایی هستید یا زندگی در دورترین شهر مرزی موجب شده فرصت اینکه از کلاس های آموزشی باکیفیت و استفاده از محضر اساتید مشهور موسیقی بهره ببرید را از دست بدهید می توانید به راحتی با استفاده از بسته های آموزشی خنیاگر مطابق با اصول استاندارد جهانی از آموزشات حرفه ای استادانی که در تمام کشور و نزد تمامی اهالی موسیقی ایران و حتی جهان شناخته ‌شده هستند، بیاموزید و هنر وجودی خویش را به نمایش بگذارید.

پکیج آموزش سازدهنی مقدماتی منصور پاک نژاد

محتواهای آموزشی ساز دهنی (هارمونیکا) با همراهی استاد منصور پاک نژاد از مفاخر موسیقی ایران زمین تهیه شده است که می تواند کیفیت بالا آموزش را نشان دهد.

هنرجو همگام با آموزشات استاد طی شش فصل قدم به قدم مفاهیم و اصول اولیه می شناسد و می تواند عملکرد خیره کننده ای نیز با تسلط بر نکات پایه ساز دهنی به نمایش بگذارد.

استفاده از این محتوا آموزشی بینظیر می تواند سکوی پرتابی باشد تا هنرجویان به راحتی بتوانند در آموختن هر نوع مدل از ساز هارمونیکا موفق شوند، تمامی جزییات آموزشی مطابق با “کتاب طلایی” تالیف استاد صورت می گیرد که بر جذابیت موضوع می افزاید.

درباره منصور پاک نژاد

توانمندی و مهارت خیره کننده استاد منصور پاک نژاد بی ارتباط با سابقه شناخت طولانی مدت ایشان از موسیقی نیست. استاد از سنین نوجوانی علاوه بر انس با سازهای کلاویه ای به یادگیری ساز دهنی مشغول بودند.

اساتیدی همچون پرویز منصوری و مهندس بهمن نوایی در تربیت شخصیت فاخر هنری ایشان نقش بسیاری داشته است.

فعالیت های هنری شاخص

  • برگزاری ورکشاپ بینظیر در تالار فارابی کاخ سعد آباد، ایوان شمس و سالن کنسرت سورنا
  • استقبال پر شور از اجرا حرفه ای در سالن ایوان شمس ( سال ۱۳۹۳ )
  • نگارش و چاپ چند جلد کتاب ممتاز برای یادگیری ساز دهنی: انتشار کتاب ساز دهنی ترمولو  (سال۱۳۸۰)، انتشار ساز دهنی کروماتیک (سال۱۳۸۲ ) ، انتشار ساز دهنی دیاتونیک ۱۰ سوراخ (سال ۱۳۸۹) ، انتشار کتاب خود آموز طلایی ( سال ۱۳۹۶)

معرفی دوره سازدهنی: در این ویدئو به طور کامل فرآیند آموزشی این مجموعه توضیح داده خواهد شد. همچنین سازهایی که در این آموزش مورد استفاده قرار گرفته‌اند معرفی می‌شوند.

جلسه اول: آموزش نت‌های دو، ر، می روی سازهای کروماتیک، دیاتونیک ۱۰ سوراخ و ترمولو به همراه تمرینات مورد نیاز برای یادگیری این نت‌ها، آموزش سکوت سیاه، نت سفید، یک قطعه به همراه پلی‌بک و نحوه اجرای پلی‌بک

جلسه دوم: آموزش نت‌های فا و سل به همراه تمرینات آنها و یک قطعه، آموزش نت لا و تمرینات مربوط به آن و یک قطعه و پلی‌بک

جلسه سوم: آموزش کشش زمانی سه ضرب و نت سفید نقطه‌دار و یک قطعه، آموزش خط اتحاد و شیوه‌ی اجرای نت‌های طولانی

جلسه چهارم: شروع آموزش نت چنگ و تمرینات آن، ادامه تمرینات نت چنگ و یک قطعه و پلی‌بک

جلسه پنجم: آموزش نت‌های سی و دو. تمرینات اکتاو و یک قطعه، آموزش نت‌های سی طرف چپ و سل طرف چپ. تمرینات با میزان‌نمای ۳/۴ و چند قطعه و پلی‌بک

جلسه ششم: آموزش تکنیک‌های نفس کشیدن با ساز و اجرای زیباتر نت‌ها، آموزش داینامیک و ادامه تکنیک‌ها

جلسه هفتم: آموزش نت لا به همراه تمرینات مربوطه، قطعات و پلی‌بک برای تثبیت موضوع، ادامه تمرینات مربوط به نت و شروع آموزش داینامیک و افتک‌های صدا

جلسه هشتم: یادآوری نت چنگ و آموزش سکوت چنگ به همراه تمرینات و قطعات مربوطه و پلی‌بک

جلسه نهم: آموزش نت سیاه نقطه‌دار و نحوه‌ی اجرا و شمارش آن در تمرینات، در این قسمت تمرینات مربوط به نت‌های نقطه‌دار ادامه می‌یابد، تحلیل و اجرای قطعه‌ی تایتانیک به همراه پلی‌بک، در این قسمت تمرینات مربوط به مباحث جلسه نهم ادامه می‌یابد

جلسه دهم: آموزش نت‌های دیز و بمل و گرفتن کلید ساز، تمرینات و قطعات برای نت‌های دیز به همراه پلی‌بک، معرفی و آموزش افکت‌های جدید، اجرای افکت‌های آموزش داده شده در قسمت قبل روی قطعات، تحلیل و اجرای قطعه پاپیون به همراه پلی‌بک، اجرای تمرینات اختصاصی برای یادگیری نت‌های بمل، آموزش و اجرای دو قطعه

جلسه یازدهم: شروع آموزش دولاچنگ به همراه تمرینات و قطعات مربوط به آن، ادامه تمرینات دولا چنگ و آموزش تکنیک استکاتو

پکیج آموزش سازدهنی گوش نوازان

دوره متوسطه سازدهنی به قطعات متعدد، اتودها، تمرینات و مطالب تئوری بسیاری می‌پردازد تا هنرجو بتواند از پس انواع قطعات در ریتم‌های مختلف برآید و آنها را بنوازد. قطعات ایرانی نیز در این دوره کار شده‌اند که حال و هوای کار را بسیار جذاب کرده است. با گذارندن این دوره، شما ریتم ۶/۸ را به خوبی فرا خواهید گرفت، انواع فیگورهای ریتمیک را می‌آموزید، ضد ضرب و سنکوپ را می‌شناسید و با یادگیری دو اکتاو و کشش زمانی دولاچنگ، امکانات بسیاری برای نواختن قطعات مختلف در اختیار خواهید داشت.

خنیاگر کیست و چه می کند

قبل از همه چیز باید بدانیم خنیاگر کیست و چه می کند. خنیاگر مجموعه ای برای آموزش مجازی موسیقی است که فرصت بینظیری فراهم کرده تا عاشقان این هنر فاخر بتوانند به راحتی بر تمامی تکنیک های آموزشی سازهای اصیل مسلط شوند و اجراهای خیره کننده ای نیز به نمایش بگذارند.

در واقع این آکادمی با تولید بسته های آموزشی، بستر متد خودآموزی را در سطح استاندارد های آموزشی بین المللی ایجاد کرده است تا فقط با استفاده از اینترنت و تکنولوژی های آن افراد مرز های درونی را بشکافند و به راحتی و با ابتدایی ترین امکانات همچون لپ تاپ و کامپیوتر در هر مکان و زمان بیاموزند و شخصیت منحصر به فرد موسیقیایی خود را شکل دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت https://khonyagar.com مراجعه نمائید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها