ابزار و لوازم تعمیرات موبایل را از کجا بخریم؟

ظرافت و حساسیت گوشی‎‌های هوشمند سبب شده تا تعمیرشان کمی سخت‎‌تر شود و دقت بیشتری را بطلبد. از طرفی داشتن لوازم تعمیرات موبایل بی‌کیفیت در نتیجه کار تاثیر منفی گذاشته و زحمات را هدر ‎می‌‌دهد. امگا ابزار با ارائه لوازم تعمیرات موبایل با کیفیت کمک شایانی در این امر می‎‌کند. در واقع لوازم تعمیرات موبایل باید متناسب با گوشی‎‌های روز باشند تا آسیبی در حین تعمیر به آن نرسانند. با خرید ابزار و لوازم  تعمیرات موبایل از امگا ابزار و بروز رسانی لوازم خود رضایت مشتریان را جلب کنید.

به هیچ عنوان خرید لوازم تعمیرات موبایل را یک هزینه اضافی تلقی نکنید زیرا همانقدر که تخصص در کار شما تاثیرگذار است لوازم تعمیرات موبایل باکیفیت و متناسب با گوشی‎‌های روز اهمیت دارد. در ادامه به معرفی تعدادی از این لوازم پرداخته‎‌ایم.

  • هیتر و هویه، نحوه کار هیتر‎‌ها به این صورت است که گرمای زیادی را با فشار به بیرون هدایت می‌کنند و برای جداسازی قطعات گوشی ازجمله بدنه پلاستیکی آن که بسیار مقاوم بوده و جداسازی آن مشکل است، به کار برده می‌شود. همچنین می‌توان از هیتر در تعویض سوکت گوشی و تعویض آی سی‎‌های خراب استفاده کرد. وظیفه هویه برعکس هیتر بوده و درجهت وصل قطعات به هم به کار گرفته می‌‎شود. برندYaxun وQuick هیتر و هویه در امگا ابزار به فروش می‌رسد.
  • منبع تغذیه، جهت تامین توان مصرفی و ولتاژ موبایل از مبدل الکترونی یا منبع تغذیه استفاده می‌شود. خود باتری موبایل را به عنوان یک منبع تغذیه می‌توان در نظر گرفت که بدون این که به جریان برق متصل باشد توان مصرفی موبایل را فراهم می‌کند. ولی درصورتی که می‌خواهیم متوجه شویم باتری مشکلی دارد یا نه و زمانی که می‌خواهیم موبایل را بدون باتری روشن کنیم و یا به باتری شوک بدهیم می‌توانیم از منبع تغذیه استفاده کنیم. خوب است بدانید منبع تغذیه در زمینه تعمیرات موبایل شامل دو نوع  خطی و سوییچینگ می‌باشد که این‎‎‌ها را در امگا ابزار می‌توانید تهیه کنید.
  • لوپ، از آن‌جا که بعضی از قطعات موبایل مثل برد‎‌ها بسیار کوچک هستند در صورت خرابی، تعمیر‎ ‌آن‎‌ها بسیار مشکل است. لوپ‎‌ها که در واقع نوعی میکرسکوپ به شمار می‎‌آیند با توانایی بزرگ کردن اجسام ریز در این راستا به تعمیرکاران کمک می‌کنند. به طور کلی لوپ‎‌ها به دودسته آنالوگ و دیجیتال می‌توان تقسیم بندی کرد. درهنگام کار با لوپ باید به این نکته توجه شود که فاصله صفحه آن تا لنزهایش متناسب باشد تا درحین هویه کاری آسیبی به لنز دوربین وارد نشود. اگر بخواهیم برند‌‎های معروف در این زمینه را نام ببریم می‌توانیم به Sunshine و Yaxun اشاره کنیم .
  • پیچ گوشتی، اگرعلاقمندید کارتعمیرات موبایل را به صورت حرفه‎‌ای دنبال کنید خرید پکیج کامل پیچ گوشتی از امگا ابزار پیشنهاد می‌شود. چراکه برای باز کردن انواع مدل‎‌های گوشی به پیچ گوشتی‎‌های مختلفی نیازاست که پیچ گوشتی‎‌های آیفون، چار سو، دوسو، سه سو، t6 وt5 نمونه‌ای از آن است. سانشاین ، شیائومی و جکو هم برند‎‌های معروف و پرفروش پیچ گوشتی هستند که در بازار موجودند.
  • سیم قلع، یکی دیگر از مشکلاتی که ریز بودن برد موبایل ایجاد می‌کند در هنگام لحیم کاری است. در هنگام لحیم کاری این قطعات بسیار کوچک، علاوه بر لوپ به سیم قلع نیز نیاز دارید که البته این سیم‌‌ها در اندازه‎‌های متفاوت موجودند و سیم مسی قلع کش برای این کار مناسب است. این سیم‌ها که در جابه جایی و ترمیم قطعات به کار می‌روند دارای خاصیت مویینگی بوده و توسط سیم لحیم ذوب شده و سبب برداشته شدن قطعه قلع روی برد می‌شوند.
  • مولتی متر، برای تشخیص درست خرابی گوشی مولتی متر الزامی است با خرید این محصول از امگا ابزار به سهولت قطعه دارای مشکل را پیدا کرده و به تعمیر ان اقدام نمایید. درواقع این دستگاه با داشتن توانایی اندازه گیری شدت جریان ولتاژ و دیگر واحد‎‌های الکتریکی به ما در این کار کمک می‌کند. خوب است بدانید مولتی متر‎‌ها همانند لوپ در نوع دیجیتال وآنالوگ موجودند. معمولا مولتی متر‌‎ها فقط یک کابل اندازه گیری و یا یک پراب موجود است ولی مولتی متر‌‎هایی هم وجود دارند که دارای دو پراب هستند. در این نوع از مولتی متر‌‎ها پراب اول ولتاژ و واحدهای الکترو نیکی و پراب دوم دما را اندازه گیری می‌کند.

با توضیحاتی که داده شد اگر قصد خرید لوازم تعمیرات موبایل را دارید امگا ابزار که یکی از پرمخاطب ترین سایت‎‌ها در زمینه لوازم تعمیرات موبایل بوده می‌تواند به شما کمک کند. چنانچه گوشی شما نیاز به تعمیرات داشت می توانید به بخش تعمیرات موبایل امداد موبایل https://emdadmobile.net مراجعه کنید

عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
Arya

من می‌خوام وسایل تعمیر موبایل بخرم. لطفاً راهنماییم کنین