پارتیشن اداری تک جداره و دو جداره را در چند دقیقه بشناسید و مقایسه کنید

یکی از انواع گوناگون پارتیشن ‌ها هستند که بیشتر در مراکز دولتی و شرکت ‌های اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند که کاربردهای بسیار زیادی را برای مراکز دولتی و شرکت ‌ها دارند و با اینکه قیمت پارتیشن تا حدودی بالاست، ولی با این ‌وجود استفاده از آن ‌ها بسیار مقرون‌ به‌صرفه است. اگر شما تا به حال به شرکت‌ های اداری مراجعه کرده باشید یا خودتان در یکی از این شرکت ‌ها کار کرده باشید، حتما می‌دانید که یکی از مهم ‌ترین مشکلاتی که در این‌ گونه شرکت‌ ها وجود دارد همواره مشکل جا می ‌باشد. ممکن است در یکی از روزها شرکت نیاز داشته باشد که فردی را به یکی از قسمت‌ های شرکت اضافه کند و شخص جدیدی را استخدام کند در این شرایط ممکن است تعداد اتاق ‌های شرکت به حد کافی نباشند در این حالت دو راه وجود دارد، یا به یکی از اتاق‌ ها یک میز اضافه کرد و کارمند جدید را به اتاق شخص دیگری منتقل کرد یا این که یک پارتیشن به شرکت اضافه کرد و از آن به‌ عنوان یک اتاق مستقل استفاده کرد که این روش از لحاظ حرفه ‌ای پسندیده تر می‌ شود.

طراحی پارتیشن اداری
طراحی پارتیشن اداری

پارتیشن تک جداره آفن

استفاده از پارتیشن های تک جداره به شما کمک خواهد کرد تا محیط سازمان یافته و منظمی داشته باشید و قطعا بر نحوه کارمندان تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. استفاده از پارتیشن اداری موجب می شود تا فضای محرمانه و شخصی هر یک از کارمندان و همینطور بخش های مختلف فضای اداری حفظ شود و همین امر یکی از مزیت های استفاده از پارتیشن های اداری می باشد.

همانطور که می دانید پارتیشن اداری تک جداره یکی از انواع پارتیشن های اداری می باشد که این نوع پارتیشن می تواند بدون اتصال به سقف و به صورت ایستایی طراحی شود. پارتیشن تک جداره بدون جداسازی از سقف علاوه بر مزیت کم هزینه بودن، بدون جداسازی از سقف می تواند حالت اتاق مانند را در فضاهای اداری ایجاد کند. این مورد را هم باید اضافه کنیم که ساختار پارتیشن تک جداره به گونه ای می باشد که علاوه بر اینکه زیبایی و هارمونی به فضا می بخشد، احساس خوب و مثبت و همینطور استحکام را به فضاهای اداری می بخشد.

پارتیشن‌های اداری تک جداره دارای ستون‌های متعددی هستند که قرار گرفتن آن‌ها بر روی زمین را راحت می‌کند. به طوری که پارتیشن اداری بدون لغزندگی، حالت ایستاده دارد. این نوع پارتیشن اداری به صورت قاب‌های یک تکه هستند در این نوع پارتیشن اداری نیز حذف خطوط زاید در طراحی پروفیل، باعث زیبایی بیشتر این محصول شده است.

پارتیشن تک جداره از پروفیل‌های ۴*۴ تهیه می‌شود که در آن، یک لایه تمام آلومینیوم با روکش آنادایز شده استفاده می‌شود. این کار باعث افزایش استحکام پارتیشن اداری می‌شود.

انواع پارتیشن تک جداره

با توجه به کاربرد پارتیشن های تک جداره، این پارتیشن ها نیز در هر یک از انواع مختلف زیر وجود دارد:

  • پارتیشن اداری تک جداره شیشه ای
  • پارتیشن اداری تک جداره ام دی اف MDF
  • پارتیشن اداری تک جداره آلومینیومی

رایج ترین پارتیشن های تک جداره، استفاده از پارتیشن ام دی اف ۱۶ میلی متری می باشد. این نوع پارتیشن عایق صدا نبوده اما میزان نارسایی آن از دیگر مدل ها بیشتر می باشد. علاوه بر ان هیچگونه عایقی در برابر صدا و دما نبوده ام در کنار آن محیط را بسیار روشن کرده و محیط را با نمایی مدرن نشان می دهد.

پارتیشن اداری ارزان
پارتیشن اداری ارزان

برای استفاده از پارتیشن های اداری تک جداره، چه محدودیت هایی وجود دارد؟

پارتیشن های تک جداره از محدودیت هایی برخوردار هستند که یکی از معایب آن محسوب می شود. آن هم این است که این نوع پارتیشن ها بیشتر برای فضاهایی که دارای تقسیم بندی هستند مناسب می باشند. علاوه بر آن برای استفاده دراز مدت نمیتوان از پارتیشن های تک جداره استفاده کرد.

جنس پارتیشن های تک جداره چیست؟

انواع پارتیشن های تک جداره در هر یک از جنس های مختلف زیر ساخته و تولید می شوند:

  • پارتیشن تک جداره ام دی اف (MDF)
  • پارتیشن تک جداره ملامینه
  • پارتیشن تک جداره شیشه ای
  • اجزای پارتیشن تک جداره
  • ستون های آلومینیومی یا کلاف
  • رابط بین ستون ها یا قید
  • ام دی اف برای پر کردن فضا
  • شیشه برای زیبایی ظاهری
  • فریم برای درب
  • تجهیزات قفل و یراق آلات

هزینه اجرا و نصب پارتیشن اداری تک جداره

نصب پارتیشن تک جداره بسیار آسان بوده و علاوه بر آن در هزینه های شما بسیار صرفه جویی خواهد شد. هزینه اجرا و نصب این نوع پارتیشن اداری بر حسب میزان مساحت مورد استفاده و همینطور دستمزد پرسنل متفاوت خواهد بود.

پارتیشن اداری
پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری تک جداره

نوع متریال مصرفی و علاوه بر ان بازم هم مقدار مساحتی که در ان می خواهید از پارتیشن تک جداره استفاده کنید، در قیمت پارتیشن تک جداره تاثیر گذار می باشد. پارتیشن اداری تک جداره ارزان یکی از محصولاتی که در شرکت مبلمان اداری آفن به زاحتی می توانید آن را پیدا کنید.

پارتیشن دوجداره آفن

از مهمترین دلیل استفاده از پارتیشن اداری دو جداره می توان به تقسیم بندی زیبا و همینطور درست هر فضا و مکانی مانند منزل و محیط های اداری اشاره کرد. پارتیشن های دو جداره از ویژگی های خاصی برخوردار هستند که انتخاب آن برای افرادی که قصد تغییرات اساسی در محیط اداری یا فضای منزل خود را دارند، بسیار مناسب می باشد. در پارتیشن ‌های اداری دوجداره قابلیت ساخت قاب‌های یک‌ تکه و بزرگ وجود دارد.

در این نوع پارتیشن از ستون استفاده زیادی نمی ‌شود، زیرا بدنه پارتیشن به‌ اندازه کافی مقاومت و استحکام دارد و می ‌تواند بدون نیاز به ستون بر روی زمین قرار بگیرد. زیبایی پارتیشن‌ های دوجداره علت‌های زیادی دارد که یکی از آن ‌ها حذف خطوط زائد در طراحی پروفیل می ‌باشد. مطمئناً برای مشتریان یکی از معیارهای انتخاب، زیبایی پارتیشن می ‌باشد. این نوع پارتیشن محدودیت رنگ ندارد و مشتریان می ‌توانند هر رنگی را که بخواهند سفارش دهند.

برای ساخت پارتیشن‌ دوجداره از پروفیل های ۱۰*۱۰ استفاده می‌ شود. همچنین برای افزایش استحکام آن‌ ها، یک ‌لایه تمام آلومینیوم با روکش آنادایز شده یک تکه، درون پارتیشن قرار می‌ گیرد.

پارتیشن دوجداره آفن در انواع متنوعی طراحی و تولید می شود که برای خرید پارتیشن دوجداره باید به قیمت، انواع، ویژگی ها، اندازه، طرح و رنگ، نحوه نصب و اجرا نیز توجه کنید.

از پارتیشن ها به عنوان یک دیوار و محافظ استفاده می شود تا فضاهایی که نیاز داریم را در محیط خود به وجود آورید. از پارتیشن های دوجداره بعنوان جلوگیری از مزاحمت های شنیداری و دیداری استفاده می شود. معمولا جنس پارتیشن دو جداره از شیشه و یا ام دی اف بوده که ضخامت هر جداره از MDF 16 میلی متی می باشد. برای ایجاد کاربری بیشتر و همینطور داشتن میزان نور کافی در فضا، پارتیشن دوجداره در ارتفاع های مختلف طراحی و تولید می شود.

انواع پارتیشن دو جداره

پارتیشن های اداری دو جداره نیز همانند پارتیشن اداری تک جداره دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام متناسب با محیط مورد نظر و همینطور سلیقه مشتری انتخاب و خریداری می شود. انواع پارتیشن اداری دو جداره شامل موارد زیر است:

  • پارتیشن دو جداره ام دی اف (MDF)
  • پارتیشن دو جداره آلومینیومی
  • پارتیشن دو جداره شیشه ای
  • پارتیشن دوجداره ام دی اف

پارتیشن دو جداره MDF یکی از پرکاربرترین پارتیشن های دوجداره می باشد. این نوع پارتیشن از ترکیب پانل های ام دی اف و یا قاب های شیشه خور تشکیل شده است. این نوع پارتیشن بیشتر برای محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرد.

در پارتیشن ام دی اف از فوم سایلنت، پانل آکوستیک و همینطور شیشه دوجداره آکوستیک با گاز میانی آرگون در این نوع پارتیشن ها، از درجه آکوستیکی بسیار زیاد برخوردار بوده و همین امر موجب شده تا از پرکابرد ترین پارتیشن های دوجداره اداری محسوب شود.

پارتیشن دوجداره شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای یکی از پرکاربرد ترین پارتیشن این روزهای محیط های مدرن می باشد. از مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای می توان به افزایش زیبایی محیط اداری و همینطور بزرگتر نشان دادن آن محیط اشاره کرد.

قیمت پارتیشن اداری دوجداره

قیمت پارتیشن دوجدار براساس متریال مصرفی که برای آن استفاده می شود مانند ام دی اف، شیشه، آلومینیوم متفاوت می باشد. علاوه بر آن ابعادی که قرار است برای آن پارتیشن دوجداره به کار برود نیز بر روی قیمت آن تاثیرگذار می باشد. از این رو به شما خواهیم گفت به دنبال پارتیشن دوجداره ارزان نباشید.

خرید اینترنتی پارتیشن اداری دوجداره

بسیاری از افراد برای صرفه جویی در وقت و همینطور هزینه ترجیح می دهند تا به صورت اینترنتی تمام محصولات خود را انتخاب و خریداری کنند. از این طریق می توانند مدل های بیشتری را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین گزینه را بر حسب نیاز و سلیقه خود انتخاب و خریداری کنند.

با مراجعه به وب سایت آفن می توانید به راحتی و با قیمت مناسب نسبت به خرید اینترنتی پارتیشن دوجداره مورد نظر خود در طرح و رنگ های مختلف اقدام کنید. همچنین با شماره گیری ۸۳۹۹-۰۲۱ کارشناسان ما در آفن آماده ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم در خصوص هر نوع تجهیزات و مبلمان اداری دیگر به شما عزیزان می باشند.

پارتیشن شیشه ای اداری
پارتیشن شیشه ای اداری

سخن پایانی

با مراجعه به وب سایت شرکت مبلمان اداری آفن (www.afn-furniture.com) می توانید انواع مبلمان اداری مانند میز اداری، صندلی و انواع پارتیشن اداری را با کیفیتی خوب و همینطور قیمتی مناسب تهیه بفرمایید. همچنین می توانید طرح های پیشنهادی خود را با کارشناسان این مجموعه به اشتراک گذاشته تا بهترین مدل از انواع مبلمان اداری را برای شما طراحی و تولید کنند.

افن به عنوان برند مبلمان اداری گروه صنعتی آذران فضانما، یکی از مجموعه های پیشرو در حوزه مبلمـان اداری و طراحی داخـلی است که با بهره مندی از تیم هـای متخصص و خلاق، ایده هایی متمایز با آنـچه تا کنون تجربه کرده اید و دستاوردهایی متنوع در حوزه مبلمان اداری و طراحی فضاهای داخلی مطابق با خواسته شما ارائه می نماید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها