توصیه‌هایی برای رزرو هتل‌های ارزان مشهد در تراپنر

رزرو هتل در مشهد برای میلیون‌ها زائری که سالانه به این شهر سفر می‌کنند، یک چالش مهم است. به عنوان یک متقاضی اقامت هتل در مشهد باید بدانید که چه می‌خواهید و برای برآورده شدن خواسته‌هایتان حاضرید چقدر هزینه کنید.

تراکم هتل‌های مشهد در خیابان‌های اطراف حرم

با توجه ‌به تراکم جمعیت زوار و تردد روزانه آن‌ها در حرم، مرکز شهر و خیابان‌های اطراف مرقد، شلوغ‌ترین منطقه شهر مشهد است. طبیعی است که بیشترین حجم امکانات و خدمات شهری نیز در این ناحیه متمرکز شود، این عوامل سبب شده تا تقاضای اقامت در خیابان‌های اطراف مرقد امام رضا، بسیار زیاد باشد و نتیجتاً بیشترین تعداد هتل‌های گران و ارزان مشهد در این ناحیه ساخته شود.

امام رضا، شلوغ‌ترین خیابان مشهد

بلوار امام رضا را می‌توان شلوغ‌ترین خیابان در اطراف حرم امام رضا به شمار آورد که بیشترین تعداد هتل در مشهد را در خود جای‌داده است. ابتدای خیابان امام رضا، میدان بیت‌المقدس و ورودی باب‌الرضا حرم مطهر است و انتهای آن به پایانه اتوبوس‌رانی مشهد می‌رسد. در خیابان امام رضای مشهد همه نوع هتلی پیدا می‌شود، از ۱ تا ۵ ستاره، از ارزان تا گران، با پارکینگ یا بدون پارکینگ و …

این تنوع در مشخصات و امکانات، به زائران امکان می‌دهد متناسب با توانایی مالی خود، هتلی را انتخاب کنند که نیازها و سلایقشان را تامین کنند.

یکی از زیبایی‌های خیابان امام رضا امکان مشاهده دو مناره حرم رضوی است که در این خیابان دیده می‌شود. یکی از مناره‌ها در کنار گنبد و دیگری در آن سوی صحن عتیق است. اما جانمایی و ساخت این خیابان به گونه‌ای است دقیق و بی عیب بوده که هر فرد با نگاه به گنبد حرم مطهر از این خیابان، آن را در میان دو مناره می‌بیند.

خیابان امام رضا از نزدیک‌ترین مسیرهایی که به حرم امام رضا منتهی می‌شود. خط اتوبوس‌های بی.آر.تی خیابان امام رضا تا خود حرم امتداد دارد و یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های حمل و نقل زائران است. در فلکه آب ایستگاه تاکسی وجود دارد که این تاکسی‌ها می‌توانند شما را به حرم مطهر برسانند. هر چند استفاده از اتومبیل شخصی نیز در این خیابان امام رضا امکان پذیر است با این حال باید به تطابق پلاک خودرو و طرح ترافیکی توجه نمایید.

هتل ارزان مشهد در خیابان امام رضا

هتل‌های لوکس خیابان امام رضا، همواره مشتریان خاص خود را دارد، اما تامین هزینه رزرو این دست هتل‌ها برای گروه کثیری از زائران دشوار است و ترجیح می‌دهند، مبلغ کمتری به اقامت اختصاص دهند. هتل‌های قیمت مناسب و ارزان خیابان امام رضا پاسخگوی این نیاز هستند. هتل‌های ۱ و ۲ و ۳ ستاره‌ای که قیمت رزرو مناسبی دارند بیشترین تعداد هتل در بلوار امام رضا را به خود اختصاص می‌دهند.

هتل آپارتمان ملل، ۱ ستاره اما نزدیک به حرم

اگر تمایل دارید کنار حرم امام رضا و در هتلی ارزان اقامت کنید، هتل آپارتمان ملل، گزینه مناسب شما است. هتل یک ستاره ملل مشهد در کنار میدان بیت المقدس و در نزدیکی ورودی باب الرضا حرم مطهر قرار دارد. برخورد مناسب پرسنل هتل و ارائه خدمات فراتر از یک هتل ۱ ستاره از جمله دلایل رزرو هتل از سوی میهمانان عنوان شده است.

هتل سارینا مشهد

هتل سارینا در مشهد، در خیابان جهاد ۵ قرار دارد. سارینا یک هتل ۴ ستاره است که در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد. بازار رضا بزرگترین مرکز خرید مشهد، از جمله مراکز تجاری نزدیک به هتل سارینا در مشهد است. فاصله هتل تا حرم رضوی حدود ۲ کیلومتر است به همین دلیل هتل سیستم ترنسفر رفت و برگشت رایگان به حرم را برای میهمانان هتل فراهم نموده است. امکان رزرو فولبرد برای تمامی اتاق‌های این هتل وجود دارد.

هتل کارن مشهد با رزرو فولبرد تمامی اتاق‌ها

هتل کارن در مشهد، از جمله هتل ۲ ستاره با کیفیت است که میهمانان را ناراضی باز نمی‌گرداند. هتل کارن در خیابان امام رضا ۸ قرار دارد و پیاده تا حرم ۱۵ دقیقه فاصله دارد. امکانات و سرویس‌های این هتل هم بالاتر از استانداردهای یک هتل ۲ ستاره است. نظرات اخذ شده از میهمانان موید این موضوع است. که غذای سرو شده در رستوران هتل کارن مشهد، کیفیت خوبی داشته و توانسته رضایت قریب به انفاق میهمانان را بدست آورد.

هتل‌های ارزان مشهد را در تراپنر رزرو کنید تا …

  • قیمت رزرو تور هتل در مشهد را بروز دریافت کنید.
  • جدیدترین تصاویر بخش‌های مختلف هتل در اختیارتان قرار گیرد.
  • تور هتل‌های ارزان مشهد را به‌صورت آنلاین رزرو کنید.
  • از نظرات میهمانان هتل‌های مشهد مطلع شوید و با در نظر گرفتن آن‌ها تصمیم گیری کنید.
  • علاوه بر تور زمینی، امکان رزرو تور هتل سی نور مشهد به‌صورت هوایی نیز برای شما فراهم شود.
  • از راهنمایی مشاوران با تجربه آژانس مسافرتی نهال گشت برای رفع ابهامات تور هتل‌های مشهد بهره‌مند شوید.
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها