لیستی از هتل ‌های شهر مسقط برای یک اقامت مناسب

مسقط یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفرهای لوکس در حال حاضر است. محیط پیشرفته مدرن عربی، سواحل شنی بکر، اتاق‌های بزرگ، امکانات رفاهی و مهمان‌نوازی بی‌عیب و نقص، هتل‌ های شهر مسقط به یکی از مطلوب‌ترین مکان‌ها برای اقامت تبدیل کرده است.

همچنین شهر مسقط دارای مولفه‌های گردشگری بسیار متفاوتی است. به همین دلیل بازدیدکنندگان از سرتاسر دنیا به این شهر می‌آیند و اقامتگاه‌های مختلفی برای اقامت شبانه برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. در این مقاله بهترین هتل‌های مسقط را به شما معرفی می‌کنیم که برای رزرو هتل مسقط می‌توانید در نظر داشته باشید.

هتل ‌های شهر مسقط برای اقامت مناسب

در ادامه فهرستی از هتل‌های برتر مسقط را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

هتل گرند میلنیوم مسقط

هتل گرند میلنیوم مسقط

هتل گرند میلنیوم مسقط یکی از بهترین هتل ‌های شهر مسقط به حساب می‌آید. این هتل از موقعیت فوق‌العاده‌ای در خیابان دوحه ادب برخوردار است. تنها حدود ۲۵ دقیقه با ماشین از خلیج خلوت الحسا فاصله دارد و در ۱۵ کیلومتری آن واقع شده است. فرودگاه بین‌المللی مسقط نزدیک‌ترین فرودگاه به اقامتگاه محسوب می‌شود.

این هتل دو استخر زیبا را برای دوستداران شنا ارائه می‌دهد، یکی روی پشت‌بام و دیگری فقط برای بانوان که دارای امکاناتی برای آفتاب‌‌گیری و تفریح است. همچنین دارای یک مرکز تناسب‌اندام خوب با انواع زیادی از ابزارهای ورزشی عالی می‌باشد.

از دیگر امکانات این هتل مسقط تجهیزات و سالن رقص کریستالی است که فوق‌العاده مجلل و متمایز می‌باشد و حدود ۹۰۰ نفر را در خود جای می‌دهد. همچنین ۸ اتاق برای برگزاری جلسات دارد که مجهز به جلوه‌های صوتی و نوری فراوان علاوه بر امکانات تجاری است.

هتل دبلیو مسقط

هتل دبلیو مسقط جزو هتل‌های پنج ستاره طبقه‌بندی شده است. این اقامتگاه از موقعیت فوق‌العاده‌ای در خیابان الخرجیه در منطقه شطی القروم برخوردار است.

ویژگی اصلی آن نزدیکی به بسیاری از جاذبه‌های توریستی و نقاط مختلف جذاب و دیدنی برای بازدیدکنندگان است، از جمله بازار قدیمی. شهر قدیمی مسقط از آن تنها حدود ۲۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

این هتل دو استخر روباز متمایز را برای بازدیدکنندگان فراهم ‌کرده است. همچنین سالن رقصی دارد که اجراهای مختلف رقص زنده را برای بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به اجرای رقص شکم اشاره کرد.

از امکانات ورزشی آن می‌توان به زمین تنیس و مرکزی اختصاص داده شده به فعالیت‌های بدنی اشاره کرد. این مرکز برای حفظ آمادگی جسمانی به‌صورت شبانه‌روزی کار می‌کند.

هتل فریزر سوئیتس مسقط

فریزر سوئیتس مسقط یکی از بهترین هتل ‌های شهر مسقط به حساب می‌آید. این هتل دارای موقعیت فوق‌العاده‌ای در خیابان ۲۳ جولای در داخل ساختمان معروف لندمارک شهر است. همچنین در فاصله ۲.۶ کیلومتری مسجد سلطان قابوس، در ۱۰ کیلومتری تالار اپرای سلطنتی در مسقط و در ۱۴ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی مسقط که نزدیک‌ترین فرودگاه به محل اقامت است، قرار دارد.

این هتل یک مرکز تناسب‌اندام عالی برای حفظ چابکی و تناسب‌اندام در طول اقامت مهمانان در هتل، یک تراس آفتاب‌گیر زیبا و یک باغ سرسبز حاوی فضاهای سبز وسیع با امکانات نشستن و مسیرهای پیاده‌روی در میان طبیعت جذاب فراهم ‌کرده است.

همچنین این هتل مسقط دارای یک زمین‌بازی و یک باشگاه کودکان، دو استخر در فضای باز مجزا و یک مرکز تناسب‌اندام شیک مجهز به تجهیزات ورزشی است.

هتل پلازا

اگرچه هتل مسقط پلازا یک هتل ۳ ستاره است، اما اتاق‌ها و سوئیت‌های مدرن و مجهز به تهویه مطبوع با دکورهای متمایز با منظره‌ای جذاب از شهر را ارائه می‌دهد. این اتاق‌ها شامل تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال و میز می‌شود.

تمام اتاق‌های این هتل مسقط دارای کمد لباس و حمام اختصاصی با فعالیت‌های لذت‌بخش است. زیرا شامل استخر سرپوشیده و مرکز تناسب‌اندام می‌باشد. رستورانی نیز وجود دارد که علاوه بر پارکینگ رایگان، صبحانه بین‌المللی سرو می‌کند.

هتل پلاتینیوم

هتل پلاتینیوم

این هتل یکی از هتل ‌های شهر مسقط است که با تجمل خود می‌درخشد.

زیرا شامل یک استخر شنای مجلل پوشیده از موزاییک و یک جکوزی آب گرم در پشت‌بام ساختمان است.

این هتل اتاق‌هایی با طراحی متمایز و مجهز به تلویزیون صفحه تخت و حمام مرمری خصوصی با کف‌پوش و لوازم‌آرایشی ارائه می‌دهد.

همچنین یک کافه ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد. به‌علاوه یک سالن بدن‌سازی کاملاً مجهز دارد.

فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی مسقط ۱۶ کیلومتر، تا مرکز خرید عمان اونیز ۳ کیلومتر و تا موزه تاریخ طبیعی ۴ کیلومتر است.

هتل سامارا الخویر

این هتل یکی از گزینه‌های برجسته هتل در لیست هتل‌های الخویر و یکی از پرتقاضا‌ترین هتل ‌های شهر مسقط است، زیرا دارای اتاق‌های مدرن، روشن و دل‌باز با فرش‌های سنتی مبله شده است. اتاق‌ها شامل تلویزیون ماهواره‌ای، تهویه مطبوع و رختکن می‌شود. تمامی اتاق‌های عایق صدا دارای ورودی اختصاصی هستند.

این هتل دارای رستورانی است که بوفه‌ای باز از غذاهای بین‌المللی و غذاهای مخصوص باربیکیو و امکاناتی ازجمله سالن بدن‌سازی و وای فای رایگان ارائه می‌کند.

هتل رادیسون بلو، مسقط

این یک اقامتگاه ایده‌آل است که توسط باغ‌های زیبا احاطه شده است.

این هتل تا فرودگاه بین‌المللی مسقط ۳۰ دقیقه با ماشین و تا Muttrah Corniche و مسجد الزواوی ۲ کیلومتر فاصله دارد.

همچنین اتاق‌های مجهز به تهویه و تلویزیون LCD با کانال‌های کابلی، مینی‌بار، وای‌فای رایگان، و حمام اختصاصی است.

این هتل رستورانی با غذاهای دریایی محلی و بین‌المللی، کافه و تراس و میز پذیرش ۲۴ ساعته دارد.

هتل ویندهام گاردن الخویر

هتل ویندهام گاردن الخویر

ویندهام گاردن اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، میز، و حمام اختصاصی ارائه می‌دهد.

همچنین استخرهایی که می‌توانید در تراس آن‌ها استراحت کنید و آفتاب بگیرید.

ضمن این‌که رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، و مرکز تناسب‌اندام را در اختیار شما قرار می‌دهد.

هتل کمپینسکی مسقط یکی از بهترین هتل‌ های شهر مسقط در کنار دریا است

هتل کمپینسکی مسقط، هتلی ۵ ستاره و در کنار دریاست. این هتل شامل ۳۱۰ اتاق و سوئیت است که انواع لوکس و راحتی را فراهم می‌کند.

این هتل دارای سالن‌های اجتماعات، رستوران‌ها و بارهای مدرن با سطح بالایی از خدمات است. همچنین شامل یک باشگاه خصوصی بولینگ و سرگرمی و یک باشگاه بدنسازی مدنی است.

این هتل همچنین دارای سالن خیره‌کننده مسقط شکل الماس است که سالنی برای ضیافت‌ها و رویدادها می‌باشد. هتل کمپینسکی مسقط ۹ کیلومتر با مرکز همایش و نمایشگاه عمان و ۱۳ کیلومتر با مسجد جامع سلطان قابوس فاصله دارد.

هتل چدی مسقط یکی از بهترین هتل‌های مسقط در کنار دریا است

حیات هتل چدی مسقط

هتل چدی مسقط

چدی مسقط با پنج ستاره هتلی فوق‌العاده است که شامل مجموعه‌ای متمایز از رستوران‌های زیبا می‌شود و سالن غذاخوری در فضای داخلی و خارجی دارد.

در این رستوران‌ها غذاهای عربی، آسیایی و بین‌المللی نیز سرو می‌شود. هتل چدی همچنین دارای طیف گسترده و متنوعی از درمان‌های زیبایی، ماساژ و استخرهای شنا است.

اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع نیز دارای تلویزیون ال سی دی، دستگاه اسپرسوساز خصوصی و میز کار بزرگ هستند. علاوه بر این، دسترسی به اینترنت رایگان در سراسر اقامتگاه در دسترس است.

سخن آخر در مورد هتل‌های مسقط

در اینجا مطلب در مورد بهترین هتل های شهر مسقط برای اقامت مناسب و همچنین بهترین هتل‌های ساحلی در مسقط صحبت کردیم. امیدواریم اطلاعات ارزشمندی در مورد هتل‌هایی که می‌توانید تعطیلات خود را در آن‌ها سپری کنید و از فضای فوق‌العاده و فعالیت‌های متمایز لذت ببرید در اختیار شما قرار داده باشیم.

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هتل‌های مسقط می‌توانید از طریق آژانس مسافرتی آنلاین بوکینگ به آدرس https://www.booking.ir اقدام کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها