در کدام هتل شمال اقامت کنیم؟

معمولا بیشتر افرادی که به شهرهای شمالی ایران سفر می­کنند، چه شهرهای ساحلی گیلان و مازندران و چه شهرهایی که در دل جنگل­های سرسبز شمال قرار دارند، کمتر احتمال دارد که تصمیم بگیرند تا در هتل اقامت داشته باشند و معمولا ترجیح می­دهند که ویلا بگیرند. اما اگر قصد داشتید در سفر خود به شمال، در هتل اقامت داشته باشید، پیشنهاد می­کنیم که این مقاله را تا انتها بخوانید. ما دو تا از معروف­ترین هتل­های خطه شمال را به شما معرفی می­کنیم و در نهایت به شما می­گوییم که از چه طریق می­توانید هر یک از این هتل­ها را با بهترین قیمت رزرو نمایید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

هتل هایت خزر

یکی از معروفترین هتل­های خطه شمال که در نزدیکی شهر چالوس قرار دارد، هتل هایت خزر یا همان هتل پارسیان خزر می­باشد. این هتل که یکی از قدیمی­ترین هتل­های این منطقه است و قدمت ساخت آن به سال ۱۳۵۴ بازمی­گردد، در ۵ طبقه مجموعا ۱۶۰ اتاق و سوئیت دارد، البته که طی سالیان اخیر چندین بار مورد بازسازی نیز قرار گرفته است. هتل هایت در نمک آبرود و دقیقا روبروی تله کابین نمک آبرود ساخته شده و فاصله خیلی کمی تا تله کابین دارد. اتاق­های این هتل نیز هم به دریا چشم انداز دارند و هم رو به جنگل. محوطه سبز اطراف هتل نیز فضای بسیار خوبی را برای قدم زدن در اختیار مسافران قرار می­دهد.

هتل کوثر رامسر

یکی دیگر از هتل­های خوب شمال ایران که در رامسر قرار دارد، هتل کوثر رامسر است. هتل آپارتمان ۳ ستاره کوثر رامسر که چشم انداز فوق­العاده­ای رو به دریا و جنگل دارد، ۳ طبقه است و در مجموع ۱۱۷ اتاق دارد. این هتل در سال ۱۳۷۸ افتتاح شد و تاکنون مورد بازسازی هم قرار گرفته است. از مزایای این هتل، داشتن یک ساحل اختصاصی است.

رزرو هتل در شمال

هر زمان که به شمال ایران سفر کردید و تمایلی به اقامت در ویلا نداشتید و دوست داشتید که با رزرو هتل در شهرهای شمالی، اقامتی متفاوت در این خطه داشته باشید، کافیست سری به سایت اسنپ تریپ بزنید. شما کافیست نام شهر مورد نظر خود را در قسمت جستجوی هتل سایت اسنپ تریپ وارد کنید و البته تاریخ مورد نظرتان برای ورود به هتل و خروج از آن را نیز تعیین نمایید. سپس اسنپ تریپ هتل­های مختلفی که در آن شهر وجود دارد را به شما معرفی می­کند و می­توانید با مقایسه هتل­ها و هزینه و امکانات­شان، هتل مورد نظرتان را از طریق اسنپ تریپ رزرو نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی نمایید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها