اکانت هکی با اکانت ترکیبی ps4 چه فرقی دارد؟ اکانت هکی بخریم؟

اگر چندین سال پیش و زمان ورود PS1 به ایران را یادتان باشد، به یاد دارید که قیمت سی‌دی‌ بازی‌های این کنسول خیلی هم بالا نبود و نهایتاً با ۵۰۰ تومان یا هزار تومان هر دیسکش را می‌خریدید. اما چه کسی آن روز فکر می‌کرد روزی نسخه‌ای از کنسول وارد بازار شود که فقط هر دیسک بازی آن نزدیک به ۱ میلیون تومان قیمت داشته باشد؟!

قیمت بالای دیسک بازی‌ کنسول‌های جدیدی مثل PS4 برای ما ایرانی‌ها باعث می‌شود که برای استفاده از بازی‌های جدید، به فکر جایگزین ارزان‌تری باشیم. خب یکی از این راهکارها، استفاده از اکانت های هکی و اکانت های ترکیبی است. اما اینها چه فرقی باهم دارند؟ در این مقاله می‌خواهیم به شما توضیح بدهیم اکانت هکی با اکانت ترکیبی ps4 چه فرقی دارد و همه‌چیز را در مورد آنها برای‌تان روشن کنیم.

تفاوت اکانت هکی با اکانت ترکیبی ps4

ببینید، چندین راه مختلف برای کاهش هزینه‌های خرید بازی‌های ps4 وجود دارد. از جمله آنها، خرید اکانت‌های هکی است. روند کار در مورد اکانت هکی به این صورت است:

شما یک اکانت واقعی برای خودتان ساخته و بازی‌هایی که به آنها علاقه دارید را روی آن حساب فعال می‌کنید. در ادامه یک فرد که با اسم “هکر” شناخته می‌شود، با کمک ابزارهایش رمز این اکانت را پیدا کرده و آن را از شما می‌دزدد.

بعد از این هم احتمالاً رمزش را عوض می‌کند تا نتوانید دوباره آن را بازگردانی کنید. حالا، این فرد اکانت را در اختیار یک بازیکن دیگر که نمی‌خواهد برای خرید بازی‌ها پول زیادی بدهد، می‌گذارد. به این ترتیب اکانت شما را به رایگان به دست آورده و با قیمت بسیار پایین‌تر از ارزش واقعی، در اختیار دیگران قرار می‌دهد. این یک اکانت هکی است.

اما تفاوت اکانت هکی با اکانت ترکیبی ps4 چیست؟ درواقع این دو هیچ تفاوتی ندارند! البته ممکن است بعضی‌ها در نظرشان اکانت‌های ترکیبی تفاوت‌هایی با اکانت هکی داشته باشد اما خب طبق اصول این دو دقیقاً یکی هستند.

از کجا اکانت هکی بخریم؟

برای خرید اکانت ترکیبی یا اکانت هکی، راه‌های زیادی دارید. مثلاً اینکه به سراغ فروشگاه‌های فعال در حوزه خدمات کنسول بازی در شهرتان رفته و از آنها اکانت‌های هکی بخرید. همینطور خیلی از وب‌سایت‌های سطح وب هم این اکانت‌ها را به فروش می‌رسانند.

اما قبل از اینکه اقدام به خرید آنها کنید، باید یک سوال مهم را از خودتان بپرسید: آیا خرید اکانت ترکیبی انتخاب خوبی است؟ الان به‌طور کامل این سوال را جواب می‌دهیم.

آیا خرید اکانت هکی انتخاب خوبی است؟

تا اینجا فهمیدیم که فرق اکانت هکی و اکانت ترکیبی ps4 چیست و فهمیدیم که چطور باید آنها را تهیه کنیم. اما در ادامه به شما معایب خرید این اکانت‌ها را توضیح می‌دهم.

۱_ ریسک خرید این اکانت‌ها بسیار بالاست

سونی، شرکت سازنده پلی‌استیشن یک شرکت بزرگ و معتبر است. خب قطعاً این شرکت با این‌همه اعتبار و قدرت، به همین راحتی‌ها به هکرها اجازه نمی‌دهد که اکانت کاربرانش را هک کنند. بنابراین یک‌سری اقدامات برای جلوگیری از این کار در نظر گرفته است.

مثلاً اگر صاحب اصلی اکانت متوجه شود که اکانتش هک شده و این موضوع را به شرکت سونی اطلاع دهد، ممکن است سونی حتی کل دستگاه شما را مسدود کند! این یعنی دیگر به‌هیچ‌عنوان هیچ اکانتی روی دستگاه شما نصب نمی‌‌شود و نمی‌توانید به‌شکل آنلاین در آن بازی کنید.

علاوه‌براین سونی راهکارهای دیگری مثل قفل کردن بازی‌ها، بن کردن اکانت شما و… دارد که درنهایت همه آنها ضرر مالی بسیار زیادی به شما و دستگاه‌تان می‌زنند.

۲_ خرید این اکانت، مشارکت در دزدی است!

کلماتی مثل دزد و دزدی برای ما کلمات خیلی سنگینی هستند. اما خب در دنیای وب وقتی که به‌جای این کلمه‌ها از کلمه هک یا هکر استفاده می‌شود، به‌خوبی متوجه عمق فاجعه نمی‌شویم.

در هر حال چه بخواهیم و چه نخواهیم، کاری که هکرها می‌کنند دقیقاً همان کاری است که دزدها در دنیای واقعی می‌کنند. درواقع هر دوی آنها به مال دیگران ضرر می‌زنند. در این‌ بین وقتی شما اقدام به خرید اکانت هکی و ترکیبی می‌کنید، در حال مشارکت در دزدی هستید.

پس چطور بازی PS4 و بقیه کنسول‌ها را بخریم؟

حالا که می‌گوییم نباید اکانت‌های هکی را بخریم، پس درنهایت چطور می‌توانیم بازی‌های ps4 را بخریم؟ پیشنهادی که ما داریم، خرید بازی‌ها به‌شکل قانونی و کاملاً امن است. در این روش شما سراغ خود شرکت سونی رفته و بازی‌های موردنظرتان را از آن به‌شکل آنلاین می‌خرید.

البته با توجه به اینکه ما ایرانی‌ها به این راحتی‌ها نمی‌توانیم در سایت‌های خارجی پرداخت دلاری داشته باشیم، باید از چیزی به اسم گیفت کارت استفاده کنیم.

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت چیزی است که در بالا تصویرش را مشاهده می‌کنید. همانطور که مشخص است، روی هر گیفت کارت یک عدد ثبت شده که نشان‌دهنده مقدار اعتبار دلاری آن است. اصولاً اغلب شرکت‌های بزرگ برای خودشان گیفت کارت ‌های مخصوص دارند. مثلا آمازون، اسپاتیفای، ایکس باکس ، گیفت کارت اپل و…

به‌طور خلاصه اگر قرار باشد از این برندها محصول یا خدماتی بخرید، می‌توانید ابتدا گیفت کارت‌شان را خریده و از آن برای خرید محصول موردنظر استفاده کنید. به این ترتیب با خرید گیفت کارت دیگر با مشکلات پرداخت دلاری و… روبرو نمی‌شوید.

از کجا گیفت کارت بخریم؟

سایت‌های زیادی در سطح وب هستند که می‌توانید از آنها گیفت کارت بخرید. اما در این‌ بین سایت موبوگیفت به آدرس  www.mobogift.comیکی از وب‌سایت‌های معتبر و شناخته‌شده است. شما می‌توانید با خیال راحت به سراغ موبوگیفت بروید و

 گیفت کارت ps5 با میزان شارژ موردنظر را با قیمت مناسب از آنها بخرید. در ادامه دیگر آموزش‌های لازم برای خرید بازی از سونی هم در خود این وب سایت و در بخش وبلاگش وجود دارد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها