دستگاه نانو گلس چیست؟ (معایب و مزایا)

دستگاه نانو گلس، یکی از جدیدترین و به‌روزترین تکنولوژی‌های بشر است که در زمینه محصولات دیجیتال طراحی و ساخته شده است و کاربرد آن برای دستگاه موبایل و همچنین بعضی دیگر از وسایل قیمتی از جمله ساعت و … می‌باشد. ویژگی‌ها و جذابیت کاربرد این دستگاه به قدری بالاست که سبب ترغیب مردم برای خرید آن شده و دستگاه نانو گلس را به یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های مورد استفاده برای موبایل تبدیل نموده است؛ چون این روزها تقریبا در دست هر ایرانی یک موبایل به عنوان ابزار تکنولوژی ارتباطات می‌توان مشاهده نمود. از این رو در صدد برآمدیم تا در این گزارش شما را با انواع دستگاه نانو گلس آلمانی و دستگاه نانو گلس کره‌ای و همچنین با قطره نانو گلس و کاربرد آن آشنا نموده و از قیمت دستگاه نانو گلس در فروشگاه سبدجت مطلع نماییم. پس اگر با ۳ میلیون تومان دنبال یک کسب و کار راحت و تضمینی هستید؛ ما را تا پایان گزارش همراهی نمایید.

دستگاه نانو گلس چیست؟

دستگاه نانو گلس چیست؟

دستگاه نانو گلس ضد خش و ضد ضربه یک دستگاه بسیار کاربردی و بسیار کم هزینه است که جهت نصب گلس بر روی گوشی‌ کاربرد دارد و خرید آن می‌تواند مزایای بسیار زیادی را با خود به همراه داشته باشد. زیرا می‌توان گفت که امروزه تعویض گلس گوشی‌های همراه توسط تمامی افرادی که دارای یک گوشی هوشمند هستند در بازه‌های زمانی مختلف انجام می‌شود که در این راستا نصب گلس با یک هزینه کم می‌تواند بهترین روش برای کسب یک درآمد پر سود برای افراد جویای کسب و کار که سرمابه چندانی هم ندارند، باشد.

این نانو گلس زمانی که روی سطح صفحه نمایش گوشی قرار داده می شود با خشک شدن به کمک یک دستگاه مخصوص، یک لایه نازک سخت روی صفحه ایجاد می کند که مقاومت بالایی در مقابل ضربات خواهد داشت و به دلیل ایجاد رشته های پلیمری مقاومت بسیار زیادی در مقابل ترک برداشتن دارد. در واقع مولوکول ها در رشته های پلیمری با قدرت بسیار زیادی به یکدیگری متصل شده اند که جدا کردن آن ها از هم را بسیار سخت می سازد و سطح کاملا یک دست و صافی را به وجود می آورند.

مزایای استفاده از دستگاه نانو گلس:

  • بی نیاز شدن از خرید انواع گلس تا مدت ها (۶ ماه) به دلیل استفاده از یک بار از نانو گلس
  • بالا بودن کیفیت نسبت به مدل های نصبی و بسیار مقاوم
  • عدم حس نانو گلس بر روی گوشی به دلیل ظرافت بالای این نمونه
  • بسیار سبک
  • کار با دقت بالا با گوشی به دلیل عدم مزاحمت نانو گلس و عدم پایین آمدن کیفیت لمس صفحه گوشی و حساسیت بالا در مقابل لمس به دلیل نازک بودن لایه نانو گلس
  • مقاوم بودن در برابر ضربه و خش و مقاومت بیشتر در مقابل ضربه
  • محافظت در برابر انواع مواد مضردیگر همچون آب جوش و …
  • آب گریز شدن صفحه به کمک نانو گلس و ایجاد امکان استفاده از گوشی بدون نگرانی در شرایطی نظیر هوای بارانی به دلیل ضد آب شدن صفحه نمایش ( البته این به معنی ضد آب شدن کامل گوشی نمی باشد.)
  • عدم استفاده از این دستگاه نانو گلس منحصرا برای گوشی موبایل و قابلیت مقاوم سازی و استفاده برای جلوگیر از خش افتادن و یا ضربه خوردن اشیا با ارزش و قیمتی همچون شیشه عینک و حتی شیشه ساعت های گران بها
  • قابل استفاده برای گوشی های پشت شیشه ای و قابلیت مقاوم سازی پشت اینگونه موبایل ها در برابر هر گونه ضربه و خط و خشی
  • عدم به جا ماندن اثر انگشت و جابه جایی راحت انگشت روی صفحه
  • عدم ایجاد مشکل برای وضوح و شفافیت تصویر و شفافیت بالا و عبور درصد بالایی از نور و رنگ از گلس
  • چسبندگی کامل روی صفحه نمایش و عدم وجود حباب و خلاء زیر گلس
  • آنتی باکتریال بودن برخی از این نوع دستگاه نانو گلس و عدم زنده ماندن باکتری رو سطح این نوع از نانو گلس ها
  • پوشاندن سطح بیشتری از صفحه نمایش توسط نانو گلس نسبت به گلس های شیشه ای معمولی و موثر در جهت مقاومت بیشتر گوشی در مقابل غبار و قطرات ریز آب
  • چسبندگی بالای نانو گلس و عدم امکان جداسازی بعد از نصب
  • کافی بودن تنها چند قطره نانو گلس برای پوشاندن کل صفحه نمایش
  • قیمت پایین تر و مقرون به صرفه تر بودن نانو گلس نسبت به گلس های جامد و شیشه ای که به دلیل تولید در کارخانه، هزینه های ساخت آن ها بالا می رود.
  • کمک به صاف شدن سطح روی شیشه
  • عدم قابلیت شستشو و نصب مجدد
  • داشتن مقاومت خوب در برابر فشار که برای بالا بردن این مقاومت می توان یک چند بار دیگر روی همان پوشش قبلی از نانو مایع استفاده نمود.

دستگاه نانو گلس موبایل اصلی

دستگاه نانو گلس اصلی

تشخیص و خرید نمونه اصلی این دستگاه به دلیل وجود نوع تقلبی آن، معمولا با کمی سختی و دشواری همراه است. زیرا پایین بودن کیفیت نمونه تقلبی این دستگاه باعث به وجود آوردن آسیب‌های جدی روی صفحه نمایش می‌شود. بنابراین لازم است تا افراد متقاضی جهت خرید دستگاه نانو گلس قبل از خرید دستگاه و یا متقاضیان نانو کردن گوشی همراه در نزد سایر افراد، ابتدا از اصل بودن دستگاه اطمینان مطمئن شده وسپس اقدام به خرید یا نانو گلس کردن گوشی خود نمایند. که در این راستا اولین و مهمترین نکته‌ای که می‌تواند جهت خرید دستگاه نانو گلس گوشی اصلی به افراد متقاضی کمک نماید، خرید از فروشگاه تخصصی و تایید شده فروش این محصولات و تجهیزات همچون فروشگاه سبدجت می‌باشد. برای این امر بهتر است با کارشناسان اینگونه فروشگاه‌ها تماس گرفته تا از کم و کیف دستگاه‌های اورجینال و اصل نانو گلس اطلاع پیدا نمود.

در حالت کلی دو نوع دستگاه نانو گلس در بازار وجود دارد که بیشتر مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

  • دستگاه نانو گلس کره‌ای

  • دستگاه نانو گلس آلمانی

هر دو این دستگاه‌ها بنا به کیفیتی که دارند مورد توجه مشتریان می‌باشند. اما تفاوت‌هایی در قیمت دستگاه نانو گلس دارند. در حالت کلی چه شما دستگاه کره‌ای را بخرید و چه آلمانی در کنار برخی تفاوت‌ها در مدل، آنـچه مهم می‌باشد این امر است که اقدام به خرید دستگاه اورجینال بنمایید. چرا که نمونه فیک این نوع دستگاه‌ها در بازار وجود دارد. برای اینکه به این هدف برسید باید از فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید نمایید و با اطمینان از فروشگاه از دستگاهی که به شما می‌دهد اطمینان حاصل کنید

درباره فروشگاه اینترنتی سبد جت (برای خرید کلیک کنید)

فروشگاه تکنولوژی سبدجت با ارائه برندهای اصلی از محصولات خود همراه با تضمین کیفیت و با داشتن صداقت در کار با هدف دسترسی آسان مصرف کنندگان عزیز ایرانی به کالا و تجهیزات فناوری روز دنیا شروع به کار نمود و با سعی و تلاش روزافزون توانسته با حذف دلالان و واسطه گری افراد سوجو در جهت رضایت مشتری در راستای یک خرید اینترنتی لذت بخش، با قیمت مناسب و ارزان گام بردارد.

در همین راستا یکی از محصولات اصل و اورجینال بین صدها محصول اصل ارائه شده دراین فروشگاه تکنولوژی دستگاه نانو گلس اصل و اورجینال می‌باشد که با تضمین کیفیت کالا همراه بوده تا اطمینان مشتریان عزیز از خرید خود را به همراه داشته باشد.

دستگاه نانوگلس سبدجت

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها