خرید سوغات و شیرینی راحت‌تر از چیزی که تصورش می‌کنید

خرید سوغات و شیرینی

قنادی، اپلیکیشن و وب‌سایت سفارش شیرینی‌جات، آجیل، سوغات در سراسر کشور

اگر می‌خواهید شیرینی‌جات، آجیل و سوغات مورد علاقه خود را از قنادی‌ها یا شهرهای موردنظرتان به‌راحتی تهیه نمایید و درب منزل تحویل بگیرید باید مطالب زیر را مطالعه نمایید.

  • گاهی اوقات تو خونه نشستیم یا سرکار هستیم و هوس شیرینی یا آجیل می‌کنیم. ولی به هردلیلی امکان بیرون رفتم از خونه و محل کار رو هم نداریم.
  • یهو یادمون می افته که امروز تولد یه عزیزی هست و زمانی برای خرید کیک و شیرینی نداریم.
  • امکان داره مهمون سرزده ای داشته باشیم که اون لحظه نمیتونیم بیرون بریم و شیرینی تهیه کنیم. یا عصر مهمون داریم و اونقدر کار ریخته سرمون که وقت برای بیرون رفتن و موندن تو ترافیک و … نداریم.
  • تو محل کار هستیم و نیاز به یه استراحت کوچیک و تجدید قوا داریم و یا چند ساعت دیگه جلسه‌ای داریم که شیرینی برای پذیرایی از مهمونا نداریم.
  • قبلاً رفتیم مسافرت و سوغاتی شهری رو خوردیم و خوشمون اومده و الان دلمون میخواد دوباره امتحانش کنیم، اما نمیدونیم چطور و از کجا بخریمش.
  • تعریف سوغاتی یکی از شهرهای کشور خیلی شنیدیم و دلمون می خواد امتحانش کنیم، اما نمیدونیم چطور تهیه‌اش کنیم.

ما برای همه این مشکلات یک راه‌حل عالی داریم براتون.

گاهی اوقات زمان زیادی رو صرف خرید شیرینی و آجیل و کیک از قنادی مورد علاقه مون می‌کنیم. همچنین هزینه زیادی هم مثل موندن در ترافیک و هزینه بنزین یا تاکسی می‌کنیم. اونم تنها برای خرید یه چیزی که اون لحظه هوس کردیم. هزینه یه طرف، موندن تو ترافیک و اذیت شدن و اعصاب خوردی رو هم بهش اضافه کنیم. درحالی که میتونیم راه‌حل‌های مناسبی برای رفع نیازهامون پیدا کنیم. تو خونه یا محل کارمون بمونیم، به تفریح یا کارمون برسیم و چیزی که می‌خوابیم و هوس کردیم بیاد دم درخونه یا شرکتمون.

اگه به شما بگن شیرینی، آجیل، کیک و سوغاتی خودتون خیلی راحت میتونین بدون رفتن به قنادی تهیه کنید واکنش شما چی میتونه باشه؟ پس از آشنایی با اپلیکیشن و وب‌سایت قنادی، دیگه تصور خرید حضوری شیرینیجات رو از ذهنتون میندازین بیرون. اما اپلیکیشن و وب‌سایت قنادی چیه؟

در اپلیکیشن و وب‌سایت قنادی، شیرینی فروشی‌های زیادی از شهرهای مختلف ایران عضو هستن. که هم میتونین از هر قنادی که تو شهرتون هست شیرینی رو به‌راحتی سفارش بدین و درب منزل تحویل بگیرین. و هم اینکه در قسمت سوغاتی میتونین هر شیرینی که از شهر دیگه دوست دارین سفارش بدین و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرین.

خرید سوغات و شیرینی

تو قنادی میتونی تو شیرینی فروشی‌های متنوع گشت‌وگذار کنی و از هر قنادی که دوست داری شیرینی سفارش بدی. بخش شیرینی‌ها، دسرهای متنوع، کیک‌های یخچالی و سفارشی، آجیل، سوغاتی و …… از قسمت‌هایی هست که میتونی تو قنادی ببینی و انتخاب کنی و سفارش بدی.

مراحل انتخاب و ثبت سفارش هم خیلی راحته. بعد از انتخاب شیرینی مورد نظر صفحه مشخصات شیرینی ظاهر میشه که میتونین به‌صورت عددی یا کیلویی انتخاب کنین، این قسمتش جذابتره چون شیرینی‌های هم قیمت در اون لحظه براتون نمایش داده میشه که میتونین از اونها هم تو جعبه چینش کنین. بعد از انتخاب شیرینی‌ها ثبت سفارش نهایی انجام میدین و مبلغ رو واریز می کنین. در نهایت شیرینی رو درب منزل تحویل میگیرین و نوش جان میفرمایین.

قسمت امتیازدهی برای فروشگاه‌ها هم وجود داره که میتونین با دیدن امتیازات مشتریان قبلی خرید کنین. و بعد از خرید خودتون هم نظرتون ثبت کنین برای دوستان بعدیتون. در هر مرحله و هر زمان نیز می‌توانید با پشتیانی اپلیکیشن قنادی تماس بگیرین و مشکلات خودتون مطرح بفرمایین یا سفارشتون پیگیری کنین.

وب‌سایت و اپلیکیشن قنادی، امکان خرید آنلاین شیرینی، کیک، سوغات از بهترین قنادی‌ها در سراسر کشور با ارسال درب منزل را برای هم‌وطنان عزیز مهیا نموده است.

هدف پلتفرم جامع قنادی، کاهش اپیدمی کرونا و افزایش خدمت‌رسانی به هم‌وطنان عزیز در دوران کرونایی است.

پلتفرم قنادی (وب‌سایت و اپلیکیشن) در تلاش است با بهترین قنادی‌ها در سراسر کشور همکاری نماید و در جهت تسریع کاهش پاندمی کرونا گامی بزرگ برداشته باشد…..

برای آشنایی بیشتر با فعالیت و خدمات این مجموعه و مشاهده شیرینی و سوغات، میتوانید اپلیکیشن قنادی در دو نسخه اندروید و ios  را دانلود کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

4 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
ثریا
امتیاز :
     

سایت و اپلیکیشن قنادی واقعا عالیه، یه پشتیبانی قوی با ارسال سریع

ثریا

دوستان شیرازی راحت میتونین ریس و نوقا تبریز رو از این سایت و اپلیکیشن خرید کنین سالم و سلامت میرسه دستتون و خیلیییییییییی سریع
من همش از اینجا حلوا میخرم

آرمان
امتیاز :
     

آجیل هم دارن
ایول خوشم اومد

mohammad
امتیاز :
     

فوق العاده هسسسسسسس فوق العاده