پوستر دیواری طرح تاریخی و سنتی برای علاقه مندان به تاریخ

پوستر دیواری طرح تاریخی و سنتی برای علاقه مندان به تاریخ

با توجه به اینکه در چند سال اخیر شاهد افزایش توجه و بازدید ایرانیان از آثار باستانی و اماکن تاریخی بوده‌ایم اگر شما نیز به دنبال ایجاد یک دکوراسیون داخلی زیبا و متفاوت هستید و در عین حال علاقه بسیار زیادی به این پترن های تاریخی دارید پیشنهاد می کنیم با ادامه این مقاله که در راستای معرفی انواع پوستر دیواری تاریخی تنظیم شده است با ما همراه باشید.

انواع پوستر دیواری تاریخی

خرید پوستر دیواری صرفاً به انتخاب پترن های متداولی همانند مناظر طبیعی، گل ها، اشکال هندسی، تصاویر سه بعدی، طرح های لاکچری، تصاویر اسپرت و… محدود نمی گردد بلکه شما می توانید بنا بر سلیقه خود مبادرت به خرید پوستر دیواری طرح اماکن تاریخی نمایید. تصاویر و طرح های مربوط به آثار باستانی و اماکن تاریخی بسیار زیاد هستند، اما برخی از آنها علاوه بر این که شهرت بیشتری دارند محبوبیت زیادی داشته و در نزد اغلب ایرانیان به عنوان یک بنای ارزشمند شناخته می شوند.

به همین علت اصولاً به راحتی می توانید طرح‌ها و تصاویر آنها را در قالب پوستر دیواری خریداری کنید، اما برخی از طرح‌ها و تصاویر ناشناخته بوده و شهرت چندانی ندارند، در هر صورت شما می توانید تصاویر مربوط به آنها را تهیه کرده و آن را برای طراحی، تولید و خرید پوستر دیواری تاریخی سفارش دهید. ما در ادامه به معرفی مشهورترین و محبوبترین انواع پوستر دیواری طرح تاریخی و سنتی می پردازیم.

پوستر دیواری طرح تخت جمشید

تخت جمشـید همان بنای غرورآفرین دوره هخامنـشی است که ایران و ایرانی را به یاد دوران شکوه و عظمت ایرانیان می اندازد. هرچند امروزه بخش‌های قابل توجهی از این بنای شکوهمند از بین رفته است، اما بازهم تصاویر ثبت شده و نقاشی هایی که با الهام از ستون های بلند و نگاره‌های خارق العاده آن کشیده شده است می‌تواند در ابعاد مختلف یک پوستر دیواری نمودار شده و یک اثر هنری زیبا، جذاب و شگفت انگیز را خلق نماید. چنین اثری قطعاً می‌تواند تحسین مخاطب را برانگیخته و ارزش معنوی فضای مورد نظر شما در ساختمان‌های مسکونی یا تجاری را صدچندان کند.

تخت جمشید

پوستر دیواری طرح آرامگاه کوروش کبیر

آرامگاهی زیبا و سرشار از آرامش که سنگ های آن نه جلال و جبروت آرامگاه های کنونی را دارد و نه مانند اهـرام مصـر هزاران کارگر در بنای آنها جان خود را از دست داده‌اند. آرامگاهی که شکوه و ابهت بزرگترین فرمانروای ایرانی را به تمامی انسان ها القا می کند و در عین سادگی از شکوه و انسانیت سخن می گوید. چنین طرحی برازنده خانه های ایرانی است؛ برازنده خانه هایی که همچنان امیدوار هستند تا ارج و قرب خود را در طول تاریخ باز یابند. با خرید پوستر دیواری تاریخی طرح آرامگاه کـوروش کبیر عظمت خاصی را در ساختمان خود ایجاد کنید.

پوستر دیواری طرح سی و سه پل

به شهر اصفهان که سفر می کنید شاهد پل‌های بسیار زیادی هستید که بر روی زاینده رود ساخته شده اند. هر چند امروزه نمود خاصی از زاینده‌رود را مشاهده نمی‌کنیم، اما تصاویر زیبایی که از سی و سه پل و آبهای خروشان زاینده رود ضبط و ثبت شده است می تواند روح انسان را جلا دهد.

از میان تمام پل هایی که در اصفهان ساخته شده اند سی و سه پل جایگاه متفاوتی دارد. هرچند تصاویر بسیار زیبایی که مربوط به عصر مدرن است از سی و سه پل و زاینده رود وجود دارد با این حال پیشنهاد می کنیم از طرح های سنتی و قدیمی تر استفاده کنید؛ به خصوص طرح‌ها و تصاویر زیبایی که سی و سه پل را در فصل بهار به نمایش می‌گذارند. این تصاویر ارزش هنری بسیار زیادی داشته و به ما ایرانیان نشان می دهد که تاریـخ ایران تا چه اندازه با ذوق و قریحه هنری در عرصه شهرسازی، پل سازی، معماری و هنر گره خورده است.

سی و سه پل

پوستر دیواری طرح باغ ارم

باغ ارم یکی از زیباترین باغات ایرانی است که درست مقابل دانشگاه شیراز واقع شده و روزانه پذیرای صدها گردشگر داخلی و توریست خارجی است. درختان بسیار زیاد، رودخانه مصنوعی، استخر بزرگ و کاخ مجللی که در منتهی الیه باغ واقع شده چشم هر بیننده ای را به خود خیره می سازد.

اگر هم در روزهای آغاز سال به شیراز مسافرت کرده باشید قطعاً پس از ورود به باغ ارم عطر شگفت انگیز بهارنارنج شما را مست نموده است. اگر می خواهید حس و حال فوق‌العاده بازدید از این باغ زیبا را در ذهن و قلب خود زنده نگه دارید می توانید آن را در قالب پوستر دیواری خریداری کنید.

پوستر دیواری طرح طاق بستان

در غرب کشور نمی‌توانید هیچ مجموعه تاریخی را زیباتر و شکوهمند تر از طاق بستان پیدا کنید. در میان سبزه زار های غرب کشور و در میان تمام چشمه های گوارایی که از دل زمین می جوشد و همچنین در میان آب و هوای مطبوع آن می توانید شاهد یک مجموعه تفریحی و توریستی باشید که در کنار صدای خروشان آب ها و خش خش برگ ها شکل گرفته است و طاق بستان نام دارد. طاق بستان که در فصل بهار و پاییز به یک تابلوی هنری ارزشمند مبدل می گردد الهام بخش بسیاری از هنرمندان برای تصویربرداری، نقاشی و خلق آثار هنری است.

طاق بستان

کاربرد پوستر دیواری طرح تاریخی و سنتی

بهتر است قبل از انتخاب و خرید پوستر دیواری به سبک دکوراسیون داخلی و انگیزه خود از خلق چنین سبکی توجه نمایید. سبک های سنتی و به خصوص سبک هایی که دارای وجه های بسیار زیادی از معماری و طراحی ایرانی است بهترین فضای ممکن برای نصب پوستر دیواری با طرح های تاریخی و سنتی هستند. شما می توانید علاوه بر فضای پذیرایی و اتاق خواب ها از تصاویر و پترن های مربوطه برای طراحی موسسات تجاری نیز استفاده کنید.

پوستر تاریخی و سنتی را از کجا بخریم؟

فروش پوستر دیواری طرح های تاریخی و سنتی در بازار مربوط به محصولات دکوراسیون داخلی چندان متداول نیست و پیش از همه مورد توجه فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی زیار دکور واقع گردید. علاقه بسیار زیاد این مجموعه به آثار تاریخی از جمله اماکنی که در این مقاله ذکر گردید باعث شد تا طرح های زیبا و متناسب با ذوق و قریحه ایرانی برای طراحی دکوراسیون هایی به این سبک وارد بازار گردد.

با توجه به عدم توجه سایر فروشگاه های داخلی به پترن های ایرانی پیشنهاد می کنیم برای خرید پوستر دیواری با طرح ها و پترن های ارزشمند تاریخی و سنتی به وبسایت زیار دکور مراجعه کنید. این وب سایت با مدیریت محمد زیار علاوه بر فروش پوستر دیواری طرح های تاریخی و سنتی مبادرت به طراحی، تولید و فروش پوستر دیواری ارزان قیمت نیز نموده است. این مجموعه از فروش محصولات خود با درج قیمت‌های نامتناسب و غیر اصولی خودداری نموده و تمام تلاش خود را برای حفظ مصلحت مشتریان به کار گرفته است.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها