بررسی انواع کرکره برقی و بهترین سرویس تعمیرات کرکره برقی در ایران

آیا می‌دانستید کرکره برقی نیازمند سرویس سالیانه است؟ بله…با وجود اینکه امروزه بسیاری از صاحبان فروشگاه‌ها و مراکز اداری و غیراداری برای ایجاد امنیت و سهولت در باز و بسته کردن اماکن مختلف از نصب کرکره برقی بهر‌ه می‌گیرند، اما هنوز آگاهی دقیقی از نحوه‌ی کار و نگهداری از کرکره برقی در بین ایشان وجود ندارد. جالب است بدانید این درب پیشرفته‌‌ی پرکاربرد که برای نصب به عنوان درب ورودی یک پارکینگ یا انبار کوچک تا فروشگاه‌ها و ادارات بسیار بزرگ مناسب می‌باشد، مانند تمامی لوازم برقی منزل شما نیازمند رسیدگی و مراقبت است. اما بهترین راهکار برای تعمیر کرکره برقی چیست؟ برای آشنایی کامل با نحوه‌ی نگداری و مراقبت از کرکره برقی ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید!

از کرکره برقی درست استفاده کنید!

مسلماً کار کشیدن مستمر از یک وسیله موجب مستهلک شدن آن خواهد شد، کرکره برقی هم درست مثل هر وسیله‌ای می‌بایست به جا و درست مورد استفاده قرار بگیرد. کرکره برقی که به وسیله‌ی یک مکانیزم الکتروموتوری کار می‌کند، توسط چرخ دنده‌ای به برق متصل شده و با ریموت باز یا بسته می‌شود. از آنجا که افراد هر روز می‌بایست برای ورود و خروج به محل کار یا پارکینگ منازل خود از کرکره برقی استفاده کنند، همواره نسبت به سلامت و نحونه‌ی عملکرد آن حساس هستند. کرکره برقی هم مانند دیگر لوازم ممکن است خراب شود و نیازمند تعمیر تخصصی باشد، بنابراین همواره می‌بایست یک فرد متخصص را برای تعمیر کرکره برقی بشناسید تا در صورت لزوم از او کمک بخواهید.

از جمله مواردی که باعث می شود در عملکرد یک کرکره برقی اختلال ایجاد شود ، خرابی موتور آن است . این موضوع یک کار کاملا تخصصی است و نیاز است که به محض اطلاع از خرابی موتور، برای تعمیر کرکره برقی با یک متخصص تماس بگیرید.

شما می توانید برای هماهنگی و ارائه خدمات و تعمیر انواع کرکره های اتوماتیک و همچنین مشاوره تعمیرات کرکر  اینجا    کلیک کنید.

شایع‌ترین دلایل برای تعمیر کرکره برقی کدامند؟

عدم تشخیص به موقع تعمیرکرکره برقی می‌تواند مشکلات و معضلات بزرگ‌تری را به بار بیاورد، بنابراین بهتر است با پرتکرارترین دلایل خرابی این ابزار پرطرفدار آشنا شوید. برخی از این مشکلات به شرح زیر می‌باشند:

  1. همانطور که گفته شد، کرکره برقی توسط یک موتور الکترو مکانیکی عمل می‌کند، به همین جهت اگر به هر علتی موتور دچار آسیب یا مشکلاتی بشود، می‌بایست حتما با تعمیرکار تماس حاصل کنید.
  2. دومین علت شایع خرابی کرکره برقی که افراد را برای استفاده از آن دچار مشکل خواهد کرد، خراب شدن ریموت کنترل آن خواهد بود. اگرچه تمامی کرکره‌ها دارای یک کلید بزرگ هستند که در زمان‌های قطع برق و… مورد استفاده قرار بگیرد، اما کرکره برقی بدون ریموت درست مانند کرکره‌های قدیمی خواهد بود.
  3. این مکانیزم پیشرفته مجهز به یک چشمی ایمن است که با تشخیص و ارتباط گرفتن با ریموت به موتور دستور باز یا بسته شدن می‌دهد. به همین جهت حتی اگر این چشمی کوچک از کار بیفتد، نیازمند تعمیر خواهد بود.
  4. موتور این نوع کرکره‌های نوین دارای قطعه‌ای به نام رسیور است که دستور را دریافت و با انتقال به دیگر اجزا، به اجرا در می‌آورد. چناچه رسیور دستگاه دچار مشکل شود، معملاً استفاده از آن غیر ممکن می‌شود.

با وجود اینکه چهار مورد فوق از مهم‌ترین و شایع‌ترین علل خرابی کرکره برقی محسوب می‌شود، اما دلایل دیگری همچون خراب شدن شفت، خراب شدن اندکپ و… هم به عنوان مشکلات کرکره برقی ذکر شده است. بنابراین به وضوح روشن است که آشنایی با یک تعمیرکار برای سرویس و تعمیر به موقع کرکره برقی از ضروریات استفاده از آن به شمار می‌رود.

بهترین تعمیرکار کرکره برقی کیست؟

طبیعتاً برای تشخیص و تعمیر درست کرکره برقی می‌بایست حتماً فردی که برای تعمیر انتخاب می‌شود دانش و مهارت لازم را در این زمینه داشته باشد. از طرفی شخص تعمیرکار می‌بایست ابزارآلات را در دسترس داشته و نحوه‌ی کار با آن‌ها را به خوبی آموزش دیده باشد. البته با پیشرفت تکنولوژی پیداکردن یک تعمیرکار خوب کار خیلی سختی به نظر نمی‌رسد، بهترین راهکار مراجعه به وبسایت رسمی مجموعه “آتی در” و تماس گرفتن با کارشناسان این مجموعه می‌باشد. “آتی در” نام یک مجموعه فعال در زمینه فروش، سرویس و تعمیر کرکره برقی است که با سال‌ها تجربه و تلاش بین عام و خاص زبانزد خواهد بود. “آتی در” با بکارگیری افرادی متخصص و مجرب همواره می‌کوشد تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند. جالب است بدانید برای کمک گرفتن از مهندسین این مجموعه می‌توانید از طریق سایت و به صورت غیرحضوری اقدام کنید. بنابراین هرگز نگرانی بابت تعمیر کرکره برقی یا سرویس آن نداشته دباشید، “آتی در” همواره برای خدمت رسانی حاضر است. با استفاده‌ی درست و مراقبت به موقع از کرکره برقی خود، طول عمر آن را افزایش دهید و به راحتی از آن استفاده کنید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت  آتی در ، https://www.atidoor.com  و یا با آدرس ایمیل info@atidoor.com مکاتبه نموده و یا با شماره تماس ۰۲۱۸۸۸۰۸۱۱۱  در ارتباط  باشید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها